Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Tässä ketjussa on pelkkää kaipausta.
Kommentit (2379)
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sä oot täällä.
Toivoisit niin. Aina kun sitten saavun, olet heti minussa kiinni.
Olette siinä mielessä tuttuja henkilöhahmoja että tämä toiminta on minulle koko elämäni ajalta tuttua, kiukutellaan ja sitten kuitenkin roikutaan ja vaaditaan koko ajan kaikenlaista.
Ehkä vaan tulkitset noin jos moni eri henkilö kirjoittaa. Ja ehkä sulla itselläni on mukava energia mikä ei häiritse. Pidät vaan sitten huolen ettei kukaan häiritse vastaavasti suakaan. Että saat saman takaisin. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sä oot täällä.
Toivoisit niin. Aina kun sitten saavun, olet heti minussa kiinni.
Olette siinä mielessä tuttuja henkilöhahmoja että tämä toiminta on minulle koko elämäni ajalta tuttua, kiukutellaan ja sitten kuitenkin roikutaan ja vaaditaan koko ajan kaikenlaista.
Ehkä vaan tulkitset noin jos moni eri henkilö kirjoittaa. Ja ehkä sulla itselläni on mukava energia mikä ei häiritse. Pidät vaan sitten huolen ettei kukaan häiritse vastaavasti suakaan. Että saat saman takaisin. Eri
Huumorintajua. Onko mulla näin kuiva huumorintaju todellakin?
Osaan tulkita kyllä asiat ihan oikein. En vaivaannu elämästä enkä todellakaan alennu vaatimaan muilta mitään. Osaan pitää puoleni, kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kondoomi sulla oli päässä?
Xxlstä ostin
Kukaan ei vissiin käy enää tuossa tavallisessa kaipausketjussa, niin kirjoitan tännekin, että laitoin kaksplussan ketjuun tänään unen. Kun täältä ne unet aina poistetaan kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
#2269 en minä.
Tyyli on Jonnan.
En tuputa henkisiä.
OgE
Ei puhuminen ole tuputtamista ja jokainen ihminen on henkinen. Läsnäolokin on henkistä mutta eipä sekään esimerkiksi kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei vissiin käy enää tuossa tavallisessa kaipausketjussa, niin kirjoitan tännekin, että laitoin kaksplussan ketjuun tänään unen. Kun täältä ne unet aina poistetaan kuitenkin.
Niin, siksi nuo spammaajatkin ovat siirtyneet tähän ketjuun. Saa huomiota.
Huomen liikkeellä