Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (244)
Olin valmis jutskaa. En löytänyt enää sua. Taidan ensi viikolla piirtää sydämen santaan ja ajatella sua auringonnousun aikaan... Primavera, kaipaan sua, fiksaajamies 🧡💙
Lämmin tuuli tuo etelästä pilviä ja minä kuuntelen viljapeltojen keskellä niiden kuisketta. Olisitpa kanssani rakas.
Viides viidettä kaksyks. Sain amorin osuman 💘 Ja vielä toivon saavani jutella kanssasi.
K
Sinisiä silmiäsi ajattelen & lempeää katsettasi. Hyvää yötä ihana 😊
Jos sä haluaisit nähdä jossain niin se ois sulle varmaan aika helppoa.
Muistelen hetkeä, ku nähtiin toisen kerran. Kerroin sulle lampun päällä olevasta rastaan pesästä. Kunpa ois voitu jutella tuolloin enempi. Rauhallinen olemuksesi herätti mus jotain, tunnen sut lämpönä. Ois halui nähdä. Hyvää yötä. Maskin takaa. Ajatuksissani
Mun sinisten silmieni takana, on ajatukset susta. Lämmitää. Hyvää yötä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa päivää Jiille Koolta! 😊
Kiitos samoin!
Toivoo J 🥰
Salava, koivu ja pihlaja. Luona paikan, päivänä kauniina keväisen, hymyilit ja elehdit edessäni. Sul oli kolmen raidan tennarit..Yhä saat mussa lämmön. Hyvää yötä ihana.
Mieskaivattuni,
Miten ikävöinkään syliisi.Harmittaa etten käyttänyt tilaisuutta, kun molemmat kätesi olivat täynnä kasseja.Suukko oli kyllä vahvasti mielessä.
Kauniita unia ,toivottavasti vielä joskus taas näet niitä vierelläni.😊😁
Olet ajatuksissani.Kuljet mukanani.
Kauniita unia 😊😁
Hetki pysähtyi, ku sai katsoa silmiisi. Siinä oli tuttuutta ja jotain enemmän. Yhä sua...💖
En itsekään aina ymmärrä miten rakkautta voi riittää edelleen.Kun rakastaa, saa paljon hyvää energiaa ja hyvää mieltä pienistäkin hetkistä yhdessä. Niitä vaalin.
Kauniita unia, ota peittosi alle.😊😁
``Sinä mulle oot ollut aina, tärkein ihminen...``
Kauniita unia,olisinpa kainalossasi.😊😁
Hyvää yötä rakas, siunattua ja rauhallista unta.