Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21520)
Vierailija kirjoitti:
Järjestät aina ylläreitä ja vuorotellen tärisen ja tipahdan tuolilta.. aivan puun takaa
Sama sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi uhraisin kauneimmat tunteeni ihmiselle, jolla on toinen mielessä?
No ei varmaan kannatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun poikamaista hymyä, sun pehmeää ääntä, sun kättä mun kädessä, sun suudelmia, sun vartaloa ihan kiinni mun vartalossa. Ihan kaikkea sinussa kaipaan , ikävä Sinua 🤍
Niin minäkin sinua, S.
Ohi.
Harmi😔
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ikuiset negailijat joilla ei koskaan ole mikään hyvin voisi aloittaa ihan omaa ketjua ja kertoa siellä toisillenne kaikki paska mitä saatte kokea joka päivä melkein joka tunti.
Me muut voisimme sitten kaipailla , kaihoilla ja rakastaa kuten otsikko kertoo.
Mistä sä tiedät, että samat ihmiset kirjoittaa aina negaa? Voi kirjoittaa joskys kauniisti ja toisella kertaa vituttaa. Inhimillistä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi uhraisin kauneimmat tunteeni ihmiselle, jolla on toinen mielessä?
Minä olen uhrannut.
Mihin on kaikki ketjun opet ja hoitsut kadonneet?
Vierailija kirjoitti:
Järjestät aina ylläreitä ja vuorotellen tärisen ja tipahdan tuolilta.. aivan puun takaa
Millaisia ylläreitä on tipahdellut? 😂 voisitko vuorostas yllättää? Tekisit mut superonnelliseksi! Tää etäällä olo sais jo loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te ikuiset negailijat joilla ei koskaan ole mikään hyvin voisi aloittaa ihan omaa ketjua ja kertoa siellä toisillenne kaikki paska mitä saatte kokea joka päivä melkein joka tunti.
Me muut voisimme sitten kaipailla , kaihoilla ja rakastaa kuten otsikko kertoo.
Mistä sä tiedät, että samat ihmiset kirjoittaa aina negaa? Voi kirjoittaa joskys kauniisti ja toisella kertaa vituttaa. Inhimillistä?
joopajoo
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne. Ei koskaan tiedä, mitä seuraavaksi on tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin on kaikki ketjun opet ja hoitsut kadonneet?
Ei ole sellaisia näkynyt aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun poikamaista hymyä, sun pehmeää ääntä, sun kättä mun kädessä, sun suudelmia, sun vartaloa ihan kiinni mun vartalossa. Ihan kaikkea sinussa kaipaan , ikävä Sinua 🤍
Niin minäkin sinua, S.
Ohi.
Harmi😔
Oletko saanut jo kokea noita kaikkia? Jos niin on, ei haittaa, että yksi viesti meni ohi. - sivusta
Vierailija kirjoitti:
Rakastan vain yhtä.
Huomattu on.
Jos minä harhailen, niin kyllä sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan vain yhtä.
Huomattu on.
Tuskin tunnet.
Mä en harhaile, mun kaivattu-kompassi on herkemmin viritetty kuin mikään laite tässä maailmassa.
Luoja varjele. Tuntuu et rakastuin just uudelleen.