Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu myöntää seuraavansa mitä todella ylipainoisilla ihmisillä on ostoskärryissä?

Vierailija
27.02.2007 |

Mä myönnän kyllä katsoneeni tarkkaan mitä eräs todella lihava ihminen nosteli kärryistä liukuhihnalle tänään.

Ja kyllä, kaikkea rasvaistahan siellä oli. Ainut terveellinen juttu oli muutama appelsiini.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on se seggregaatio.

Vierailija
22/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytänyt keinon jatkaa sitä laardin syömistä.

yöks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvan ja lihan mättäminen on jotenkin junttia, vaikka painoindeksi olisi 14.

Vierailija
24/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ostoskärry on samaa luokkaa kuin 4, ainoa vaan että ostan Uotilan ruislimppua miehelle. Aika läjä on kasviksia aina ja makeuttamattomia mehuja usein, tyrniä ja karpaloa.

Oman " lähikauppani" lihatiskin miesmyyjä joskus kysyi että mihin meillä uppoaa se 300 g savupoikien pekonia, jonka ostan joka viikko... Ei uskonut kun sanoin että suurimmaksi osaksi mun aamiaisiin. BMI 20.

Mä kyllä kurkin ylipainoisten ja sairaannäköisten, kalpeiden tms. ihmisten ruokaostoksia ihan uteliaisuuttani. En oikeastaan paheksu mutta säälin kyllä.

Vierailija
25/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnellinen karpppi olen minäkin.

9

Vierailija
26/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oman " lähikauppani" lihatiskin miesmyyjä joskus kysyi että mihin meillä uppoaa se 300 g savupoikien pekonia, jonka ostan joka viikko... Ei uskonut kun sanoin että suurimmaksi osaksi mun aamiaisiin. BMI 20.

Yritti varmaan imarrella, suorastaan flirttailla, ja näköjään siinä onnistuikin. Minä kuitenkin lopettaisin tuollaisella kauppiaalla käymisen. Mitä helvettiä se sille kuuluu mihin minä ostamani pekonit käytän? Ja aika tyhmä on jos ei tajua, että ruoka on tarkoitettu syötäväksi.

Vierailija
27/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks päivä näin itiksen rolssissa miehen joka oli niin lihava että nosti taaperon pöydälle seisomaan että sai puettua sille ulkovaatteet.

Vierailija
28/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

karpit ja jaksaa muistuttaa ettei ne vedä pekonia. Totuus paljastuu näissä ketjuissa ;).

Vierailija
29/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pitää.

Vierailija
30/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama nuorehko myyjä on sattunut aina palvelemaan mua jo viime syksystä ja monesti jutellaan. Tällä kyseisellä kerralla pitkään juteltiin italialaisista salameista (joita rakastan) ja sitten pyysin vielä sen vakkarini, ne pekonit. Nän sitten vain kommentoi tyyliin " teillä joku tosiaan tykkää tästä kun aina ostat" ja oli aika änkkänä kun sanoin että niin onkin, nimittäin minä itse.

Sä et 12 ole vissiin ikinä kuullut small talkista, tai muuten normaalista jutustelusta? Eikä mua pieni flirttikään olisi yhtään haitannut...

Vierailija
31/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki karpit syö pekonia kun ei välttämättä tykkää, mutta minä syön. On ollut mun herkku aina ja varsinkin nyt kun löysin tuon nitriitittömän ja vähälisäaineisen version savupoijilta. Hyvälaatuista rasvaa ja iiiihana maku.

Lienee kuitenkin eri asia mässääkö " pelkällä pekonilla" vai valitseeko hyvälaatuista pekonia osaksi kasvisvoittoista karppiruokavaliota.

Vierailija
32/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäntä illalla nakit silmillä. Ja vaimolle tupakaa.

Vierailija
33/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirjoittaa, että tehän syötte tavallista enemmän rasvaa, vastaus on eieieiiei emme syö paljon rasvaa, korvaamme sen protskuilla.

Ja kirjoittaa, että kun teillä on ruokavaliossa paljon proteiinia, vastaus kuuluu eieieiieiei emme syö tavallista enemmän proteiinia, syömme rasvaa.

Sellaisenkin lauseen olen täältä lukenut, että eieieieieie korvaamme tiesminkä HIILAREILLA. Vähänkö repesin.

Vierailija
34/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla kuvottavampaa kun kokonainen yli-lihava perhe jonka kauppakärry on täpöten täynnä kaikkea p***aa kuten limua, sipsejä jne. Ja perheen pienimmätkin jo kamalia pulleroita!! Miten joku lihava edes kehtaa mennä Mäkkäriin ahtamaan roskaruokaa sisäänsä? Lihavat ihmiset jotka ITSE aiheuttavat lihavuutensa välinpitämättömyydellään ovat kuvottavia!

Vierailija
35/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. normaalipainoinen, kohtuu terveellisesti syövä jota ei voisi vähempää kiinnostaa kytätä ja kauhistella toisten ostoksia.

Vierailija
36/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oikeasti: protskun määrä on sama kuin normaalisuotituksissa, mutta koska useimmat ei ennestään syö tarpeeksi protskua niin sen määrä vähän nousee. Hiilarit korvataan rasvalla.

Hiilarit ja rasva = ensisijaisia energianlähteitä

Protskut = rakennusaineita, vasta toissijaisesti energianlähde

t 9

Vierailija
37/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oleva todela ylipainoinen mättää liukuhihnalle sipsipussin poikineen, keskaria, karkkia, lihiksiä ym. On omahyväistä väittää ettei muka ikinä vilkaisisikaan.

Vierailija:

t. normaalipainoinen, kohtuu terveellisesti syövä jota ei voisi vähempää kiinnostaa kytätä ja kauhistella toisten ostoksia.

T: myöskin normaalipainoinen, joka kyllä joskus mielenkiinnosta katsoo lihavien ihmisten ostoksia

Vierailija
38/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen töissä kaupan kassalla ja myönnän, että olen seurannut mitä lihavat ihmiset ostaa. Välillä tekis mieli sanoa jotain, mutta onneksi olen pitänyt suuni kiinni.

Olishan sitä itsellänikin syytä katsoa mitä suuhunsa pistää kun on vähän vararavintoa vyötärölle päässyt kertymään

Vierailija
39/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteita, joita minä en varmaan ikinä ole yhtä aikaa ostanut. Eli rasvaista ruokakermaa, smetanaa ym. rasvaisia ruoanvalmistustuotteita 4-5 prk. Lisäksi limsaa, sipsejä, ranskanleipää, jotain valmisruokavuokia, ainakin kermaperunoita oli. Karkkia, tupakkaa ja sitten ne appelsiinit.

Kyllä minä joskus katselen ihan normaalipainoistenkin ostoksia, kun niitä edessäni liukuhihnalle lastaavat ja mietin minkälaista ruokaa mahtavat valmistaa.

Hullulla on halvat huvit!

-ap

Vierailija
40/40 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, että karpit aina toitottavat syövänsä luonnonmukaisesti, mutta anteeksi nyt vain, mistä kohtaa eläintä saadaan meetvurstia? ;)

No, itsellä tulee välillä vilkaistua lapsiperheiden ostoskärryihin. Pahaa tekee katsoa niitä pizzoja, sokeroituja limuja, sipsipusseja ja ranskanleipiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi