Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistava olo. En keksi enää keinoa mikä tähän auttaisi.

Vierailija
30.12.2024 |

Olen estänyt joka paikasta yhden vanhemman mies henkilön. Tänä aamuna taas jälleen kerran huomasin tämän taas tehneen uuden profiilin. Tekee useita eri  feikkiprofiileita naisen sekä miehen nimillä. Jokaisen näistä huomaan selkeästi feikkikuvista ja sukunimesta joka viittaa hänen sukunimeensä. Olen vaihtanut jopa puhelinnumeron kyseisen tyypin takia. Olen myös käynyt poliisilla juttelemassa tästä ja saanut nää ohjeet jota olen noudattanut. Tämä kyseinen mies siitä huolimatta jatkaa pommitusta feikkiprofiileilla, ajelee perässä jos olen lenkillä, liikkuu meidän talon läheisyydessä, tekee perättömiä eläinsuojelu/lastensuojelu/rikosilmoituksia... kirjoittelee eri palstoille erilaisia rakkaus kuvitelmia vaikka olen hänelle SELKEIN SANOIN SANONUT ETTEN OLE HÄNESTÄ MILLÄÄN TAVALLA KIINNOSTUNUT. Ja milloin mitäkin sekavaa settiä , maksa velkas h jne. Kaikki noi on sen omaa pelkkää oman päänsä keksimää tarinaa. 

Oma mieskin alkanut kiinnittää huomiota kyseiseen heppuun ja huomannut myöskin että tämä heppu kävelee meidän talon pihan läheisyydessä. Otin eilen oman miehenkin lenkille turvaksi mukaan kun ahdisti suoraan sanottuna mennä lenkillä yksin kun tämä vanha pappa ajelee perässä. 

Ahdistaa aivan sikana. Jotenkin todella semmone lamaatunut ja ahdistunut olo kun tämä ei jätä rauhaan millään. Mielessä on käynyt jopa isku ryhmä kun poliisikaan ei tee asialle mitään. Muuta kuin antaa vaan neuvoja. Olen tuhansia kertoja sanonut että olen ollut poliisiin yhteydessä mut eipä sekään auta. Tämä mies edelleen kuvittelee harhapäissää kaikkea sairasta vaikka totuus on aivan toine.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat neuvot tulee koko ajan. Tee näin ja noin sitten pääset eroon. Eipä auta kun tekee koko ajan uusia feikkiprofiileita.

Miksi olet somessa julkisesti feikkiprofiilien etsittävissä? Ei minua ainakaan seuraa yhtään kukaan, ketä en hyväksy.

En ole enää julkinen koska poliisi sanoi että pitää laittaa yksityiselle. Kyllähän sieltä silti pyyntöjä tulee mut estänyt sitä mukaan kaikki.

Eli vainoaja ei ole eläkeläinen vaan sinun läheinen ihminen.

Vierailija
42/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kirjoittelee eri palstoille erilaisia rakkaus kuvitelmia"

Missä ja miten tämä käytännössä tapahtuu? 

Suomi24 ikävä palsta, suomi24 viha, esiintyy siellä toisena henkilönä, väittää Johannan häntä kiusaavan, oli tehny tästä "Johannasta oman profiilin lisännyt perään oman sukunimensä ja jonku feikkikuvan.... estin nekin kaikki.... myös vauva palstan ikävä aloitukselle...

Johanna? Onko ap Tuksu?

En ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat neuvot tulee koko ajan. Tee näin ja noin sitten pääset eroon. Eipä auta kun tekee koko ajan uusia feikkiprofiileita.

Miksi olet somessa julkisesti feikkiprofiilien etsittävissä? Ei minua ainakaan seuraa yhtään kukaan, ketä en hyväksy.

En ole enää julkinen koska poliisi sanoi että pitää laittaa yksityiselle. Kyllähän sieltä silti pyyntöjä tulee mut estänyt sitä mukaan kaikki.

En tiiä onko eläkkeellä mutta lähemmäs 60 niin luulis olevan eläke iässä

Vierailija
44/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenassa oli aiemmin dokumentti vainoojista Briteistä. En muista, mikä siinä oli lopputulos tai ratkaisu, mutta taisi olla poliisi ja oikeudenkäynti, jossa ne vainoojat joutuivat oikeasti tilille teoistaan. Ehkä sen katsomisesta voisi saada jotain tietoa, josta olisi apua?

Vierailija
45/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko läheisesi olleet huolissasi sinun voinnistasi? Ovatko he tarjonneet sinulle tukea tai apua?

Vierailija
46/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Areenassa oli aiemmin dokumentti vainoojista Briteistä. En muista, mikä siinä oli lopputulos tai ratkaisu, mutta taisi olla poliisi ja oikeudenkäynti, jossa ne vainoojat joutuivat oikeasti tilille teoistaan. Ehkä sen katsomisesta voisi saada jotain tietoa, josta olisi apua?

Minkä niminen ohjelma?

Vierailija
47/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei enaa itse jaksa, rukoile! Se vapauttaa

Vierailija
48/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://areena.yle.fi/1-61329696

Tuota Staycy Dooleyn dokumenttia tarkoitan, Stalkkerin vainoomat

Vierailija
49/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://areena.yle.fi/1-61329696

Tuota Staycy Dooleyn dokumenttia tarkoitan, Stalkkerin vainoomat

Ok. Täytyy katsoa. 

Vierailija
50/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tullut mieleen jo kaikenlaisia ajatuksia että seuraa puhelintani koska miten voi olla mahdollista että on just siellä missä minä olen... jne.. Eikä aina kaikki voi ollaa pelkkää sattumaa. 

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/edc27b57-36d9-4711-a2e1-843f23502e06

Eronnut nainen järkyttyi: Autosta löytyi mustasukkaisen eksän asentama seurantalaite

Nainen ei ymmärtänyt, kuinka mustasukkainen ex-mies tiesi hänen tekemisistään - kunnes veli löysi naisen autosta gps-paikantimen.

https://www.motouutiset.fi/fi/moottoripyorat/uutiset/11366/N%C3%A4in-va…

Näin varmistat, ettei kukaan ole laittanut jäljitintä tavaroihisi, autoosi tai moottoripyörääsi

Vierailija
51/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tullut mieleen jo kaikenlaisia ajatuksia että seuraa puhelintani koska miten voi olla mahdollista että on just siellä missä minä olen... jne.. Eikä aina kaikki voi ollaa pelkkää sattumaa. 

Eronnut nainen järkyttyi: Autosta löytyi mustasukkaisen eksän asentama seurantalaite

Nainen ei ymmärtänyt, kuinka mustasukkainen ex-mies tiesi hänen tekemisistään - kunnes veli löysi naisen autosta gps-paikantimen.

Näin varmistat, ettei kukaan ole laittanut jäljitintä tavaroihisi, autoosi tai moottoripyörääsi

No nii i ton takia just alkanut miettii totakii. Kun nykypäivänä on niin helppoa kaikki. On myös kaikenmaailman sovelluksia millä pääsee toisen puhelimeen esim lukemaan vaikka whats up viestit..

Vierailija
52/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kirjoittelee eri palstoille erilaisia rakkaus kuvitelmia"

Missä ja miten tämä käytännössä tapahtuu? 

Ap miehen toimesta. Kiusaa ap somessa feikkiprofiileilla. Eläkeläinen on myös ap miehen uhri.

Jos mun mies näkee omin silmin tämän eläkeläisen kävelevän meidän talon edustalla sekä eilisellä lenkilläkin päivitteli sitä miksi toi ajaa samaa reittiä ja noin hiljaa mulle niin selitä mulle et miten ihmeessä tämä mun mies olis se syyllinen?? 

Vierailija
53/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko läheisesi olleet huolissasi sinun voinnistasi? Ovatko he tarjonneet sinulle tukea tai apua?

Ei ole mistään harhoista kyse Jos muutkin huomaa saman asian. Aluks luulin näin olevan mut sit kumppaniki huomaa samaa.

Vierailija
54/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PX

Vierailija
55/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PX

Vierailija
56/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

05

Vierailija
57/58 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli tosta mieleen onkohan tommone laite kuinka helppo löytää piilosta?