Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stockan Hullut Päivät / Galna dagar - koska ovat?

27.02.2007 |

Onko jollain varmaa tietoa?

Sattumalta erään pörssikatsauksen perusteella kuvittelen, että ovat ensimmäisellä kvartaalilla eli 31.3.mennessä. :-) Eli olisko just vko 13?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto pitää luultavimmin paikkansa:) sillä hän on siis töissä Stoccalla.

Vierailija
2/7 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan aidosti hyväntahtoisesti :=) Ehdin jo nimittäin itsekin miettiä, että koskahan Hullut Päivät ovat, ja ihmettelin jo, olenko ainoa, joka niitä odottelee... En siis ole ainoa!!

Ajankohta on vaan mulle paha, olen osan päivistä matkoilla, murr.. Yleensä lauantaina tulee jotain uutta must have -tavaraa myyntiin hyvällä alennuksella. Onko Stockalla joku pakottava tarve saada ekan kvartaalin tulos hyväksi vai miksi HP on siirretty maaliskuun puolelle? Olin ihan laskenut sen varaan, että ne pidetään vasta pääsiäisen jälkeen.

Taidan olla koukussa hovihankkijaani Stockaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIOLETTE - sama juttu täällä, ollaan reissussa tuo viikko ja ehdin jo miehelle harmitella kuinka missaan Hullut Päivät... mies katsoi hieman ihmeissään sillä ollaan tuolloin Nykissä ;O) Että jospa sitä kerran vois missata hulluttelun...

Vierailija
4/7 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kestän sen, että pääsen hulluttelemaan vain osan ajasta, sillä pääsi jotenkin unohtumaan, että olen silloin Lontoossa ;)

Hauskaa Nyc´in matkaa sulle!

Vierailija
5/7 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuvittelisin ilman muuta, että ovat 11.-14.4. eli pääsiäisen jälkeen.

Vierailija
6/7 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maaliskuun viimeinen viikko.

Vierailija
7/7 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä ovat kyllä ENNEN pääsiäistä, joka siis siirtyy vuosittain. Ja minullakin varma tieto, että ovat maaliskuun viimeisenä viikkona. :o)