Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

11-vuotias lapsi on ihastunut luokkalaiseensa, mitä teen?

Vierailija
29.12.2024 |

Minusta on liian nuori ikä ihastua. 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko samaa vai eri sukupuolta?

Vierailija
42/55 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille sen koulun anaaliseksi ja suikkari opaskirjan made in sweden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso olisiko paikkakunnallasi pappeja jotka eheyttää lapsia aro/aceksi. Ei kai toisen ihmisen tunteille juuri muuta voi tehdä

Vierailija
44/55 |
19.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tehdä mitään? Mä ihastuin ekan kerran 6-vuotiaana :D

Vierailija
45/55 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse muistan ihastuneeni ekan kerran joskus 9-vuotiaana, ja sain tunteilleni vastakaikua. Juttelimme paljon ihastukseni kanssa mutta emme kuitenkaan seurustelleet. Lähettelimme sydämiä toisillemme ja pidettiin kädestä kiinni, mutta mikään seksuaalinen ei ikinä käynyt mielen vieressäkään!

Pidin Hennaa kädestä 7-vuotiaana. Tehtiin yhdessä ekaluokan läksyjä ja pidin silloinkin kädestä. Kauhea tarve oli saada koskea tyttöä, silittelin häntä. Kuunneltiin Minttua ja Villeä ja mietin että haluaisin pussata. Tyttö käänsi posken kun tähtäsin huulille. Siitä asti annettiin poskipusuja salaa muilta. Kummatkin tykättiin toisistamme. Laitoin lappuja Hennan vihreään Adidas-reppuun joihin kirjoitin harakanvarpailla "olet kaunis". Pidettiin tunnillakin kädestä ja ope hermostui meihin siirrettyäni pulpettini tytön viereen. Meidät komennettiin järjestäjiksi ja silloin saatiin olla kahden sisällä välitunnit. Juteltiin poneista, molemmilla oli haave omasta. Käytiin urheilukentällä hyppimässä ja juoksemassa. Meillä oli kivaa. Jotkut toiset pojat olivat mulle kateita. Eivät ottaneet liikunnassa joukkueisiin yms. Eipä se mitään, mulla oli Henna!

Vierailija
46/55 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin 7-vuotiaana ekana koulupäivänä ja menin pussaamaan poikaa. Hän näytti hyväksyvän suukon. Oltiin samalla luokalla, mutta poika vuotta vanhempi, koska oli jäänyt luokalleen. Hauska muisto, vaikka hävetti myöhemmin kun aivoni kehittyivät ja tajusin miten noloa.

Vierailija
47/55 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on eri sukupuolta, ei tarvitse tehdä mitään.

Vierailija
48/55 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 3-vuotiasta tyttöäni on jo saman ikäinen pikkupoika pussannut päiväkodissa. Tyttö oli ihan haltioissaan saamistaan rakkaudenosoituksista.

9-v poika kertoi, että monella hänen luokkakaverillaan on "tyttöystävät". Itsekin lähettelee sydämiä yhden luokkansa tytön kanssa. Mutta kun tyttö tulee livenä vastaan, niin varovasti moikkaavat.

Ei tulisi mieleenikään puuttua näihin mitenkään. Lasten omia asioita.

Vierailija
49/55 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro satu kukista ja mehiläisistä

Vierailija
50/55 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Tuossa iässä minulla oli menossa noin viides tosi iso ihastuminen. Muistan kuinka pistettiin ensimmäisen ihastuksen kanssa pitkä "suhde" tauolle, kun mentiin ensimmäiselle luokalle. Siltä tauolta ei koskaan palattu. Kavereita oltiin aina.

Vierailija
51/55 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on aloittajalla mitä ilmeisemmin hyvin sairas mielikuvitus. Itse olen 7 vuotiaana ihastunut ensimmäisen kerran ja se on aivan normaalia ihmisen tunne elämää. Pitäisikö aloittajan nyt kiireesti hankkia lapselleen siveysvyö ettei vallan yöuniaan menetä näin " järkyttävän" asian vuoksi. 

Vierailija
52/55 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse muistan ihastuneeni ekan kerran joskus 9-vuotiaana, ja sain tunteilleni vastakaikua. Juttelimme paljon ihastukseni kanssa mutta emme kuitenkaan seurustelleet. Lähettelimme sydämiä toisillemme ja pidettiin kädestä kiinni, mutta mikään seksuaalinen ei ikinä käynyt mielen vieressäkään!

Pidin Hennaa kädestä 7-vuotiaana. Tehtiin yhdessä ekaluokan läksyjä ja pidin silloinkin kädestä. Kauhea tarve oli saada koskea tyttöä, silittelin häntä. Kuunneltiin Minttua ja Villeä ja mietin että haluaisin pussata. Tyttö käänsi posken kun tähtäsin huulille. Siitä asti annettiin poskipusuja salaa muilta. Kummatkin tykättiin toisistamme. Laitoin lappuja Hennan vihreään Adidas-reppuun joihin kirjoitin harakanvarpailla "olet kaunis". Pidettiin tunnillakin kädestä ja ope hermostui meihin siirrettyäni pulpettini tytön viereen. Meidät komennettiin järjestäjiksi ja silloin saatiin olla kah

Ihana🤗🤗🥰

Vierailija
53/55 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eka suuri "rakkaus" eka luokalla

Vierailija
54/55 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla vinksahtaneen ajatukset. Siitä vain, tapa viattomuus ja " ryhdy toimeen".

Vierailija
55/55 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko samaa vai eri sukupuolta?

Silläkään ei ole mitään väliä. Antakaa lapsien olla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme