Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLLÄTYIN! Prismasta

Vierailija
27.02.2007 |

Miten voi olla noin kallis kauppa!! ???

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tutkimukset kertovat Prisman olevan edullisempi kuin cm:n. Minä kuitenkin itse olen ns. tarjousostaja. Ostan siis yleensä niitä ruokia (esim. lihoja) jotka ovat tarjouksessa ja laitan pakkaseenkin. Samaten ostan käyttämiäni kodintarvikkeita aina enemmän kerrallaan silloin, kun ne ovat tarjouksessa. Tarjoukset ovat parempia tuolla cm:ssa.

S-bonusta saa kyllä huomattavasti paremmin, kuin aina vain huonommaksi kuihtuvaa plussaa.

Taidan olla tapojeni orja tässä ostosten teossa, enkä ihan oikeasti laskin kädessä ole kyllä vertailuja tehnyt. Saattaisi tietysti kannattaa.

Vierailija
2/33 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevat tuotteet myydään Prismassa normaalihintaisina halvemmalla tai samanhintaisina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

cittari vetää porukkaa joillain huipputarjouksilla mutta on pääosin kalliimpi kuin prisma?

Prisma on mielestäni edullinen.

Vierailija
4/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

prismalisää...

Vierailija
5/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä muut ketjut ovat kalliimpia..

Vierailija
6/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KKK-market oli niin kallis.

Esim.

Prismassa maito liträ 69 senttiä, KKK-marketissa 89 senttiä.

Mut, nää on kai paikkakuntakohtaisia kysymyksiä...

Vierailija
7/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja S-marketti ym. ym.

Vierailija
8/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli tutkimus jossa vertailtiin noita marketteja , ja eikös se Cittari ollut Prismaa huomattavasti kalliimpi?

Vierailija
9/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on edullinen ja toisessa todella huomattavia eroja hinnoissa. Samat tarjoustuotteet on, mutta monissa tuotteissa huomaa hintaeroja.

Vierailija
10/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista en hae kuin toisinaan vihannekset ja hedelmät, kun ovat ainakin sellon prismassa tosi huonoja.

Vierailija
11/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupan kaikki tuotteet (maito, muovikassi, jugurtit, mustikkakeitto, Flora...) siis aivan kaikki ostamani tuotteet olivat kalliimpia kuin S-marketissa. Yksikään tuote ei vahingossakaan ollut halvempi. Miten maitolitraankin saadaan 0,05 senttiä enemmän ja Saarioisten keittoon jopa 0,40 senttiä enemmän hintaa. En yleensä vertaile mitään hintoja, joten siksi yllätyin näin suurista eroista.

Vierailija
12/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin vaatteet ja kengät ovat Prismassa huomattavasti kalliimmpia.

Niin se v**un maitopurkki ei ole vertailussa mukana..

Vierailija
13/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni halvempi ku cittari ja käyn yleensäkkin eniten s-ryhmän kaupoissa koska ainakin meille s-etua kertyy nopeammin kuin plussa pisteitä. ja niissä on hurja ero! laskin kerran että oltiin ostettu jollain 300e; llä s-kaupoista niin saadaksemme saman verran etua k-kaupoista niin olisimme joutuneet ostamaan 3000e;llä!

Vierailija
14/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikat kilohinnaltaan 2 ¿ kalliimpia

vaipat 3 e kalliimpia

juusto kilohinnaltaan 3¿ kalliimpaa TÄMÄ OLI USKOMATON HUOMAUS-ei ostettu!!

LIHAT 1-3¿ kalliimpaa

kurkut kilohinnaltaan 2 ¿ kalliimpia

salaatit rupisia (halvempi hinta 10 centtiä)

lasten ruuat 3 centtiä kalliimpia/purkki

tässä muutama esimerkki, ehkä ne on sitten ne halvemmat asiat ne mitä ei osteta.

normaali lasku on 20 ¿ halvempi s-marketissa tai cittarissa verrattuna prismaan

Vierailija
15/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomattavasti halvempi kuin citymarketit.

Vierailija
16/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahdessa on kaksi cittaria ja keskustan cittari on huomattavasti kalliimpi esim. lastenruuissa. Itse ostan jonkinverran Prismasta ja ihan lähi S-marketista, kun olen todennut, että lähisokoksen käyttäminen laskee matkakustannuksia sen verran, ettei kannata aina ajaa 20km kauemmaksi markettiin, joka purnukan perässä. Pari kertaa kuussa jättiostokset Prismasta.

Vierailija
17/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole samanlaiset ostotottumukset, kuin korivertailussa. Minä ainakin myönnän, että minulla on Prismasta kalliimpi mielikuva kuin Citymarketista. Luulen sen johtuvan siitä, että olen vuosia käynyt Cittarissa ja ostokäyttäytymiseni on muotoutunut osaksi heidän tarjoushinnoittelunsa perusteella. Näin ne tuotteet, joita olen tottunut käyttämään eivät olekaan välttämättä Prismassa edullisia.

Vaikea kuitenkin uskoa, että esim. S-market olisi edullisempi kuin Prisma. Kyseessä on kuitenkin saman ketjun ihan eri kokoluokkaa olevat yksiköt. Ehkä tässäkin kyse jostain mielikuvaharhasta?

Vierailija
18/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Prisma on selvästi S-marketia halvempi, monissa parin euron tuotteissa Prisma on 10-15 c halvempi. Ja Prismasta saa hyvät S-Bonukset toisin kuin Citymarketista, joka muutenkin kalliimpi.

Vierailija
19/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan sisäänvetotuotteet ovat näissä kaupoissa edullisempia kuin ns. villeissä kaupoissa. Työni vuoksikin olen joutunut tekemään vertailuja, ja olen todennut, että ei-ketjuuntuneissa supermerketeissa on huomattavasti edullisempi hintataso. Johtunee osiltaan siitäkin, että K- ja S-kauppiaat saavat tuotteensa kukin omien tukkuliikeidensä kautta, eivätkä voi tilata tavaraa suoraan tuottajilta tai halvimmalta toimittajalta. Vapailla myymälöillä ei ole tällaista ongelmaa ja se pitää suuren osan tuotteista edullisempana.

Vierailija
20/33 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vaikea kuitenkin uskoa, että esim. S-market olisi edullisempi kuin Prisma. Kyseessä on kuitenkin saman ketjun ihan eri kokoluokkaa olevat yksiköt. Ehkä tässäkin kyse jostain mielikuvaharhasta?