Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos sinulta jää orgasmi saamatta yhdynnässä, mitä rehellisesti ajattelet?

Vierailija
29.12.2024 |

Harmittaako se aina vaikka vakiuttelisitkin miehelle ettei se mitään ja hyvältä tuntui silti? Vai oletko aidosti onnellinen että miehesi sai helpotuksen vaikka et itse olisi saanutkaan?

Miten on?

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi tärkeä aihe tämä. Toivottavasti miehillä lisääntyy tietoisuus, että nainen kokee seksin usein huonona ilman orgasmia ja se on surkea rakastaja sellainen mies, joka ei yhteispelillä hoitele naistaan kliimaksiin. Terkut vaan taas kerran omallekin exälleni.

Ja naiset tosiaan voi feikata orgasminsa. Varmuudella sitä feikki orgasmia ei voi aidosta erottaa, koska supistelutkin voi feikata. Se ei tietenkään ole kenenkään etu, että nainen feikkaa, mutta jotain maailmanjärjestystä sekin on palvellut, että jotkin naiset ovat näin toimineet.

Sen voin sulle kertoa, että et tiedä pillun puristelusta yhtään mitään. Kukaan eikä kenenkään pillu lypsä tahdonalaisesti kullia samalla tavalla kun puolisoni pillu lypsää kulliani orkun aikana. Joten älä edes yritä selittää.

Joku spede tai noviisi saattaa sua uskoa. K

Just näin.

On kaksi asiaa, jotka on täyttä bs:ää.

1. Feikattua orkkua ei pysty erottamaan oikeasta.

2. Kaikki pillut on yhtä tiukkoja.

Valetta molemmat. Naisille suunnattua liirunlaarumia. Mies, joka on päässyt panemaan lypsävää, puristelevaa ja tiukkaa pillua tietää tasan tarkkaan, mistä on kyse.

Vierailija
42/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi tärkeä aihe tämä. Toivottavasti miehillä lisääntyy tietoisuus, että nainen kokee seksin usein huonona ilman orgasmia ja se on surkea rakastaja sellainen mies, joka ei yhteispelillä hoitele naistaan kliimaksiin. Terkut vaan taas kerran omallekin exälleni.

Ja naiset tosiaan voi feikata orgasminsa. Varmuudella sitä feikki orgasmia ei voi aidosta erottaa, koska supistelutkin voi feikata. Se ei tietenkään ole kenenkään etu, että nainen feikkaa, mutta jotain maailmanjärjestystä sekin on palvellut, että jotkin naiset ovat näin toimineet.

Sen voin sulle kertoa, että et tiedä pillun puristelusta yhtään mitään. Kukaan eikä kenenkään pillu lypsä tahdonalaisesti kullia samalla tavalla kun puolisoni pillu lypsää kulliani orkun aikana. Joten älä edes yritä selittää.

Ja tällaiselle naiselle niitä orkkuja vasta haluaakin antaa, koska palkinto niistä on korvia huumaava. Jokaisen miehen tuli saada edes kerran elämässään saada kokea sellainen. Olen ollut onnekas ja saanut sellaista 25 vuoden ajan. Eikä ole toisia tarvinnut katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kaikki naiset edes ensin tiedä mikä se orgasmi on. Oltiin oltu vuosi naimisissa, kun vaimo kesken panon voihki, "apua mikä minulle tuli, kuolenko minä". Sanoin, että sulle oli orgasmi tulossa. Seuraavalla kerralla varoin, etten laukea liian aikaisin, purin kieltäni. Vaimo alko saamaan ja saikin kunnolla. Se rikastutti paljon sukupuoli elämäämme.

Vierailija
44/49 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen mieheni kanssa tulin harvoin ja harmitti. Mies kun oli saanut niin unohti minut kokonaan aina. Erosimme ja tapasin nykyisen mieheni joka huolehtii että minä tulen aina. Saan suuseksiä mitä ei ensimmäisen kanssa ollut ollenkaan ja saan räjähtäviä orgasmeja. Aloin myös tulla naidessa varsinkin takaapäin asennossa kun mies hieroo klitorista samalla kun nai. Olin ehkä väärän kumppanin kanssa ensin mutta miehen vaihtaminen oli maailman paras päätös. Voin muutenkin paremmin niin henkisesti kun fyysisesti kun saan useita orgasmeja nykyään viikottain. Monna 42.

Vierailija
45/49 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo niin tottunut ettei mulle anneta mitään seksin aikana joten ei harmita. 

Vierailija
46/49 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jo niin tottunut ettei mulle anneta mitään seksin aikana joten ei harmita. 

Hireetä! Nyt ala sanomaan mitä haluat, vaadit, ja jos ei tapahdu, älä sinäkään ryhdy "seksiin". Jos ei tuo tehoa, vaihda  ukkoa.

Vierailija
47/49 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasinkin vahingossa väärin ennen kuin luin ajatuksella. Vastasin, että harmittaa aina, kun ajattelin koko seksituokiota. Yhdynnässä saan joskus harvoin, lähinnä kuukautisten aikana ja joskus suuseksistä saadun orgasmin jälkeen, mutta ei harmita jos olen saanut suuseksistä orgasmin. Se parasta minulle, yhdyntä sitten omalla tavallaan nautinnollista. Molempia haluan. Joskus pelkkä nopea yhdyntä ilman, että tulen on kiva jos haluan vaan päästää mieheltä paineet jos ollaan vaikka pian lähdössä johonkin ja häntä panettaa. 

Vierailija
48/49 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan hyvin helposti orgasmin, muutaman kerran se on jäänyt tulematta enkä nyt tarkkaan osaa sanoa mitä ajattelin, mutta ei sen kummempaa aiheuttanut. Ehkä ajatukseni olisi joku "no, ensi kerralla sitten!", koska niin tulisi kuitenkin käymään. Luulen, että jos se jäisi tulematta "jatkuvasti", kun entinen tilanne on ollut toisenlainen, niin varmaankin kävisin gynekologilla kysymässä missä vika voisi olla. Jos vaikka limakalvot kuivahtaneet tai jotain

Vierailija
49/49 |
04.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tullut kenenkään kanssa, vain itse ja silloin aina. Pari kertaa ollut lähellä.

Harmittaa.

Kadonneen aarteen metsästys.

N29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan