Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos sinulta jää orgasmi saamatta yhdynnässä, mitä rehellisesti ajattelet?

Vierailija
29.12.2024 |

Harmittaako se aina vaikka vakiuttelisitkin miehelle ettei se mitään ja hyvältä tuntui silti? Vai oletko aidosti onnellinen että miehesi sai helpotuksen vaikka et itse olisi saanutkaan?

Miten on?

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan jäänyt ilman orkkua.

Nainen47

Vierailija
2/49 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harmittaa, jos olisin ollut erityisesti orgasmi-tuulella, ja silloin joko mies tai itse tai yhdessä hoidetaan mulle vielä orgasmi. 

Joskus pelkkä yhdyntä on just se mitä tarvitsen, enkä kaipaa orgasmia ollenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan jäänyt ilman, laukean helposti ja monesti peräkkäin.

Vierailija
4/49 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä harmittaa, mutta onhan se aika arvattavissa oleva pettymys koska jään ilman lähes aina.

Vierailija
5/49 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään todella harvoin ilman ja ne kerrat on yleensä aina sovitusti ns. miehen kertoja eli fokus on hänessä ja hänen tulemisessaan (mies jää useammin ilman). Useimmiten ehdin kyllä tulla silloinkin. Vastasin että ei harmita. 

Vierailija
6/49 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut yhdynnässä. Kaikki naiset eivät saa, vaan orgasmi täytyy hoitaa muuten. Nautin silti kovasti yhdynnästä. Sen jälkeen laukean yleensä helposti. 

Vierailija
7/49 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä lottoat? Jos ainoa syy sekstailla otetaan pois ni...

Vierailija
8/49 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko orgasmi sulle ainut syy harrastaa seksiä? Siis ihan tosissaan?

Vierailija
9/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko orgasmi sulle ainut syy harrastaa seksiä? Siis ihan tosissaan?

Lapsenteon lisäksi kyllä ainoa.

Vierailija
10/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet haluavat panna?

Vierailija
11/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ette saa yhdynnässä orkkua? Onko se edes mahdollista olla saamatta?

Vierailija
12/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä petyn vaan jos pano on ohi kahdessa minuutissa. En saa ikinä yhdynnässä mutta se ei haittaa ikinä. Saan helposti orgasmin itsekseni mutta se ei pidä panetusta poissa. Yhdyntä pitää ja nautin siitä paljon.

Vierailija
13/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä petyn vaan jos pano on ohi kahdessa minuutissa. En saa ikinä yhdynnässä mutta se ei haittaa ikinä. Saan helposti orgasmin itsekseni mutta se ei pidä panetusta poissa. Yhdyntä pitää ja nautin siitä paljon.

Usein kunnon pano vaikka ilman orgasmia antaa paremman olon kuin vaikka kielellä annettu suuseksiorgasmi. 

Vierailija
14/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulla! 

Vierailija
15/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein kunnon pano vaikka ilman orgasmia antaa paremman olon kuin vaikka kielellä annettu suuseksiorgasmi. 

Vaimo halunnut aina noi molemmat. Eli pitkään suuseksiä ja sormetusta sitten joko orgasmi yhdynnässä tai  suuseksillä ennen. Jos ennen niin pillu jäänyt orgasmin jälkeen pinkeäksi odottamaan kiimaisesti kullia, jolloin kullin on pitänyt aina murtautua sisään jännittyneeseen odottavaan pilluun. Kunnon nainnilla  pillu on  vasta rentoutunut tai saanut toisen pienemmän orgasmin ja rentoutunut sen jälkeen. Yleensä saanut vain kerran. Hän on ollut alusta lähtien harmissaan jos ei ole saanut jommalla kummalla tavalla, vaikka ollutkin hänestä itsestään kiinni syystä tai toisesta. Onneksi näin ei ole käynyt pitkässä parisuhteessa kuin noin kerran sadasta seksikerrasta, eli harvoin. Sinänsä sillä ei ole ollut väliä, koska seksiä ollut aina muutaman päivän välein ja vähintään kerran viikossa. Näin olleen vaimo odottaa aina saavansa orgasmin ja panetuksen poiston kun meillä on seksiä, samoin toki itse. 

Vaikka hän onkin saanut eläissään enemmän orgasmeja yhdynnöissä kuin suuseksillä niin ei kuulemma pysty laittamaan noita paremmuusjärjestykseen. Varmaan siitä syystä, että yhdyntä ollut kumminkin seksissä aina pääasia ja se millä panetuksen on saanut pois ja viimeisteltyä nautinnon.

Vierailija
16/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä just niin

Vierailija
17/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän miehet pihtaa kieltä, niin sitä enemmän naiset siirtyy naisten suuntaan. Niiltä saa ihan samat lannedildolla, ja osaavat nuollakin luultavasti paremmin.

Vierailija
18/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrastaisi seksiä enää toista kertaa miehen kanssa, jos jäisin ilman orgasmia.

Vierailija
19/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En harrastaisi seksiä enää toista kertaa miehen kanssa, jos jäisin ilman orgasmia.

Jos minun orgasmini olisi pelkästään naisen vastuulla, niin en laukeaisi ikinä. Suikkari tai ratsastus tuntuu kyllä hyvältä, mutta lauetakseni mknun pitää itse päästä määräämään suunta ja vauhti.

Vierailija
20/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistunut tällä kertaa. Otetaan lelu tai yritetään myöhemmin uudelleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme