Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, jos sinulta jää orgasmi saamatta yhdynnässä, mitä rehellisesti ajattelet?

Vierailija
29.12.2024 |

Harmittaako se aina vaikka vakiuttelisitkin miehelle ettei se mitään ja hyvältä tuntui silti? Vai oletko aidosti onnellinen että miehesi sai helpotuksen vaikka et itse olisi saanutkaan?

Miten on?

Vaihtoehdot

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on vähän epämääräinen, kun orgasmi liitetään siinä yhdyntään. Mulle on ihan sama millä tavalla orgasmin saan, eikä haittaa, jos jää saamatta vaikka 10 %:lla kerroista. Olen vieläkin katkera edellisessä parisuhteessa kokemaani seksiin. Mies ei ollut kovin kiinnostunut tyydytyksestäni ja usein mulla oli paha mieli seksin jälkeen. Onneksi suhde päättyi, vaikka haaveilinkin, että mies kehittyisi taidoissaan. Annoin ihan suoraa palautetta, mitä tarvitsen. Hän meni jotenkin lukkoon, ilmeisesti kukaan aiempi nainen ei ollut palautetta antanut. No opinpahan entistä tarkemmin pitämään huolen siitä, että en ryhdy suhteeseen ihmisen kanssa, joka ei arvosta orgasmiani. Tai pysy suhteessa, jossa seksi ei lähde alkusähläyksen jälkeen kehittymään.

Vierailija
22/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ette saa yhdynnässä orkkua? Onko se edes mahdollista olla saamatta?

Katoppa alapeukkujen määrää. Kyllä se on mahdollista.

Tosin mä en ole koskaan sellaiseen naiseen tärmännyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä petyn vaan jos pano on ohi kahdessa minuutissa. En saa ikinä yhdynnässä mutta se ei haittaa ikinä. Saan helposti orgasmin itsekseni mutta se ei pidä panetusta poissa. Yhdyntä pitää ja nautin siitä paljon.

Usein kunnon pano vaikka ilman orgasmia antaa paremman olon kuin vaikka kielellä annettu suuseksiorgasmi. 

Vaimo halunnut aina noi molemmat. Eli pitkään suuseksiä ja sormetusta sitten joko orgasmi yhdynnässä tai  suuseksillä ennen. Jos ennen niin pillu jäänyt orgasmin jälkeen pinkeäksi odottamaan kiimaisesti kullia, jolloin kullin on pitänyt aina murtautua sisään jännittyneeseen odottavaan pilluun. Kunnon nainnilla  pillu on  vasta rentoutunut tai saanut toisen pienemmän orgasmin ja rentoutunut sen jälkeen. Yleensä saanut vain kerran. Hän on ollut alusta lähtien harmissaan jos e

Kerroppa nyt ihan rehellisesti koska se sun vaimosi on viimeeksi saanut orkun naimalla? 2016?

"Hän on ollut alusta lähtien harmissaan jos ei ole saanut jommalla kummalla tavalla, vaikka ollutkin hänestä itsestään kiinni syystä tai toisesta".

Vaimo puhuu totta. Eihän Pano Paavossa voi mitenkään olla syy huonoon seksiin. Mä nimittäin kutsun seksiä huonoksi, jos molemmat ei saa omaansa. Mutta syy Patessa. Paskan marjat!

Vierailija
24/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän miehet pihtaa kieltä, niin sitä enemmän naiset siirtyy naisten suuntaan. Niiltä saa ihan samat lannedildolla, ja osaavat nuollakin luultavasti paremmin.

Siirtykööt vaan. Näin myös kullista pitävien naisten suhteellinen osuus kasvaa.

Todellinen WIN-WIN.

Vierailija
25/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti olet törmännyt; et vain tiedä totuutta, sillä naiset feikanneet. Et ole siis mikään tilaston poikkeus.

Vierailija
26/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti olet törmännyt; et vain tiedä totuutta, sillä naiset feikanneet. Et ole siis mikään tilaston poikkeus.

Saa "mies" olla aika spede ja noviisi, jos sun feikkauksiasi uskoo. No meitä on moneen junaan.

Kansainvälisen tutkimuksen mukaan 42% naisista feikkaa runkatessaan.

Vierailija
27/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä petyn vaan jos pano on ohi kahdessa minuutissa. En saa ikinä yhdynnässä mutta se ei haittaa ikinä. Saan helposti orgasmin itsekseni mutta se ei pidä panetusta poissa. Yhdyntä pitää ja nautin siitä paljon.

Usein kunnon pano vaikka ilman orgasmia antaa paremman olon kuin vaikka kielellä annettu suuseksiorgasmi. 

Vaimo halunnut aina noi molemmat. Eli pitkään suuseksiä ja sormetusta sitten joko orgasmi yhdynnässä tai  suuseksillä ennen. Jos ennen niin pillu jäänyt orgasmin jälkeen pinkeäksi odottamaan kiimaisesti kullia, jolloin kullin on pitänyt aina murtautua sisään jännittyneeseen odottavaan pilluun. Kunnon nainnilla  pillu on  vasta rentoutunut tai saanut toisen pienemmän orgasmin ja rentoutunut sen jälkeen. Yleensä saanut vain ke

Kerroppa nyt ihan rehellisesti koska se sun vaimosi on viimeeksi saanut orkun naimalla? 2016?

"Hän on ollut alusta lähtien harmissaan jos ei ole saanut jommalla kummalla tavalla, vaikka ollutkin hänestä itsestään kiinni syystä tai toisesta".

Vaimo puhuu totta. Eihän Pano Paavossa voi mitenkään olla syy huonoon seksiin. Mä nimittäin kutsun seksiä huonoksi, jos molemmat ei saa omaansa. Mutta syy Patessa. Paskan marjat!

Ensinnäkin ei kuulu vähääkään sulle miten mun vaimoni on halunnut tai haluaa saada orgasminsa. Sinä et päätä toisten paremmuuksista ja saamisista. Toisekseen paljastat vähäisen kokemuksen naisista kun et tiedä, että toisinaan naiset eivät pysty keskittymään tai rentoutumaan tarpeeksi saadakseen orgasmia. Silloin menty eteenpäin ja korjattu tilanne toisena päivänä. Joskus vain käynyt näin muttei ole ollut ongelma kun seksiä ollut paljon ja säännöllisesti.

Mutta hän on tottunut aina samaan ja on sitä aina edellyttänytkin, jo nuoresta pitäen, kun huomasi, että pystyn ne hänelle järjestämään. 

Vierailija
28/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo halunnut aina noi molemmat. Eli pitkään suuseksiä ja sormetusta sitten joko orgasmi yhdynnässä tai  suuseksillä ennen. Jos ennen niin pillu jäänyt orgasmin jälkeen pinkeäksi odottamaan kiimaisesti kullia, jolloin kullin on pitänyt aina murtautua sisään jännittyneeseen odottavaan pilluun. Kunnon nainnilla  pillu on  vasta rentoutunut tai saanut toisen pienemmän orgasmin

Milloin se vaimosi on saanut viimeeksi orkun sun kullillasi? Vai etkö uskalla vastata kysymykseen. Onko vuosi 2016 lähellä? Voit vastata vaikka 2020, jos se on sun egollesi parempi vuosiluku. Neljä vuottakin on jo surullisen pitkä aika.

Kummallista miten sä neljästi päivässä kerrot täällä, miten vaimosi on joskus saanut, miten saa nykyään, miten se on ennen halunnut ja miten se haluaa nykyään. Ketään ei enää oikeasti kiinnosta, mutta silti spammaat samaa shaibaa päivästä toiseen.

Ehkä se vaimo ei vaan pysty keskittymään sinun seurassasi. Onkohan se alkanut jotenkin aavistelemaan sun salaiset leikkisi. 

Menetkö tänään taas voitelemaan vaimosi pillun ja nuolemaan sille orkun?

Vierailija
29/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin se vaimosi on saanut viimeeksi orkun sun kullillasi? Vai etkö uskalla vastata kysymykseen. Onko vuosi 2016 lähellä? Voit vastata vaikka 2020, jos se on sun egollesi parempi vuosiluku. Neljä vuottakin on jo surullisen pitkä aika.

Kummallista miten sä neljästi päivässä kerrot täällä, miten vaimosi on joskus saanut, miten saa nykyään, miten se on ennen halunnut ja miten se haluaa nykyään. Ketään ei enää oikeasti kiinnosta, mutta silti spammaat samaa shaibaa päivästä toiseen.

Ehkä se vaimo ei vaan pysty keskittymään sinun seurassasi. Onkohan se alkanut jotenkin aavistelemaan sun salaiset leikkisi. 

Ketä kiinnostaa toi sun jatkuva suun soitto. Luuletko että sulla on joku mielipide mikä merkitsee täällä hittoakaan? Ei ole. Tyhjä arpa. Kuin tuuleen huutasi. Korostat vain mitättömyyttäsi jatkuvasti avautumalla.

Vierailija
30/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa toi sun jatkuva suun soitto. Luuletko että sulla on joku mielipide mikä merkitsee täällä hittoakaan? Ei ole. Tyhjä arpa

Sua tuntuu kiinnostavan, kun pitää jatkuvasti vastailla. Alkaa kai mennä jo ihon alle.

Mutta taas itse asiaan. Milloin se vaimo sai viimeeksi orkun sun kullillasi? 2011?

Vierailija
31/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo halunnut aina noi molemmat. Eli pitkään suuseksiä ja sormetusta sitten joko orgasmi yhdynnässä tai  suuseksillä ennen. Jos ennen niin pillu jäänyt orgasmin jälkeen pinkeäksi odottamaan kiimaisesti kullia, jolloin kullin on pitänyt aina murtautua sisään jännittyneeseen odottavaan pilluun. Kunnon nainnilla  pillu on  vasta rentoutunut tai saanut toisen pienemmän orgasmin

Miltä se muuten miehestä tuntuu, kun nainen jää ilman? Mä en tiedä ja siksi asiaa kysyn.

Vierailija
32/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa toi sun jatkuva suun soitto. Luuletko että sulla on joku mielipide mikä merkitsee täällä hittoakaan? Ei ole. Tyhjä arpa

Sinä se vasta tyhmiä jauhat. Mitä se sulle kuuluu mitä joku Paten vaimo saa tai ei, anna vaan kaikkien toteuttaa itseään kuinka tahoo. Kukaan meistä ei tiedä minkälainen itse olet, ehkä impotentti tai muu...

Olen eri, ja nainen, mutta tavat ovat hallussa.

Vierailija
33/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään vastausvaihtoehdoista ei oikein sovi itseeni, ainakaan siinä tarkoituksessa kuin oletan niiden olevan. Orgasmi kuuluu kyllä jokaiseen seksikertaani, ellei sitten kyseessä ole sellainen kerta, kun tarkoitus on vain tyydyttää mies, ja itse en ole laukeamistuulella. Meillä on näitä puolin ja toisin välillä. Mutta siis tavallisesti laukean ennen yhdyntää, sen aikana tai sen jälkeen, järjestyksellä ei ole minulle merkitystä. Mies osallistuu aina, en siis jää runkkailemaan miehen mentyä vessaan tms. Jos en saa orgasmia yhdynnässä, en ole harmissani, koska olen saanut sen jo ennen sitä, tai tiedän saavani sen kohta. Myös miehelle sama juttu, poislukien orgasmi ennen yhdyntää. Joskun lopetamme yhdynnän minun orgasmiini ja mies hoidellaan sen jälkeen muilla tavoilla. Oletan, että tässä kyselyssä vaihtoehto "ei harmita" viittaa tilanteeseen, jossa orgasmia ei tule ollenkaan missään vaiheessa seksiä, ja se ei harmittaisi. Olisin siis kyllä hyvin harmissani, jos en saisi lainkaan orgasmia.

Vierailija
34/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pate on sanonut nuo samat sanat vaimolleenkin, kun se moitti Patea huonosta seksistä...

Vierailija
35/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään vastausvaihtoehdoista ei oikein sovi itseeni, ainakaan siinä tarkoituksessa kuin oletan niiden olevan. Orgasmi kuuluu kyllä jokaiseen seksikertaani, ellei sitten kyseessä ole sellainen kerta, kun tarkoitus on vain tyydyttää mies, ja itse en ole laukeamistuulella. Meillä on näitä puolin ja toisin välillä. Mutta siis tavallisesti laukean ennen yhdyntää, sen aikana tai sen jälkeen, järjestyksellä ei ole minulle merkitystä. Mies osallistuu aina, en siis jää runkkailemaan miehen mentyä vessaan tms. Jos en saa orgasmia yhdynnässä, en ole harmissani, koska olen saanut sen jo ennen sitä, tai tiedän saavani sen kohta. Myös miehelle sama juttu, poislukien orgasmi ennen yhdyntää. Joskun lopetamme yhdynnän minun orgasmiini ja mies hoidellaan sen jälkeen muilla tavoilla. Oletan, että tässä kyselyssä vaihtoehto "ei harmita" viittaa tilanteeseen, jossa orgasmia ei tule ollenkaan missään vaiheessa seksiä, ja se ei harmittaisi. Olisin siis kyllä hyvin har

Täydellinen vastaus!

Toki sä saat ja moni kiukuttelija ei saa.

Vierailija
36/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään vastausvaihtoehdoista ei oikein sovi itseeni, ainakaan siinä tarkoituksessa kuin oletan niiden olevan. Orgasmi kuuluu kyllä jokaiseen seksikertaani, ellei sitten kyseessä ole sellainen kerta, kun tarkoitus on vain tyydyttää mies, ja itse en ole laukeamistuulella. Meillä on näitä puolin ja toisin välillä. Mutta siis tavallisesti laukean ennen yhdyntää, sen aikana tai sen jälkeen, järjestyksellä ei ole minulle merkitystä. Mies osallistuu aina, en siis jää runkkailemaan miehen mentyä vessaan tms. Jos en saa orgasmia yhdynnässä, en ole harmissani, koska olen saanut sen jo ennen sitä, tai tiedän saavani sen kohta. Myös miehelle sama juttu, poislukien orgasmi ennen yhdyntää. Joskun lopetamme yhdynnän minun orgasmiini ja mies hoidellaan sen jälkeen muilla tavoilla. Oletan, että tässä kyselyssä vaihtoehto "ei harmita" viittaa tilanteeseen, jossa orgasmia ei tule ollenkaan missään vaiheessa seksiä, ja se ei harmittaisi. Olisin siis kyllä hyvin har

Vähän sama, kun seksin kanssa. Jos joskus jää saamatta, niin ei haittaa, kun tietää kuitenkin pian saavansa.

Jos ei saa ollenkaan, se on silloin maailman suurin asia. Kun tietää saavan, ei jaksa yhden saamatta jäämisen takia raivota. Ei edes keskustelupalstalla.

Vierailija
37/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seksissä ole niin iso ongelma. Mutta, jos runkatessa ei saa orkkua, niin sitten ollaan tosi heikoilla jäillä.

Vierailija
38/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tärkeä aihe tämä. Toivottavasti miehillä lisääntyy tietoisuus, että nainen kokee seksin usein huonona ilman orgasmia ja se on surkea rakastaja sellainen mies, joka ei yhteispelillä hoitele naistaan kliimaksiin. Terkut vaan taas kerran omallekin exälleni.

Ja naiset tosiaan voi feikata orgasminsa. Varmuudella sitä feikki orgasmia ei voi aidosta erottaa, koska supistelutkin voi feikata. Se ei tietenkään ole kenenkään etu, että nainen feikkaa, mutta jotain maailmanjärjestystä sekin on palvellut, että jotkin naiset ovat näin toimineet.

Vierailija
39/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi tärkeä aihe tämä. Toivottavasti miehillä lisääntyy tietoisuus, että nainen kokee seksin usein huonona ilman orgasmia ja se on surkea rakastaja sellainen mies, joka ei yhteispelillä hoitele naistaan kliimaksiin. Terkut vaan taas kerran omallekin exälleni.

Ja naiset tosiaan voi feikata orgasminsa. Varmuudella sitä feikki orgasmia ei voi aidosta erottaa, koska supistelutkin voi feikata. Se ei tietenkään ole kenenkään etu, että nainen feikkaa, mutta jotain maailmanjärjestystä sekin on palvellut, että jotkin naiset ovat näin toimineet.

Sen voin sulle kertoa, että et tiedä pillun puristelusta yhtään mitään. Kukaan eikä kenenkään pillu lypsä tahdonalaisesti kullia samalla tavalla kun puolisoni pillu lypsää kulliani orkun aikana. Joten älä edes yritä selittää.

Joku spede tai noviisi saattaa sua uskoa. Kukaan muu ei.

Vierailija
40/49 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen voin sulle kertoa, että et tiedä pillun puristelusta yhtään mitään. Kukaan eikä kenenkään pillu lypsä tahdonalaisesti kullia samalla tavalla kun puolisoni pillu lypsää kulliani orkun aikana. Joten älä edes yritä selittää.

Joku spede tai noviisi saattaa sua uskoa. Kukaan muu ei.

Pakko todeta, että tosi on. Orgasmissa lypsävää ja puristelevaa pillua ei pysty tahdonalaisesti matkimaan. Se on jotain muuta ja tuntuu koko kullin varren mitalla. Tietoinen lantionpohjan lihaksien  puristelu tuntuu vain kullin juurella. Ei noita voi sekoittaa, jos on kerrankin kokenut orgasmissa lypsävän pillun. Itsellä paljon kokemusta molemmista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi