Miksi naiset on semmosia että niiden kanssa pitäisi olla kahviloissa ja ravintoloissa syömässä ja juomassa ylihintaisia ruokia ja juomia?
Mikä hinku sinne on mennä kuluttamaan rahoja ylihintaisiin tuotteisiin?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Ä m m ä t h ä n on tunnetuja siitä että, ne on oikein ulkosynnyttimet kiimasta märkinä aina kun pääsee riekkumaan ja hussuttamaan muiden rahoja, kuten nyt demaripiruistakin näkee. Nehän on myös 80-90% :sti naisista koostuvaa kuonasakkia. Et kai olettanut että naiset itse siellä ravinteleissa mitään olisi maksamassa?!
Ihan hyvin minun rahat ovat kelvanneet ravintoloille. Riittää, että tilillä on katetta laskuun.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti kaikkien kannalta hyvä ettet deittaile.
t: käytiin just miehen kanssa syömässä 260e illallinen, mies valitsi paikan
Ei jäisi käteisellä maksamatta vaikka olisi ykkönen tuossa kuitissa edessä- mutta mistä lähtien romantiikalla on kilohinta minkä yli pitää mennä? Sittenhän on sama mennä punaisten lyhtyjen alueelle ja iskeä se kolmesataa missin näköisen naikkosen käteen ja syödä pelkkä jälkiruoka? Eiks je?
Elämä on nautintoja varten. En halua nautinnoista pidättyvää miestä, joka ei osaa laittaa rahaa palveluihin ja hyvään ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Sopii se kotonakin jos osaat käyttäytyä sivistyneesti. Mutta et tule kotiini ennen kuin olet osoittanut kykysi tähän julkisesti. Ja samat säännöt toki pätevät siellä kotonakin, mitään pillukeskusteluja ei käydä
Kuulostat niin rasittavalta akalta et mä oon ottanu susta avioeron vaikken oo koskaan sua tavannu
Ketjussa sekoillaan jostain illallisista. Suomessa harva illallista ravintolassa syö kun keittiöt menee jo kiinni illallisaikaan. Kyllä se lähes aina on päivällinen, ennen iltayhdeksää kun syödään.
Miksi miehet on sellaisia, ettei niitä voi tapailla muualla joutumatta vaikeuksiin, häh?
Mitä miehellä tekee jos sen kanssa ei voi käydä ulkona?
Vierailija kirjoitti:
Tai se jatkuva matkustelun hinkuminen.
En käy kahviloissa, ravintoloissa tai matkoilla. Enkä varsinkaan baareissa. N37
Vierailija kirjoitti:
AP, olet pihtari.
Ja sinä taasen lokki.
Meillä mies ei perusta kahviloista, enkä minäkään. Mutta syömässä tykätään käydä silloin tällöin molemmat. Täällä nyt ei mitään huippupaikkoja olekaan mutta sellaista hyvää keskitasoa olevia on. Reissussa valitaan joku parempi jo senkin takia että hotellissa ei voi laittaa ruokaa. Pikaruuista ei kumpikaan tykkää, paitsi pizzasta, mutta meillä on lähin pizzeria muutaman minuutin kävelyn päässä ja sitä osataan tehdä itsekin, joten sitä ei reissussa kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mitä miehellä tekee jos sen kanssa ei voi käydä ulkona?
😳
Mä nautin ravintolassa syömisessä. Ihan yksinkertaisesti. Jos mies ei tykkää sellaisesta, niin etsikööt erilaisen naisen.
Yritä ap löytää joku yhtä pihi nainen niin voitte sitten yhdessä vertailla kilohintoja lidlissä. Ei tarvii täällä enää kitistä
Ei, kyllä mun kans pitää olla huvipuistos hillumas ilmaisilla rannekkeilla! 🤩🎢🎡🎠
Miksi miehet juovat baareissa ylihintaista kaljaa? Kuppiloissa ja pubeissa ehdoton enemmistö asiakkaista on miehiä. Kummassakin maksetaan elämyksestä, ei tuotteesta.
Mikä kysymys toi on? Ravintolaan ja kahvilaan on kiva mennä, kokeilla uusia paikkoja, syödä hyvin. Näistä iloista en luovu, jos ei sovi miehelle sit ei sovi, menen yksin tai jonkun muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ns. pillun hinta.
Ei oo halpaa ei.
Ammattilainen on halvempi
Mä en viitsi tuhlata rahaa siihen, että kävisin miehen kanssa ravintolassa. Se kun on tyypillinen suomalainen lihaa ja perunaa-mies, eikä osaa arvostaa uusia makuelämyksiä. Niinpä käyn ravintolassa ystävien kanssa ihan omilla rahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä pitää olla erilaisia nautintoja ja kahvien ja leivonnaisten nautiskelu viehättävissä kahviloissa ja pöytään valmiina tuodun ruuan nauttiminen ravintoloissa hyvässä seurassa ovat nautintoja.
Saman asian ajaa kun ostat kaupasta halvan kääretortun ja keität kotona kahvit. Et huomaa mitään eroa.
En söisi kääretorttua vaikka ilmaiseksi saisin. Ihme kehitelmä
Ap:n kannattaa etsiä naisensa lähiräkälästä. Heille kelpaa se halpa keskioluttuoppi tai sidukka ja räkälän naapurista pitsa tai kebab. Siinä on treffit.