Miksi naiset on semmosia että niiden kanssa pitäisi olla kahviloissa ja ravintoloissa syömässä ja juomassa ylihintaisia ruokia ja juomia?
Mikä hinku sinne on mennä kuluttamaan rahoja ylihintaisiin tuotteisiin?
Kommentit (122)
Naisten top 4 sijoituskohteet:
1. Kauneus
2. Vaatteet
3. Koirat
4. Matkat
Ei ole pakko voit istua kotona kaljankanssa ja syödä nuudelia. Mutta ei ole taas pakko kenenkään naisenkaan sitä katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vıttu taas näitä vastauksia 😩 Miksi sinun tarvisi? Kuka sinut pakottaa?
Eihän nuo vastaa siihen itse kysymykseen millään tavalla. Sama ku joku nainen kysyisi, miten olette pärjänneet runsaiden kuukautisten kanssa? Vastaukset olis sitten tyyliin, miksi sulla on runsaat menkat? Miksi et syntynyt mieheksi?
No ap itse valitsee tuollaisia naisia, niin oma vika:D Ei tuohon voi muulla tavoin vastata
Kyllä tuo nyt on ihan naisten keskimääräinen "tyyppivika", että heitä kiinnostaa kahvilassa käymiset ja ravintolasyömiset selvästi miehiä enemmän. Sen voi jo yleistää, vaikka toki on olemassa yksilöllisiä eroja, mutta keskimäärin menee noin edellä mainitusti.
miehet käy terasseilla. Sama asia
Sä katselet vääränlaisia naisia. Hyvin yksinkertaista.
Tämän asian voi kiertää suostumalla treffeillä vain Ikeaan, Biltemaan tai K-rautaan, joissa maksaa pullakahvit vain 1€.
Onko tässä nyt kyse jostain deittailusta vai? Etkö ymmärrä, että naiset haluavat tutustua tuntemattomaan tyyppiin ihan julkisella paikalla, ettei tarvitsisi pelätä hengen ja terveyden puolesta...
Ei tarvii. Mä inhoon teennäisiä ravintolaillallisia.
Kyllä joku pihvi tms. on joskus ihan kiva syödä, mutta sen viininlipittelyn ja fiinistelyn voi jättää pois.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä nyt kyse jostain deittailusta vai? Etkö ymmärrä, että naiset haluavat tutustua tuntemattomaan tyyppiin ihan julkisella paikalla, ettei tarvitsisi pelätä hengen ja terveyden puolesta...
Tuo on tekosyy. Oikeasti naiset haluavat mieheltä vain ilmaisia virvokkeita.
Vierailija kirjoitti:
Tämän asian voi kiertää suostumalla treffeillä vain Ikeaan, Biltemaan tai K-rautaan, joissa maksaa pullakahvit vain 1€.
😍
Vaikeaa kuvitella noin pihin ja kuivakan miehen kiinnostuvan naisista ja seksistä.
Vierailija kirjoitti:
1. Kauneus
2. Vaatteet
3. Koirat
4. Matkat
Minun järjestykseni on eri: 1. lapset ja lapsenlapset 2. koira 3. vaatteet, teatteri ja pikku matkat nykyisin. Koskaan ennenkään ei tuo edellä lueteltu ole ollut minun järjestykseni. Kauneus on katoavaa.
Vierailija kirjoitti:
1. Kauneus
2. Vaatteet
3. Koirat
4. Matkat
Ah! Ennakkoluulot! Ihmisyksilön pahin kompastuskivi!
Minä en viihdy kahviloissa ja ravintoloissa enkä jaksa matkustella. T: kiltti nainen joka ahdistuu.
Vierailija kirjoitti:
1. Kauneus
2. Vaatteet
3. Koirat
4. Matkat
Ja vaikka kauneuteen potetaan rahaa, sitä tärkeintä ei viitsitä tehdä. Eli pitää kroppa kuosissa. Suuri osa ihonhoitotuotteistakaan ei olisi tarpeellisia jos suklaata ei puputettaisi niin usein.
Naisista on kiva, että joku joskus passaa heitäkin eikä aina heitä käytetä ilmaisina palvelijoina.
Mulle sopii kyllä parit kaljat ja makkarat takan edessä. Takka on itsellä, mies, kaljat ja makkarat vaan puuttuu
Aikamoista yleistämistä. Tietysti jokainen saa laittaa rahansa siihen mistä kokee parhaan vastineen saavansa. En kuitenkaan hyväksy, jos oletetaan, että joku muu maksaa. Ei kaikki myöskään tykkää matkustella tai matkustellessa halua samanlaisiin kohteisiin. Näitäkään ei voi niputtaa yhteen.
Omalla kohdalla käydään vaan silloin tällöin pizzalla. Palkan tai perintöjen täytyisi olla todella hyvät, jotta en kokisi rahan menevän hukkaan kalliissa ravintolassa. Kahviloissa ei istuta koskaan. Maailmaa on nähty jo tähän ikään tarpeeksi ja vaikka en enää koskaan pääsisi matkalle, niin en valita. Rantakohteet eivät ole koskaan kiinnostaneet.
Koska jos haluaa tapailla tosissaan on kohteliasta ja romanttista panostaa treffeihin. Miehet jotka pyytävät suoraan vaan kotiinsa ovat rimanalittajia joilla on vain yksi asia mielessä.
Mitä 260 euron illalliseen sisältyy? Paitsi sijainnista johtuen korkea vuokra, veden ja sähkön käyttö, fine dining nimen imago ja mitä muuta?
Muunlaisiakaan ei ole olemassa.