Miksi naiset on semmosia että niiden kanssa pitäisi olla kahviloissa ja ravintoloissa syömässä ja juomassa ylihintaisia ruokia ja juomia?
Mikä hinku sinne on mennä kuluttamaan rahoja ylihintaisiin tuotteisiin?
Kommentit (122)
Aloittaja on melko yksinkertainen ja kaikesta valittava limakärsä.
Naiset siellä ravintoloissa yleensä istuu yksin tai kavereidensa kanssa, ei sinne ole miehillä mitään asiaa.
Noh, naisiakin on erilaisia. Valitse sellainen nainen joka ei viihdy ravintoloissa. Itse tykkään eniten leppoisista koti-illoista mieheni kanssa vaikkapa tehden omatekoista lasangea. Mustankin ravintolat on aika rahantuhlausta, mutta onhan siellä joskus ihan kiva käydä kokemusten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
On varmasti kaikkien kannalta hyvä ettet deittaile.
t: käytiin just miehen kanssa syömässä 260e illallinen, mies valitsi paikan
En ikinä tuhlaisi illalliiseen noin paljoa rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni tarjosi juuri miehelleen 400 euron illallisen, ystäväni valitsemassa paikassa.
Sairasta
Miksi deittailet tuollaisia naisia? Tunnen monia, joita ei voisi vähempää kinnostaa kahvilakahvittelu, tai edes terassilla istuminen, tai mikään "on kiva istua ja kattoa ihmisiä".
Naiset on suurin yksittäinen syy miksi käyn ravintoloissa yksin, voin keskittyä täysin ruokaan ilam että täytyy sanoa *joo, ok. Selvä, juu.. aiku kiva, ihanko tosi.. vai niin.*
Huvittavaa kuinka moni nainen perustelee näitä treffitoiveita sillä, että haluavat saada käsityksen miehen taloustilanteesta. Eihän tuosta saa muuta kuin jonkinlaisen hataran kuvan kulutustottumuksista. Verotiedot, salkun tiedot ja vaikkapa asumisratkaisu kertovat taloudellisesta tilanteesta paljon enemmän.
Ei minun tuntemani naiset ole tuollaisia, mitä ap trollailee.
Minä kihlauduin 26 vuotiaana, kun olimme molemmat loppusuoralla opislelussa.
Meidät vihittiin kun olin 28 vuotias, ja tyttöystäväni 27 v.
Ei meillä ollut varaa syödä kalkiiss ravintiloissa opiskeluvuosina. Joskus saatiin vanhemmilta runsaammat synttärimuistiaiset, ja silloin juhlittiin, syötiin hyvin ja käyttin festareilla.
Kesätienesteillä, kesäduuneista, ostettiin edullinen Italian matka, kerran syyskuun alussa.
Kyllä se elämä oli yhtä helvetin pihistelyä, mutta ei se paskalta, eikä pahalta tuntunut. Nuori rakkaus, luottamus tulevaan, piti mielen korkealla.
Loppujen lopuksi, tuo opislekulu aika oli tavallaan, elämän huippuaikaa.
Nyt on perhe, asuntolaina, ja vastuu kahdesta lapsesta. Myös vastuun kantaminen työtehtävistä.
Nuorena opiskelijana elämä oli tietyllä tapaa huoletonta,
Kunhan läpäisi tentit hyvin ja sai paperit ulos yliopistosta.
Silloin vasta todeline elämä alkoi.
Toi ap, on lapsellinen moukka.
Tyhmä trolli. Ei tajua elämstä eikä ihmisistä paskan vertaa.
Sääliittää tuollaset. Mutta aloituksen onkin tehnyt palstan toimittaja / mode, tahallaan trolliksi.
Se on tämän palstan vakiokamaa.
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan ymmärtänyt miehiä jotka vinkuu jostain parin kympin kahvila annoksista. Hyvä tuuri käynyt tällä pullamössöllä että on syntynyt tähän sukupolveen, missä odotukset niin alhaalla.
Siitä kertyy valtava summa pitkällä aikavälillä. Ei ole ihme, että niin moni ihminen on ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti maksoit ainakin omasi, muuten olet fucking biatch!
Kuten yllä sanoin, maksoin kaiken. Koska ollaan DINK niin ei ollut mikään ongelma. Tammikuussa lähdetään itä-Aasian matkalle.
Puhut sontaa. Oot samanmoinen provoilija, kuin aloittaja.
Vıttu taas näitä vastauksia 😩 Miksi sinun tarvisi? Kuka sinut pakottaa?
Eihän nuo vastaa siihen itse kysymykseen millään tavalla. Sama ku joku nainen kysyisi, miten olette pärjänneet runsaiden kuukautisten kanssa? Vastaukset olis sitten tyyliin, miksi sulla on runsaat menkat? Miksi et syntynyt mieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Se on ns. pillun hinta.
Usein joutuu maksamaan tyhjästä, mikä harmittaa todella pitkään sen jälkeen. Yleensä mies joutuu maksamaan toiveesta saada pillua, mutta mitään varmuutta siitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Noh, naisiakin on erilaisia. Valitse sellainen nainen joka ei viihdy ravintoloissa. Itse tykkään eniten leppoisista koti-illoista mieheni kanssa vaikkapa tehden omatekoista lasangea. Mustankin ravintolat on aika rahantuhlausta, mutta onhan siellä joskus ihan kiva käydä kokemusten vuoksi.
Juuri näin. Kannattaa valita sellaista seuraa, jolla on samat harrastukset. Puolisoni kanssa taisimme käydä viimeksi ulkona syömässä pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nuo vastaa siihen itse kysymykseen millään tavalla. Sama ku joku nainen kysyisi, miten olette pärjänneet runsaiden kuukautisten kanssa? Vastaukset olis sitten tyyliin, miksi sulla on runsaat menkat? Miksi et syntynyt mieheksi?
No ap itse valitsee tuollaisia naisia, niin oma vika:D Ei tuohon voi muulla tavoin vastata
Vierailija kirjoitti:
Eihän sinun tarvitse. Sinulle ei kuulu mitenkään se, mitä minä teen omilla rahoillani. Tykkään syödä ravintolassa hyvässä seurassa.
Jeps, miten usein syöt kallista ruokaa, ravintoloiden ala carte listoilta?
Mikä olet koulutukseltasi? Jäikö koulutuksesta opintovelkoja.
Mitä teet työksesi? Yms.
Useimmilla kolmikymppisillä painaa asuntovelat päälle, kun on selvinnyt opintoveloista. Ja saanut ns. pysyvän työpaikan.
Siihen samaan pitää hankkia myös pikkasen parempi, laadukas, kestävä auto
Ja niin edespäin.
Reilusti yli kolmikymppiset perustavat myös perheen, sekin tuo lisää kuluja, kun hhanktaa 1 -2 lasta.
Suurin osa, myös pitkälle koulutetuista ja työssä olevista suomalaisista, elävät aivan tavallista suomalaista arki-ja perhe- elämää.
Ja työelämä vaatii helvetin paljon näinä aikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ap itse valitsee tuollaisia naisia, niin oma vika:D Ei tuohon voi muulla tavoin vastata
Kyllä tuo nyt on ihan naisten keskimääräinen "tyyppivika", että heitä kiinnostaa kahvilassa käymiset ja ravintolasyömiset selvästi miehiä enemmän. Sen voi jo yleistää, vaikka toki on olemassa yksilöllisiä eroja, mutta keskimäärin menee noin edellä mainitusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ns. pillun hinta.
Usein joutuu maksamaan tyhjästä, mikä harmittaa todella pitkään sen jälkeen. Yleensä mies joutuu maksamaan toiveesta saada pillua, mutta mitään varmuutta siitä ei ole.
Tavallinen, normaali, työssäkäyvä suomalainen mies, ei koskaan maksa pillusta centtiäkään.
Hän on niin fiksu kaveri, että löytää pysyvän tyttökaverin jo opisleluaikoina. Ja jos ei silloin, niin viimeistään työelämässä ollessaan.
Normaalit miehet naivat normaalin kaltaisensa naisen. Perustavat perheen, hankkivat omistusasunnon, ja elävät sellaista onnelista perhe-elämää, johon ovat jo kotonaan, laosuudessaan ja nuoruudessaan, kotona tottuneet.
Kuten yllä sanoin, maksoin kaiken. Koska ollaan DINK niin ei ollut mikään ongelma. Tammikuussa lähdetään itä-Aasian matkalle.