Miksi naiset on semmosia että niiden kanssa pitäisi olla kahviloissa ja ravintoloissa syömässä ja juomassa ylihintaisia ruokia ja juomia?
Mikä hinku sinne on mennä kuluttamaan rahoja ylihintaisiin tuotteisiin?
Kommentit (122)
On varmasti kaikkien kannalta hyvä ettet deittaile.
t: käytiin just miehen kanssa syömässä 260e illallinen, mies valitsi paikan
Miksi sinä valitset aina naisia, jotka ovat tuollaisia?
Kuka pakottaa? Syö sinä itse laittamaasi ruokaa keittiön pöydän ääressä.
Eihän sinun tarvitse. Sinulle ei kuulu mitenkään se, mitä minä teen omilla rahoillani. Tykkään syödä ravintolassa hyvässä seurassa.
Sä voit kieltäytyä siitä. Ei ole pakko.
KAtoppa vähän niitä naisten hömppäleffoja, siinähän ne kipittelee kesät talvet hepenissä, korkkareissa, kahvimuki kannella juosten pitkin kaupunkia takki auki! Se on niiiiin hianoo!
Vierailija kirjoitti:
KAtoppa vähän niitä naisten hömppäleffoja, siinähän ne kipittelee kesät talvet hepenissä, korkkareissa, kahvimuki kannella juosten pitkin kaupunkia takki auki! Se on niiiiin hianoo!
Ei jumaliste! 🤣
Sopii se kotonakin jos osaat käyttäytyä sivistyneesti. Mutta et tule kotiini ennen kuin olet osoittanut kykysi tähän julkisesti. Ja samat säännöt toki pätevät siellä kotonakin, mitään pillukeskusteluja ei käydä
Vierailija kirjoitti:
Jaa nekö kertoo totuuden naisista?
No, minä olen ehdotellut että veisin naiseni milloin kahville, milloin lounaalle, milloin glögille?
Mutta hän pistää neliraajajarrutuksella vastaan.
Tai sitten en vaan tajua jotain itsestäänselvää vihjettä?
Ei ole pakko. Voi olla naisia tapaamattakin.
Voit toki myös kokata naiselle, kyllä me tykätään siitäkin, jos olet hyvä.
Minun mieheni tykkää käydä ulkona syömässä vähintään yhtä paljon kuin minäkin.
Mutta kenenkään ei ole pakko. Ja jos se on sinulle vastenmielistä, ei kannata sellaisia naisia tapailla, jotka sellaisesta tykkäävät.
Mä voisin käydä mielelläni huoltsikkakaffella ja tulla sun luo panee. Ravintolat on kliinisiä paikkoja
Et taida noin ylipäätänsäkään olla kovin elämyshakuinen.
Vierailija kirjoitti:
Voit toki myös kokata naiselle, kyllä me tykätään siitäkin, jos olet hyvä.
Minä tykkään, jos mies ei oleta minun siivoavan keittiötä sen jälkeen.
Tai se jatkuva matkustelun hinkuminen.