Mulla onkin joulusuklaata vielä. Lällälää
Kommentit (49)
Minulla on vuosi sitten jouluksi ostettu konvehtirasiassa konvehteja vieläkin. Tänä vuonna ei ole ostettu ollenkaan joulusuklaata.
Vierailija kirjoitti:
Paljoko painat?
60kg
Mies40
Mullakin! Tänään avasin Brunbergin tryffelit
Niin on täälläkin, ainoatakaan rasiaa ei ole vielä edes avattu kun ei ole tehnyt mieli. Taidan viedä huomenna vanhusten kahvipöytään palvelutaloon.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin! Tänään avasin Brunbergin tryffelit
Tuo on se, jota aion ostaa jos eteen tulee ruokakaupassa. Muuta en haluaisi. Minulla on se viimevuotinen konvehtirasiakin syömättä.
Ai jaa. Mulla on Lindtin suklaapalleroita lähes täysi rasia, olen ne itse ostanut vierasvaraksi muutama kuukausi sitten. Joululahjaksi tuli Peter Beierin lakritsia, suklaarasioita yms. Nostin ne avaamatta kaapin ylähyllylle, tarjotaan sitten vieraille jossain välissä. Wiener nougat-rasiat ja liköörikonvehdit annan siivoojalle ja puutarhurille, kun tulevat ensi viikolla.
Onneksi loppui jo, marraskuusta asti niitä mättänyt. Nyt sokeritauko.
Vierailija kirjoitti:
Niin on täälläkin, ainoatakaan rasiaa ei ole vielä edes avattu kun ei ole tehnyt mieli. Taidan viedä huomenna vanhusten kahvipöytään palvelutaloon.
Upea ajatus. Töissä semmoisessa ja heille makea aina maistuisi 🎊
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vuosi sitten jouluksi ostettu konvehtirasiassa konvehteja vieläkin. Tänä vuonna ei ole ostettu ollenkaan joulusuklaata.
Ne maistu enää yhtään miltään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio maistaakaan. Kysynkin nyt puolisolta haluaako hän maistaa vai heitetäänkö menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio maistaakaan. Kysynkin nyt puolisolta haluaako hän maistaa vai heitetäänkö menemään.
Puoliso nyt maistoi, ja sanoi, että tämä maistuu ihan hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Mulla on Lindtin suklaapalleroita lähes täysi rasia, olen ne itse ostanut vierasvaraksi muutama kuukausi sitten. Joululahjaksi tuli Peter Beierin lakritsia, suklaarasioita yms. Nostin ne avaamatta kaapin ylähyllylle, tarjotaan sitten vieraille jossain välissä. Wiener nougat-rasiat ja liköörikonvehdit annan siivoojalle ja puutarhurille, kun tulevat ensi viikolla.
Kuulostaa hyvältä. Tarjoatko vieraille suklaata salin puolella? Tuoko sisäkkö teille konjakit ja sikaarit myös salin puolelle?
Lahjottaisin minäkin puutarhurillemme suklaata. Nyt hän ei ole kuitenkaan saapuvilla. Harmi. Annoimme henkilökunnalle lomaa. Ainoastaan pehtoori on paikalla länsisiivessä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teidän puutarhuri tekee talvisin?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi loppui jo, marraskuusta asti niitä mättänyt. Nyt sokeritauko.
Minulla on ollut sokeritauko jo vuosia. Kaupassa meinasin ostaa Wienin nugaata, mutta laitoin sen takaisin hyllyyn.
Mulla ei ole enää. Tänään alkoi uusi elämä!
Mullakin on. Melkein kilo konvehteja vielä jäljellä.
Paljoko painat?