Mulla onkin joulusuklaata vielä. Lällälää
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Mulla on Lindtin suklaapalleroita lähes täysi rasia, olen ne itse ostanut vierasvaraksi muutama kuukausi sitten. Joululahjaksi tuli Peter Beierin lakritsia, suklaarasioita yms. Nostin ne avaamatta kaapin ylähyllylle, tarjotaan sitten vieraille jossain välissä. Wiener nougat-rasiat ja liköörikonvehdit annan siivoojalle ja puutarhurille, kun tulevat ensi viikolla.
Mitä teidän puutarhuri tekee talvisin?
Olen eri kuin tuo lainaamasi kommentin kirjoittaja. Halusin vain kertoa, että meidän puutarhuri tekee lumiukkoja ja igluja talvisin. Lisätyönä hän tekee pajukoreja ja käsittelee pellavaa kaikkine työvaiheineen. Joskus pureskelee heinää lehmille valmiiksi. En sitten tiedä mitä ne puutarhurit muissa kartanoissa puuhailee talvisin.
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan klikata tätä, siis uskoa, että todella tällaista viestiketjua tarvitaan. Mihin tätä tarvitaan? Mene nyt hitossa torille huutamaan, että minulla on suklaata, onko muilla?
Ei saisi vetää herneenpalkoa nenään kaikesta kevyestä jutustelusta. Etkö saanut mammalta isompaa lippistä tänä jouluna?
Ostin tänään lisää. Kahdella eurolla rasia, alle puoleen hintaan. Päiväystä elokuulle. Niin kerta. Pitäkää te sokerilakkonne ja tipattomat, minä en aio.
Vierailija kirjoitti:
Piti ihan klikata tätä, siis uskoa, että todella tällaista viestiketjua tarvitaan. Mihin tätä tarvitaan? Mene nyt hitossa torille huutamaan, että minulla on suklaata, onko muilla?
Miksihän sinä kiihdyt suotta? Syö suklaata niin saat mielihyväryöpyn ehkä tai ehkä et.
Vierailija kirjoitti:
Paljoko painat?
Sä söit omas jo jouluaattona?
Mä sain niin paljon suklaata ja muuta namia, että riittää koko ens vuodeksi 😄
Minä sulle vielä suklaata näytän!
T, Rivo-Riitta
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vuosi sitten jouluksi ostettu konvehtirasiassa konvehteja vieläkin. Tänä vuonna ei ole ostettu ollenkaan joulusuklaata.
Eikö ne ole kuivuneet kasaan?
Missä kaupassa on nyt hyvät joulusuklaa alennuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vuosi sitten jouluksi ostettu konvehtirasiassa konvehteja vieläkin. Tänä vuonna ei ole ostettu ollenkaan joulusuklaata.
Eikö ne ole kuivuneet kasaan?
Ei ollut kasaan kuivunut. Näytti ulkoisesti hyvältä ja maistuikin vielä hyvältä, sanoi puolisoni, joka maistoi.
Vierailija kirjoitti:
Paljoko painat?
87kg mulla vielä 1,3kg konvehteja
Minullapa onkin vielä 18 suklaakonvehtirasiaa!
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään lisää. Kahdella eurolla rasia, alle puoleen hintaan. Päiväystä elokuulle. Niin kerta. Pitäkää te sokerilakkonne ja tipattomat, minä en aio.
Ööööö. En ole sokerilakossa. Sokeriset makeiset tai pullat sun muut ei vaan maistu. Apropoo, saanko udella minkä merkkistä konjakkia nautit parhaillaan? Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta suonet anteeksi uteliaisuuteni. Poltatteko sikaaria ja minkä merkkistä?
Minullakin Kirsikkakonvehteja rasia ja Lindhtin tummaa sulkaata levy
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse. Lälläällää.lää.
Lupaat vain.
Läskit ja autistit pupeltaa suklaata.
Aikuinen ja lällättää? Vai sokerihumalako on sekoittanut pään?