Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokalähetin tuoma ravintolaruoka

Vierailija
29.12.2024 |

Jos ruoka-annos maksaa ravintolassa paikan päällä syötynä 18€ niin paljonko se maksaa kun se tuodaan kotiin wolt tms. kuskin toimesta? Ei tarvitse olla tarkka summa vaan noin summa.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas typerää vänkäämistä puolin ja toisin. Jotkut haluaa tilata ruokaa kotiin, jotkut syövät mieluummin ravintolassa. Miten tästäkin on saatu joku oikein vai väärin kinastelu aikaan? 

En todellakaan halua tukea mitään Woltia. Halpa m muuttajat tuovat ruoan kotiin alipalkattuina ja hirveästi roskaa tosi epäekologista ja -eettistä. Mieluummin itse laitan ruokaa tai menen ravintolaan syömään tuoretta ruokaa.

Vierailija
42/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woltista tilatessa ei tarvitse kuulla sitä kassatytön turhautunutta lausetta: "Vuan ruastepöyvästäpä suatte alakoo alotella. Olokeepa hyvät!"

Kuopion Rosso 2024

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas typerää vänkäämistä puolin ja toisin. Jotkut haluaa tilata ruokaa kotiin, jotkut syövät mieluummin ravintolassa. Miten tästäkin on saatu joku oikein vai väärin kinastelu aikaan? 

En todellakaan halua tukea mitään Woltia. Halpa m muuttajat tuovat ruoan kotiin alipalkattuina ja hirveästi roskaa tosi epäekologista ja -eettistä. Mieluummin itse laitan ruokaa tai menen ravintolaan syömään tuoretta ruokaa.

En ikinä tilaa Woltista tai mistään muustakaan. Lähetit ovat sitä paitsi todella raivostuttavia ravintoloissa, kun jäävät sisään odottamaan annoksia ja pilaavat tunnelman.

Vierailija
44/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska en voi käsittää miksi joku haluaa maksaa ylimääräistä siitä, että saa saman annoksen kylmänä kertakäyttöastioissa kun voisi ottaa vastaan lämpimän aterian oikeilla aterimilla pöytään tarjoiltuna? Ja vielä halvemmalla. Tai käyttäisi senkin rahan siihen että ostaisi ainekset kotiin ja tekisi itse perusruokaa.

No kun se ei tule kylmänä kotiin, no ei ainakaan mulle ole tullut. 

Kylmä tai haalea. Joka tapauksssa en ole vielä yhtä lämpimään ruokaan törmännyt kuin ravintolassa suoraan eteen annettuna.

No minä olen. Ihan yhtä lämmintä on ollut. 

Vierailija
45/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko uittanut tummaa slerbaa ruoissa?

Vierailija
46/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on wolt+ ja laskin joskus, että tulee selvästi halvemmaksi hakea prismasta/alkosta juomat ja woltata ruoka kotiin kuin mennä ravintolaan syömään.

Vierailija
47/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan joskus nepalilaisesta ravintolasta ja se annos on paljon isompi kotiinkuljetuksena kuin ravintolassa. Syön siitä yhdestä annoksesta kaksi päivää. Annos on myös kuumaa tuotaessa. 

Vierailija
48/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö kylmiä ruokia Woltin pahvipaketeista. Lähi-idän lähetit eivät edes löytäneet kotiini. Mieluummin kävelen ravintolaan ja nautin seurasta tai yksin kuin kökötän kotona pahvipaketin kanssa.

Vierailija
49/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Woltissa annokset on pari euroa kalliimpia kuin paikan päällä + kuljetus 3-10€ + palvelumaksu jotain 1€

Onko ruoka yhtä lämmintä kuin pöytään kannettuna? Onko ruoka lautasella esteettisesti aseteltuna ja tarjoilevatko kuskin sen pöytään?

Ei ole yhtä lämmintä ja jossain styroksi rasiassa tuodaan ruoat

Eli maksat enemmän siitä, että saat ruokasi haaleana ja styroksirasiasta lautasen sijaan? Miksi?

Matkalla kohtaan enemmän ahdistelua kuin tuolta woltkuskilta.

Vierailija
50/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö kylmiä ruokia Woltin pahvipaketeista. Lähi-idän lähetit eivät edes löytäneet kotiini. Mieluummin kävelen ravintolaan ja nautin seurasta tai yksin kuin kökötän kotona pahvipaketin kanssa.

Olen kerran kokeillut lähettipalvelua, mutta oli niin kurja syödä noita ruokia, joten laitan itse lämmintä ruokaa.

X
51/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyykö wolt-lähetti että haluanko jälkiruokaa tai viiniä?

Wolt lähetti voi tarjota toisenlaista jälkiruokaa jos nätisti kysyt.......

Vierailija
52/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boikotoin Wolttia ja Foodoraa. En halua maksaa ne egereille tai työllistää heitä. Joku neg ru voi vaikka onnistua saamaan tuon työn perusteella pysyvän oleskeluluvan tai kansalaisuuden.

En myöskään käy syömässä ravintoloissa, mitkä käyttävät näitä palveluita. Protestoin sitä vastaan, että ruokalähettien käyttö nostaa myös tavallsia ravintolahintoja.

Vierailija
53/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt-lähetit piinaavat asiakkaita yksityisviesteillä. Tämä ei ole ihmeellistä ottaen huomioon, mistä maailman kolkasta lähetit tulevat.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201807042201053878

Vierailija
54/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boikotoin Wolttia ja Foodoraa. En halua maksaa ne egereille tai työllistää heitä. Joku neg ru voi vaikka onnistua saamaan tuon työn perusteella pysyvän oleskeluluvan tai kansalaisuuden.

En myöskään käy syömässä ravintoloissa, mitkä käyttävät näitä palveluita. Protestoin sitä vastaan, että ruokalähettien käyttö nostaa myös tavallsia ravintolahintoja.

Juuri näin minäkin teen. Voisin tilata, jos lähetit olisivat kantasuomalaisia eikä pakkausmateriaalia kuluisi niin paljon, mutta Wolt on malliesimerkki haittatyöstä.

Vierailija
55/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat haluavat maan täyteen mmuuttajia, mutta mustan ruokalähetin pitää jättää ruoka oven taakse, ettei joudu kohtaamaan sellaista.

Vierailija
56/56 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2448 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyykö wolt-lähetti että haluanko jälkiruokaa tai viiniä?

Wolt lähetti voi tarjota toisenlaista jälkiruokaa jos nätisti kysyt.......

Minun ei tarvinnut edes kysyä kun sain ja KUNNOLLA.

-poliisin vaimo