Ruokalähetin tuoma ravintolaruoka
Jos ruoka-annos maksaa ravintolassa paikan päällä syötynä 18€ niin paljonko se maksaa kun se tuodaan kotiin wolt tms. kuskin toimesta? Ei tarvitse olla tarkka summa vaan noin summa.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä wolttaan joskus kaupasta ruokaa, jos oon kipeänä tai krapulassa.
Kipeänä olon hyväksyn. Krapula on itse aiheutettu ja yleensä ennakolta tiedossa. Varaa ruoat jääkaappiin jo ennakkoon.
Ihanan huojentavaa että sain hyväksyntäsi sentään kipeänä wolttaamiseen, KIITOS!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas typerää vänkäämistä puolin ja toisin. Jotkut haluaa tilata ruokaa kotiin, jotkut syövät mieluummin ravintolassa. Miten tästäkin on saatu joku oikein vai väärin kinastelu aikaan?
Koska en voi käsittää miksi joku haluaa maksaa ylimääräistä siitä, että saa saman annoksen kylmänä kertakäyttöastioissa kun voisi ottaa vastaan lämpimän aterian oikeilla aterimilla pöytään tarjoiltuna? Ja vielä halvemmalla. Tai käyttäisi senkin rahan siihen että ostaisi ainekset kotiin ja tekisi itse perusruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipeänä olon hyväksyn. Krapula on itse aiheutettu ja yleensä ennakolta tiedossa. Varaa ruoat jääkaappiin jo ennakkoon.
Ihanan huojentavaa että sain hyväksyntäsi sentään kipeänä wolttaamiseen, KIITOS!!!!!!!!!
Ole hyvä. Saat rauhan sielullesi. *Kuninkaallinen käden heilautus*
N äggeri syö parhaat palat ja sylkee tähteisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa taas typerää vänkäämistä puolin ja toisin. Jotkut haluaa tilata ruokaa kotiin, jotkut syövät mieluummin ravintolassa. Miten tästäkin on saatu joku oikein vai väärin kinastelu aikaan?
Koska en voi käsittää miksi joku haluaa maksaa ylimääräistä siitä, että saa saman annoksen kylmänä kertakäyttöastioissa kun voisi ottaa vastaan lämpimän aterian oikeilla aterimilla pöytään tarjoiltuna? Ja vielä halvemmalla. Tai käyttäisi senkin rahan siihen että ostaisi ainekset kotiin ja tekisi itse perusruokaa.
No kun se ei tule kylmänä kotiin, no ei ainakaan mulle ole tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokkaan päivittäin ja joskus tekee mieli tilata noutoruokaa. Ei tule kylmänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei huvita lähteä ravintolaan, kun tekee ravintolaruokaa mieli. Kaikki eivät saa kiksejä ravintolassa olemisesta. En itsekään tilaisi kotiin mitään Michelin-tason ruokaa, jossa ravintolaympäristö ja kattaus on osa kokemusta. Sen sijaan pizzat, hampurilaiset jne pikaruoka eivät ole mitään elämyksiä ravintolassakaan nautittuna ja kotona ne voi laittaa lautaselle jos siltä tuntuu.
Kiva mennä nykyään ravintoloihin, kun ei ristin sielua missään, paitsi välillä näitä lähettejä.
En jaksa ravintolassa huutavia lapsia ja riehuvia teinejä/ma muja joten tilaan kotiin.
En tykkää syödä ravintolassa yksin, joten sen takia joskus tilaan kotiinkuljetuksena.
Saako wolt kuskeita tauteja kun ovat ei-valkoisia?
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ravintolassa huutavia lapsia ja riehuvia teinejä/ma muja joten tilaan kotiin.
No jos käy Hesessä, Mäkkärissä tai Raxissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyykö wolt-lähetti että haluanko jälkiruokaa tai viiniä?
mustaa makkaraa saat siltä, jos osaat pyytää.
Saattaa saada myös pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei kiinnosta hyväksyntäsi pökäle.
Vielä kun kaljasalkut saisi tilattua 🍔🍕🧆🍻
Wolt-kuski soittaa ovikelloa kesken aterian ja tulee kysymään: "Maistuuko ruoka hyvä?"
Jä vähän myöhemmin "Tuliko massu täysi?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woltissa annokset on pari euroa kalliimpia kuin paikan päällä + kuljetus 3-10€ + palvelumaksu jotain 1€
Onko ruoka yhtä lämmintä kuin pöytään kannettuna? Onko ruoka lautasella esteettisesti aseteltuna ja tarjoilevatko kuskin sen pöytään?
Ei ole yhtä lämmintä ja jossain styroksi rasiassa tuodaan ruoat
Eli maksat enemmän siitä, että saat ruokasi haaleana ja styroksirasiasta lautasen sijaan? Miksi?
Kotona saa syödä rauhassa eikä tarvitse paria tuntia valmistautua ravintola reissua varten.
Eikä maksaa kiskurihintaa juomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun se ei tule kylmänä kotiin, no ei ainakaan mulle ole tullut.
Kylmä tai haalea. Joka tapauksssa en ole vielä yhtä lämpimään ruokaan törmännyt kuin ravintolassa suoraan eteen annettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina ei huvita lähteä ravintolaan, kun tekee ravintolaruokaa mieli. Kaikki eivät saa kiksejä ravintolassa olemisesta. En itsekään tilaisi kotiin mitään Michelin-tason ruokaa, jossa ravintolaympäristö ja kattaus on osa kokemusta. Sen sijaan pizzat, hampurilaiset jne pikaruoka eivät ole mit
En saa itsekään kiksejä ravintolasta itsestään. Pidän ruuasta joka on juuri tehtyä ja lämmintä. Aivan sama onko se michelin ravintola vai halvan pizzerian tuote.
Ei ole ikinä kylmää ruokaa tuotu ja olen 500+ kertaa tilannut.