Oltiin viikonloppuna muuttamassa miehen kanssa yhteen ja tein järkyttävän löydöksen
Miehen tavaroissa oli signeerattu ja hänelle omistettu Fabion juliste. Siis tämä maailman laatikkoleukaisin ikoni 90-luvulta:
https://www.seiska.fi/ulkomaat/oho-talta-90-luvun-legendaarinen-fitness…
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Tulit kateelliseksi julisteelle?
Ei se mitään, ihan yleistä...
No ei minulla ole tuommoista leukaa, en voi mitenkään kilpailla julisteen kanssa. Ap
Fabio on legenda. Olispa mullakin se juliste.
M45
🎵Mä irrotan köydet😫Ja liian myöhään tajuan🥹Oot mun ainoa oikea satama💔Ja mä käännän selkää😣Miten voi olla😞Et kaikkein tärkeintä satutan🥺Oot mun ainoa oikea satamaa😭🎵💥💥💥
Löydös = lääkärin joko kliinisin tai kokeellisin menetelmin potilaallaan toteama merkittävä poikkeavuus.
Olet siis lääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Onko hää ruotsin hompelsoneja.
Ai ap vai sen kumppani?
Luultavasti molemmat...
Vierailija kirjoitti:
Onko hää ruotsin hompelsoneja.
Härmän Häjyjen Homppelssoneja onpi
Vierailija kirjoitti:
Löydös = lääkärin joko kliinisin tai kokeellisin menetelmin potilaallaan toteama merkittävä poikkeavuus.
Olet siis lääkäri?
Fabion leukalinja on merkittävä poikkeavuus. T.Palsta-lääkäri
Voisiko olla mahdollista, että hän itse halusi olla Fabion näköinen ? Ja onko hän ?
Liikaa estrogeeniä nykyään juomavedessä, kun miehille ei enää kasva kunnolliset leuat.
Aloin sitten huutoitkeä miehelle, että miten pystyit pettämään mut näin totaalisesti. Muuttomiehistä osa oli miehen puolella ja osa mun puolella, yks sanoi, ettei sille makseta riittävästi että pystyy ottamaan puolia. Annoin tippiä 15€ ja se sanoi miestä hävyttömäksi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika!
Jätä se Faabio🥸!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis lääkäri?
Fabion leukalinja on merkittävä poikkeavuus. T.Palsta-lääkäri
Hyvin on kaponen ja kaukana laatikkoleuasta.
Huh, kun pelästyin!
Oo nyt onnellinen, ettei ollut Purran kuvaa saksineen😬😬😬😬😬😬
Sä oot mun Faabio, mä oon sun Roomeo🎵💗🎵
Tuossa on jotain samaa camp-huumoria kuin kaverini aikoinaan tilasivat minulle ysärillä synttärilahjaksi Salkkareiden Ulla ja Seppo Taalasmaan näyttelijöiden Maijaliisa Peuhun ja Jarmo Kosken valokuvan nimmareilla.
Vaimo myös ihmetteli sitä korttia muuttaessamme vuosikymmen myöhemmin. Epäili selvästi Salkkari-faniksi. 😱
Nyt on kyllä kriisin paikka. Soitat kaikille miehen kavereille ja istut vielä alas miehen vanhempien kanssa. Jospa pimeät salaisuudet selviävät ennen yhteenmuuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä kriisin paikka. Soitat kaikille miehen kavereille ja istut vielä alas miehen vanhempien kanssa. Jospa pimeät salaisuudet selviävät ennen yhteenmuuttoa.
En tiedä, kuinka kukaan uskaltaa muuttaa miehen kanssa yhteen, kun ihan mitä vaan voi paljastua.
Tulit kateelliseksi julisteelle?
Ei se mitään, ihan yleistä...