Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset uuden vuoden juhlat sulla on tiedossa?

Vierailija
29.12.2024 |

Mä olen useimmiten kotona, mutta nyt on kutsuttu ystävien luokse juhlimaan. Raketteja ei ammuta, syödään, juodaan ja varmaan vähän tanssitaankin.

Totta puhuen olisin silti mieluiten vain kotona miehen kanssa. Sauna, seksiä, skumppaa, katsottaisiin joku kiva dokkari ja tanssittaisiin vähän.

Miten sinä juhlit vuoden vaihtumista tänä vuonna?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisin menoin. 

Vierailija
2/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa jää juhlat väliin - olen sairaalassa yövuorossa. Täytyy vain toivoa rauhallista vuoroa.

Vierailija
4/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisin menoin. 

Ja ne ovat millaisia? Ap

Vierailija
5/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumaan varmaan viim. 22:30, aamulla herätys 6:30 työt kutsuu. Ellen sitten valvo, aivan sama saanko mitään töissä aikaseks. Kunhan pyhäpalkka juoksee. 

Vierailija
6/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalla.

Täällä nähdään siis

Vierailija
7/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä kertaa jää juhlat väliin - olen sairaalassa yövuorossa. Täytyy vain toivoa rauhallista vuoroa.

Itse en ole ollut koskaan sellaisessa duunissa, jossa olisi pitänyt olla töissä juhlapyhinä. Se on varmaan ihan oma tunnelmansa. Ap

Vierailija
8/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelliin sekstaamaan.

Vierailija
9/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotona miehen kanssa.

Vierailija
10/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvapalstalla.

Ei hassumpaa. Parempi ainakin kun tungeksia jossain raflassa - vain kerran olen viettänyt uutta vuotta ravintolassa, Ranskassa eräässä pikkukylässä, kun auto hajosi. Ap

Vierailija
11/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihmeempiä. Lasten kanssa siis mä ja lapset. Syödään jotain hyvää, teini varmaan möllöttää huoneessaan. Nuoremman kanssa pelailen ja katotaan raketteja. Hirveä homma pysyä hereillä puoleen yöhön.

Vierailija
12/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotelliin sekstaamaan.

Meillä oli kans harkinnassa sama. Vaikka Clarionin kattobaarissa vähän skumppaa ja hyvä illallinen, mutta ei sitten saatu aikaiseksi varata ja tuli kutsu. Ap

Vierailija
13/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihmeempiä. Lasten kanssa siis mä ja lapset. Syödään jotain hyvää, teini varmaan möllöttää huoneessaan. Nuoremman kanssa pelailen ja katotaan raketteja. Hirveä homma pysyä hereillä puoleen yöhön.

Eikö teini mene mihinkään juhlimaan? Ap

Vierailija
14/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään ravintolaan, syödään noutopöydästä, sitten esiintyy joku bändi, ilotulitus on ja yökerhossa jatkuu bileet. Ihan kiva vaihtoehto nakeille, perunasalaatille ja kalsarikänneille.

Vierailija
15/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaiset. Turha juhla.

Vierailija
16/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kaikki viimeiset 20 vuotta: kotona yritän viihdyttää raketteja pelkäävää koiraa. Naapurit on /seestä!

Vierailija
17/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten kaikki viimeiset 20 vuotta: kotona yritän viihdyttää raketteja pelkäävää koiraa. Naapurit on /seestä!

Siis onko sulla 20v koira?

Vierailija
18/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlaisia

Vierailija
19/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen pellillisen nakkipiiloja. Kyytipojaksi cokista

Vierailija
20/27 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole ollut koskaan sellaisessa duunissa, jossa olisi pitänyt olla töissä juhlapyhinä. Se on varmaan ihan oma tunnelmansa. Ap

Ei ole valitettavasti mitään erityistä tunnelmaa. Aivan samat työt on tehtävä oli sitten arki tai pyhä. Osastolla on muutama joulukoriste, mutta muuten mistään ei erota, mikä päivä on kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi