Mikä oli kohokohta elämässäsi vuonna 2024?
Minulla ei mikään. Mutta onhan sekin hyvä että oli tasaista eikä mitään karmeaakaan tapahtunut.
Kommentit (21)
Saatiin kattoremontti tehtyä. Tehtiin itse. Vesikate ja tietenkin aluskate vaihdettiin, kova oli homma, mutta hieno tuli.
Kesälomamatka Kroatiaan Splitiin ja Dubrovnikiin.
Kova erektio maaliskuun puolivälissä.
Vierailija kirjoitti:
Saatiin kattoremontti tehtyä. Tehtiin itse. Vesikate ja tietenkin aluskate vaihdettiin, kova oli homma, mutta hieno tuli.
Oliko sinulla somevastaavan ja kahvinkeittäjän rooli projektissa?
Taisi olla, kun työkaveri (nainen) kosketti käsivarttani kylmällä kädellään tietoisesti.
Kokonaisuutena kuitenkin paska vuosi ja pettymyksiä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla, kun työkaveri (nainen) kosketti käsivarttani kylmällä kädellään tietoisesti.
Kokonaisuutena kuitenkin paska vuosi ja pettymyksiä täynnä.
Taisimme löytää voittajan.
🎵Mä irrotan köydet😫Ja liian myöhään tajuan🥹Oot mun ainoa oikea satama💔Ja mä käännän selkää😣Miten voi olla😞Et kaikkein tärkeintä satutan🥺Oot mun ainoa oikea satamaa😭🎵💥💥💥
olin pitkäaikaistyötön ja sain töitä.
Pääsin yli 5-kymppisenä akateemisena osa-aikaisiin siivoojantöihin, vaikka kokemusta alalta ei ollut. Hain siivoojanpaikkoja yli vuoden ilman mainittavaa menestystä, kunnes vihdoin tärppäsi. Jatkan toki myös oman alani keikkatöitä, mutta nyt olen taloudellisesti vähemmän riippuvainen sen puolen vaihtelevasta tilanteesta.
Uusi naisystävä tutustutti anaaliin. Kivaa vaihtelua vaikka pirun sotkuista onkin.
Koripallon olympiakarsinta Valenciassa
Meinasin saada pillua, mutten saanu