Stephen Kingin paras kirja?
Jos olisi pakko valita vain yksi, mikä se olisi? Eikä saa sanoa kirjasarjaa, vaan ainoastaan yhden teoksen.
Olen lukenut kaikki suomennetut.
Tänään valitsen: Musta Torni nro 1, Revolverimies.
Huomenna tai kuukauden päästä se voisi olla joku muu.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä marssi, kirjoitti sen nimellä Richard Bachman.
Tää oli karu, mulla oli tää novelli ja samassa kirjassa oli raivo niminen novelli. Suosittelen..
Viimeksi kesällä luin nuo ja mietin, että tuohan on kirjoitettu jo -77 ja silti ajankohtainen jatkuvien kouluampumisten vuoksi. Pahaa oloa USAn kouluissa jo kohta 50 vuotta.
Kaikki luettu ja kaikki ovat älyttömän hyviä.
Carrie, Piina, Tarpeellista tavaraa, yms. onhan näitä. Tykkäsin ihan kaikista.
Miksei voi noudattaa tehtävänantoa? Kysyin, mikä olisi mielestäsi paras Kingin kirja, JOS olisi pakko valita yksi. Voisin itsekin luetella vaikka kuinka monta hyvää/loistavaa, mutta se ei nyt ollut tän kyselyn pointti.
Suurin osa onneksi ymmärsi kysymyksen. Muutama ei ymmärtänyt tai vaan halunnut sitä noudattaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi noudattaa tehtävänantoa? Kysyin, mikä olisi mielestäsi paras Kingin kirja, JOS olisi pakko valita yksi. Voisin itsekin luetella vaikka kuinka monta hyvää/loistavaa, mutta se ei nyt ollut tän kyselyn pointti.
Suurin osa onneksi ymmärsi kysymyksen. Muutama ei ymmärtänyt tai vaan halunnut sitä noudattaa.
Ap
Eka päivä internetissä?
Tästä aiheesta on jo varmaan tuhat sivuinen ketju
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta on jo varmaan tuhat sivuinen ketju
Ai on, en tiennyt.
Oma suosikkini on "Christine tappaja-auto".
Asiaan saattaa vaikuttaa se, että ainakin se versio, jonka olen lukenut,
on erittäin hyvin ja uskottavasti suomennettu.
Finders keepers. Aivan mahtava.