Miten miehenne ovat jättäneet teidät pitkästä avioliitosta?
Te vaimot, jotka on jätetty pitkästä avioliitosta. Mitä mies sanoi ja teki?
Miten itse reagoit?
Kommentit (674)
Vierailija kirjoitti:
70% avioliitoista päättyy naisten aloitteesta, joten ehkäpä enemmän vastauksia saa kun kääntää kysymyksen toisinpäin.
Te jotka tykkäätte kovista pakkasista, niin mikä niissä kiehtoo? Ja sinä sitten vastaat, että vuodessa on paljon enemmän lämpimiä päivä, joten jos kysyt niistä, saat silloin enemmän vastauksia.
Triggeröikö tämä sukupuoliasia niin paljon, vai mistä kiikastaa?
Vierailija kirjoitti:
Jos ero tulee, niin onko sanomisilla niin väliä. 😯
Sitä kysyttiin, miksi vastasit ääliö?
Meidän suhde oli jo kauan ollut väljähtänyt ja seksi loppunut, elettiin kämppäkavereina. Ero oli tullut puheeksi jo monta kertaa aiemminkin, mutta jotenkin vain jäänyt toteuttamatta. Yhtenä iltana mies sitten tavallista jämäkämmin sanoi, että haluaa erota ja minä vastasin että sopii mulle. Alettiin molemmat etsimään uusia asuntoja itsellemme ja pari kuukautta myöhemmin muutettiin molemmat omiin asuntoihimme. Avioerohakemuksen hoiti mies, minä vain allekirjoitin. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissä on sattunut useita näitä, että mies jättänyt yli 15 vuoden avioliitosta ja noin 20 vuoden yhdessäolon jälkeen.
Yhteistä:
miehillä ikää 40 - 50 vuotta
kaikilla hommattuna toinen nainen ennen jättämistä
jättäminen tapahtui todella rumasti ja äkkiarvaamatta
Kysymys: miksi miehet muuttuvat todella kylmiksi ja tarpeettoman ilkeiksi siinä kohtaa, kun haluavat jättää vaimonsa ja mennä yhteen uuden naisen kanssa?
Eivät kestä naisen kyyneleitä ja anomista?
Ai nyt kysellään eikä vastata. Okei, oletko idiootti?
Menemällä junan alle.
Ei jättänyt jälkeensä oikein mitään, ei edes kirjettä. Tai no, lapsi jäi.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin riidelty pari päivää sitten, ja sitten mies vain yhtäkkiä sanoi haluavansa erota. Sanoi ettei rakasta minua enää.
Olin kauhuissani, koitin kysellä syitä. Ja tuo rakkaudettomuus oli ainoa syy. Seuraavana päivänä ehdotin miehelle, että katsottaisiin nyt jonkun aikaa, vuoden loppuun saakka, että miten menee. Erotaan sitten jos hänestä yhtä siltä tuntuu. Se sopi hänelle.
Emme eronneet.
Jos mies sanoisi minulle noin, niin keskustelisimme toki miksi näin. Sen jälkeen todellakin eroaisimme. Ensinnäkään en olisi yhdessä ihmisen kanssa, joka heittä tuollaisia lauseita, oli se sitten kiukuspäissään tai siitä syystä, ettei osaa kommunikoida. Toisekseen en jäisi odottelemaan, koska tulee seuraava ilmoitus.
Tottakai kun mies saa hetken aikaa ajatella, hän toteaa miten paljon helpompaa arki on, kun vierelle jää se arjen pyörittäjä ja kulujen jakaja. Ei enää houkutakaan sinkkumiehen elämä. Siinä sitten odotellen, koska tulee se uusi kiva nainen kuvioihin, niin saat uuden ilmoituksen erosta...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä jättänyt. On rakastunut toiseen ja tässä on nyt vuosi soudettu ja huovattu. Lasten takia täällä on, kun ei halua olla heistä erossa ja luulee, että heti kun hän lähtee, niin hankin toisen miehen hänen tilalle uudeksi isähahmoksi. No odotan hänen ratkaisuaan, onhan tässä aikaa.
Miehesi on täysi paska. Mutta mikä sinua oikein vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirissä on sattunut useita näitä, että mies jättänyt yli 15 vuoden avioliitosta ja noin 20 vuoden yhdessäolon jälkeen.
Yhteistä:
miehillä ikää 40 - 50 vuotta
kaikilla hommattuna toinen nainen ennen jättämistä
jättäminen tapahtui todella rumasti ja äkkiarvaamatta
Kysymys: miksi miehet muuttuvat todella kylmiksi ja tarpeettoman ilkeiksi siinä kohtaa, kun haluavat jättää vaimonsa ja mennä yhteen uuden naisen kanssa?
Eivät kestä naisen kyyneleitä ja anomista?
Tai ehkä mitään tunteita ei ole koskaan ollutkaan, ja tuossa tilanteessa ei tsrvi enää kyseiselle naiselle esittää. Naisena se tuntuu pahalta, kun tuntuu, että mies muuttuu, mutta siis on vain lopulta oma itsensä.
Kun paljastui että sillä oli rakastajatar. Pantiin lusikat jakoon.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin riidelty pari päivää sitten, ja sitten mies vain yhtäkkiä sanoi haluavansa erota. Sanoi ettei rakasta minua enää.
Olin kauhuissani, koitin kysellä syitä. Ja tuo rakkaudettomuus oli ainoa syy. Seuraavana päivänä ehdotin miehelle, että katsottaisiin nyt jonkun aikaa, vuoden loppuun saakka, että miten menee. Erotaan sitten jos hänestä yhtä siltä tuntuu. Se sopi hänelle.
Emme eronneet.
Voit olla varma siitä, että miehesi tulee jättämään sut yllättäen ja täysin samoilla syillä. Siihen voi mennä vuosia, mutta se päivä vielä tulee.
nosto