Miten miehenne ovat jättäneet teidät pitkästä avioliitosta?
Te vaimot, jotka on jätetty pitkästä avioliitosta. Mitä mies sanoi ja teki?
Miten itse reagoit?
Kommentit (641)
Miksi joku nostaa aina tätä ketjua? Eikö tässä ole jo kerrottu kaikki versiot siitä, miten voi jättää puolisonsa mahdollisimman veemäisesti?
Vierailija kirjoitti:
Hyppäs kaivoon.
Hyppäsin perässä.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain suomi.fi sovellukseen avioerohakemuksen. Ei voinut mies edes kasvotusten kertoa asiaa vaikka asui mun kanssa saman katon alla. Kyllä meillä vaikeuksia oli, mutta kun yritin selvittää asioita, niin mies piti mykkäkoulua. Miten yksin yrität selvittää asioita?
Mun elämä romahti aivan täysin ja vaikka tästä on reilu puolitoista vuotta aikaa, niin hajalla olen edelleen. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. En usko, että kukaan voi mua oikeasti rakastaa. En voi enää luottaa miehiin.
Minä vetäisin tuollaiselta pelleltä nenän poskelle. Olen mies, niin en voi samaistua sinun tunteisiisi täysin, mutta pistää ärsyttämään niin voimakkaasti tuollaiset munattomat klopit. En pystyisi hillitsemään itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä sain suomi.fi sovellukseen avioerohakemuksen. Ei voinut mies edes kasvotusten kertoa asiaa vaikka asui mun kanssa saman katon alla. Kyllä meillä vaikeuksia oli, mutta kun yritin selvittää asioita, niin mies piti mykkäkoulua. Miten yksin yrität selvittää asioita?
Mun elämä romahti aivan täysin ja vaikka tästä on reilu puolitoista vuotta aikaa, niin hajalla olen edelleen. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. En usko, että kukaan voi mua oikeasti rakastaa. En voi enää luottaa miehiin.
Minä vetäisin tuollaiselta pelleltä nenän poskelle. Olen mies, niin en voi samaistua sinun tunteisiisi täysin, mutta pistää ärsyttämään niin voimakkaasti tuollaiset munattomat klopit. En pystyisi hillitsemään itseäni.
Sinä et oikeasti hakkaa ketään muualla kuin Internetin keskustelufoorumeilla.
Vierailija kirjoitti:
Onko tytölle varattu aina näissä tarinoissa uhrin rooli?
Oletko koskaan kuullut naisen kertovan olleensa itse syypää eroon? Ei sellaista tapahdu. Nainen uhriutuu 100% aina erotarinoissa.
36 vuotta oltiin naimisissa. Eräs aamu mies oli vain häipynyt, ei sanonut mitään eikä jättänyt viestiä. Avaimet oli jätetty pöydälle ja kännykkä sammutettuna. Läppärin ja matkalaukullisen vaatteita oli ottanut mukaan. Eropaperit tuli seuraavalla viikolla. En ole tuon aamun jälkeen nähnyt tai puhunut miehelle. Kaksi sähköpostia lähetin, mutta ei vastausta. Miehellä ei ole sosiaalisen median tilejä. Tästä on nyt aikaa neljä vuotta ja minulla ei ole mitään tietoa exän olinpaikasta tai tekemisistä. Onneksi meillä ri ole lapsia.
Aika tuskaista oli kaikki epätietoisuus pari ensimmäistä vuotta. Nyt olen hyväksynyt asian ja jatkanut elämääni, mutta aika kummallinen tapa päättää pitkä liitto mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et oikeasti hakkaa ketään muualla kuin Internetin keskustelufoorumeilla.
Tuollaisen "miehen" nyt hakkaa kuka tahansa. Ei hänellä ole kykyä edes nostaa käsiä suojaukseen. Vetää varmaan silloinkin mykkäkoulua. Tai sitten pitää kovaa ääntä siitä, että nyt häntä on lyöty ja kohdeltu väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tytölle varattu aina näissä tarinoissa uhrin rooli?
Oletko koskaan kuullut naisen kertovan olleensa itse syypää eroon? Ei sellaista tapahdu. Nainen uhriutuu 100% aina erotarinoissa.
Heikko on mies, jos joku nainen pystyy loukkaamaan. Kyllä nykyaikana miehiltä sopisi odottaa kykyä käsitellä palautetta ja elämän pieniä vastoinkäymisiä. Vaan miehistä on tullut sellaisia pikkusieluisia pillittäjiä, että nainen sitä ja nainen tätä...
Mies lähti kun liitto oli kummankin mielestä tyhjentynyt ja lapset aikuisia. Halusimme uuden elämänvaiheen. Jäin yksin asumaan kotiimme. Miehellä uusi oli jo katsottuna. Ihan asialliset suhteet meillä on keskenämme edelleen ja lapset ymmärtäneet tilanteen aikuisten tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Minä syön joka aamu suuren lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Mieheni tekee samoin, mutta lisää puuroon vaapukkahilloa. Vaapukat olemme poimineet anoppini puutarhasta ja hillonneet itse. Alkoholia emme käytä.
Miehelleni ei tulisi mieleenkään jättää minua. Ei koskaan. Ei ikinä.
Onnellinen pikku Untuvakerä
???
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku nostaa aina tätä ketjua? Eikö tässä ole jo kerrottu kaikki versiot siitä, miten voi jättää puolisonsa mahdollisimman veemäisesti?
Mitä sitten vaikka joku nostaisikin?
Miksi sinä et pysty ohittamaan tätä ketjua?
Vierailija kirjoitti:
36 vuotta oltiin naimisissa. Eräs aamu mies oli vain häipynyt, ei sanonut mitään eikä jättänyt viestiä. Avaimet oli jätetty pöydälle ja kännykkä sammutettuna. Läppärin ja matkalaukullisen vaatteita oli ottanut mukaan. Eropaperit tuli seuraavalla viikolla. En ole tuon aamun jälkeen nähnyt tai puhunut miehelle. Kaksi sähköpostia lähetin, mutta ei vastausta. Miehellä ei ole sosiaalisen median tilejä. Tästä on nyt aikaa neljä vuotta ja minulla ei ole mitään tietoa exän olinpaikasta tai tekemisistä. Onneksi meillä ri ole lapsia.
Aika tuskaista oli kaikki epätietoisuus pari ensimmäistä vuotta. Nyt olen hyväksynyt asian ja jatkanut elämääni, mutta aika kummallinen tapa päättää pitkä liitto mielestäni.
Luultavasti muuttanut toiseen maahan toisen naisen luo. Oliko hänellä millainen työ? Matkusteliko paljon ja sitä kautta olisi löytänyt uuden ja sen myötä helppo kadota, kun vaihtaa maata?
Vierailija kirjoitti:
70% avioliitoista päättyy naisten aloitteesta, joten ehkäpä enemmän vastauksia saa kun kääntää kysymyksen toisinpäin.
98% varmuudella mies on yleensä se joka on pilannut oman parisuhteensa,avoliittonsa ja avioliittonsa. miehet yleensä syyttää naisia kaikesta mutta totuus on että mies on käynyt vieraissa tai ei arvosta jne...
M45
Helpompi jättää, kun kovettavat itsensä pitkäaikaista kumppania kohtaan..