Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oululaiset oletteko lukeneet forum24:n kotiäidin päiväkirjaa

Vierailija
27.02.2007 |

siis sitä kolumnia jossa kotiäiti yksi lapsi ja toinen kohta tulossa kirjoittaa elämästään? mitäpä tykkäätte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa palautetta Forumiin jos muuten menee elämä pilalle sen palstan kanssa!

Vierailija
2/18 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen lukenut ja eilinen oli aivan pohjanoteeraus...Siis pahimmat neuvolakokemukset ja verinäytteen otto, yhdessä miehen kanssa naurettiin...Joko palautetta on laitettu Forumiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo oikeen herätä minkäänlaisia mielipiteitä. Ihan tavallista elämäähän tuo on.

Mitä mieltä itse olet ap?

Vierailija
4/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mikä on tuon pointti kun ihan tavallista elämäähän tuo on, ihan kuka tahansa kotiäippä vois varmaan kirjoittaa noista aiheista ja kirjoittajan tyyli ei kovin kummoinen. viimeisimmässä kolumnissa kertoi " kamalimmat neuvolakokemukset" ja pahin oli pojalta otettu verikoe, huh huh.

ap

Vierailija
5/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan oikeesti jaksaa sitä edes lukea? Itse luen sitä ajan kuluksi :)

2

Vierailija
6/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutas lopettaa. Kohta saamme sitten lukea millaista on arki kahden pienen kanssa. Jee!

Vierailija
7/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsähän se on..palaute ois paikallaan

Vierailija
8/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voisitko lopettaa nettiin kirjoittamisen, koska minun on pakko lukea blogiasi?

Vierailija
9/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois olla tilalla jotain laadukkaampaa luettavaa. nettiblogissa tuollainen vielä menetteliskin

Vierailija
10/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma tämä suomalaisten mitäsekinluuleeolevansa-syndrooma. Että ihminen ei saa kertoa itsestään ja tavallisesta elämästään, heti se luulee olevansa ja jotain, ja sehän on tietysti hirvein synti.

Vierailija
11/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luulee olevansa jotain. kunhan vaan ihmettelin, miten tuollaista tyhjänpäiväistä kirjoittelua lehdessä asti julkaistaan.

Vierailija
12/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: ei oululainen

Vierailija
13/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyyli on tylsä, hajanainen, ei-niin-ytimekäs. Mutta tämä kotiäiti ei ehkä olekaan kirjoittamisen ammattilainen?

Esim. Hanna Jensen kirjoittaa aivan tavallisista arkipäivän asioista, mutta aivan upealla, mukaansa tempaavalla tyylillä.

Vierailija
14/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen uteliaisuudestani lukenut,mutta niin kliseisesti kirjoittaa asioista, ei yhtään kiinnostavasti ja samoja ajatuksia pyöritellään esim. tällä palstalla ja varmaan monen kotiäidin arjessa.

Vierailija
15/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko päätoimittajan tai jonkun muun toimittajan emäntä.

Vierailija
16/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään erikoista ja se kirjoittaja vaikuttaa semmoiselta ylipainoiselta, ällöttävältä ja tärkeilevältä. En pidä.

Mutta makuasioita nämäkin. :)

Vierailija
17/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni muukin on todennut, niin kirjoitustyyli on tylsä. Aiheesta voisi saada hyvä kirjoittaja myös hyviä kirjoituksia aikaan, uskon minä. :)

Vierailija
18/18 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomanneet tuon kirjoitustyylin ontuvuuden. Mullekin tuli mieleen että ei ainakaan kirjoitustaitojensa perusteella kolumnistin paikkaa ole saanut.. Ja vaikka nyt kyseessä ei mikään " laatulehti" olekaan, niin silti!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän