Oululaiset oletteko lukeneet forum24:n kotiäidin päiväkirjaa
siis sitä kolumnia jossa kotiäiti yksi lapsi ja toinen kohta tulossa kirjoittaa elämästään? mitäpä tykkäätte?
Kommentit (18)
Eli olen lukenut ja eilinen oli aivan pohjanoteeraus...Siis pahimmat neuvolakokemukset ja verinäytteen otto, yhdessä miehen kanssa naurettiin...Joko palautetta on laitettu Forumiin?
Eipä tuo oikeen herätä minkäänlaisia mielipiteitä. Ihan tavallista elämäähän tuo on.
Mitä mieltä itse olet ap?
että mikä on tuon pointti kun ihan tavallista elämäähän tuo on, ihan kuka tahansa kotiäippä vois varmaan kirjoittaa noista aiheista ja kirjoittajan tyyli ei kovin kummoinen. viimeisimmässä kolumnissa kertoi " kamalimmat neuvolakokemukset" ja pahin oli pojalta otettu verikoe, huh huh.
ap
Monikohan oikeesti jaksaa sitä edes lukea? Itse luen sitä ajan kuluksi :)
2
joutas lopettaa. Kohta saamme sitten lukea millaista on arki kahden pienen kanssa. Jee!
tylsähän se on..palaute ois paikallaan
Vai voisitko lopettaa nettiin kirjoittamisen, koska minun on pakko lukea blogiasi?
vois olla tilalla jotain laadukkaampaa luettavaa. nettiblogissa tuollainen vielä menetteliskin
On se nyt kumma tämä suomalaisten mitäsekinluuleeolevansa-syndrooma. Että ihminen ei saa kertoa itsestään ja tavallisesta elämästään, heti se luulee olevansa ja jotain, ja sehän on tietysti hirvein synti.
että luulee olevansa jotain. kunhan vaan ihmettelin, miten tuollaista tyhjänpäiväistä kirjoittelua lehdessä asti julkaistaan.
Kirjoitustyyli on tylsä, hajanainen, ei-niin-ytimekäs. Mutta tämä kotiäiti ei ehkä olekaan kirjoittamisen ammattilainen?
Esim. Hanna Jensen kirjoittaa aivan tavallisista arkipäivän asioista, mutta aivan upealla, mukaansa tempaavalla tyylillä.
minäkin olen uteliaisuudestani lukenut,mutta niin kliseisesti kirjoittaa asioista, ei yhtään kiinnostavasti ja samoja ajatuksia pyöritellään esim. tällä palstalla ja varmaan monen kotiäidin arjessa.
Olisko päätoimittajan tai jonkun muun toimittajan emäntä.
Ei mitään erikoista ja se kirjoittaja vaikuttaa semmoiselta ylipainoiselta, ällöttävältä ja tärkeilevältä. En pidä.
Mutta makuasioita nämäkin. :)
Kuten moni muukin on todennut, niin kirjoitustyyli on tylsä. Aiheesta voisi saada hyvä kirjoittaja myös hyviä kirjoituksia aikaan, uskon minä. :)
huomanneet tuon kirjoitustyylin ontuvuuden. Mullekin tuli mieleen että ei ainakaan kirjoitustaitojensa perusteella kolumnistin paikkaa ole saanut.. Ja vaikka nyt kyseessä ei mikään " laatulehti" olekaan, niin silti!
ap
Laittakaa palautetta Forumiin jos muuten menee elämä pilalle sen palstan kanssa!