Miksi naisten pitää meikata lähes aina kun ollaan johonkin lähdössä?
On se sitten ihan perus kauppareissu, tai vaikka käydään anoppilassa, jossa on käyty jo lukuisia kertoja aiemminkin, niin aina pitää käyttää aikaa meikkaamiseen ennen lähtöä. Vähintäänkin se kevyt meikki pitää pakkeloida naamaan. Onko kyse jostain itsetunto-ongelmasta vai mistä? Ymmärrän jos laittautuu oikeita tilaisuuksia varten, mutta eihän tuollaisissa edellä mainituissa jutuissa tarvi millään tavalla edustaa.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huvittavaa, kun naisista puhutaan usein termillä kauniimpi sukupuoli. Naisista luomuna 90% on suoraan sanoen rumia. Miehistä nyt sentään 2-3 kymmenestä voidaan keskimäärin sanoa olevan hyvännäköisiä.
Ihan taviksia kummatkin. Kun kulkee kaupungilla ei koskaan nää ihmistä joka olisi jotenkin erityisen komea tai kaunis
Joopajoo. Kaikki on muka aina ihan vain taviksia, mutta silti 95% näistä taviksista ei ole riittävän hyvännäköisiä parisuhteeseen toisen taviksen mielestä. Nykyään keskivertoa paremman näköisetkin laitetaan tavis-kastiin. Tällä voidaan sitten todeta, että ihan vain tavistahan minä haen.
Luonnehäiriöisen on mahdoton ymmärtää, ettei parisuhde ala siten, että nostetaan tavispusseista kaksi sattumanvaraista tavista toisilleen. Tunne-elämältään edes jotenkuten normaalit tutustuvat ja rakastuvat toisiinsa persoonallisuuden perusteella, ja siitä alkaa suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on huvittavaa, kun naisista puhutaan usein termillä kauniimpi sukupuoli. Naisista luomuna 90% on suoraan sanoen rumia. Miehistä nyt sentään 2-3 kymmenestä voidaan keskimäärin sanoa olevan hyvännäköisiä.
Ihan taviksia kummatkin. Kun kulkee kaupungilla ei koskaan nää ihmistä joka olisi jotenkin erityisen komea tai kaunis
Joopajoo. Kaikki on muka aina ihan vain taviksia, mutta silti 95% näistä taviksista ei ole riittävän hyvännäköisiä parisuhteeseen toisen taviksen mielestä. Nykyään keskivertoa paremman näköisetkin laitetaan tavis-kastiin. Tällä voidaan sitten todeta, että ihan vain tavistahan minä haen.
Luonnehäiriöisen on mahdoton ymmärtää, ettei parisuhde ala siten, että nostetaan tavispusseista kaksi sattumanvaraista tavista toisilleen.
Sinun on selvästi vaikea ymmärtää, että naiselle iso kýrpã on miehen luonnetta tärkeämpää.
naiset ovat huijareita. kusettavat esittämällä kauniimpaa kuin oikeasti ovat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Meikeissä ysin nainen on meikeittä kutosen kalkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei meikkaa, monet haukkuvat. Jos ei suoraan rumaksi haukuta tms, niin vähintään päivitellään miten näytät väsyneeltä tai kysellään oletko sairas.
Ainoastaan jos sun meikattuun ulkonäköön on totuttu. En koskaan meikkaillut ja tummat silmänaluset ja kukaan muu kun oma äiti ei ole tästä kommentoinut
Ei ole pakko. Itse en meikkaa koskaan. Sama punertava pottunokkanaama aina. Mikäs tässä ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehet tykkää kauniista vai mikä mättää?
Useimmat sitä tekevät, siksi luulevat että kaikki naiset. Itse en ole koskaan meikannut ja miehet siitä aina yllättyvät. Ei ne meikkausta tai meikkaamattomuutta oikeasti erota.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat sitä tekevät, siksi luulevat että kaikki naiset. Itse en ole koskaan meikannut ja miehet siitä aina yllättyvät. Ei ne meikkausta tai meikkaamattomuutta oikeasti erota.
Luulekohan miehet, että kaikki naiset meikkaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Peittää alleen persoonallisuutensa.
Jos mun persoonallisuus on aknearpiset kasvot, niin oikein mielelläni peitän sen.
Onpas sulla suppea käsitys maailmasta. Ei kaikki naiset tee noin. Jotkut meikkaa joskus, jotkut aina kun kodin ovesta ulos lähtee tai jopa vain kotona ollessaan, jotkut ei koskaan tai tuskin koskaan.
Itse kuulun niihin, jotka meikkaa aina kotoa johonkin lähtiessä. Roskiksen ja lehden haen ilman. Meikkaan itseni vuoksi, haluan korostaa parhaita piirteitäni, en mitenkään överisti tai niin, että piirteeni muuttuisivat. Ja siinä vaiheessa kun puoliso alkaa vaivaamaan päätään mun meikkaamisellani, se on soromnoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Meikeissä ysin nainen on meikeittä kutosen kalkkuna.
Pakko sanoa, että aika iso luotto teillä on meikäläisen korjauskynään, ripsariin ja Lumenen kympin huulipunaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnehäiriöisen on mahdoton ymmärtää, ettei parisuhde ala si
Sinun on selvästi vaikea ymmärtää, että naiselle iso kýrpã on miehen luonnetta tärkeämpää.
Minua ei lainkaan häiritse, jos teet tällaisen oletuksen minun miehestäni nähdessäsi meidät yhdessä. Tuskin häntäkään 💁🏼
Vierailija kirjoitti:
Jos joku luulee, että kirkkaanpunaiset huulet tai vaikkapa kirkkaansinisellä rajatut silmät tulevat ihmiselle luonnostaan, hän ei ole valmis aikuisten väliseen seurusteluun.
Hiirenhäntä ei tuuheutunut eikä parantunut yhtään vaikka vedin pakkelit naamaan. Pitää varmaan ostaa peruukki