Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten pitää meikata lähes aina kun ollaan johonkin lähdössä?

Vierailija
29.12.2024 |

On se sitten ihan perus kauppareissu, tai vaikka käydään anoppilassa, jossa on käyty jo lukuisia kertoja aiemminkin, niin aina pitää käyttää aikaa meikkaamiseen ennen lähtöä. Vähintäänkin se kevyt meikki pitää pakkeloida naamaan. Onko kyse jostain itsetunto-ongelmasta vai mistä? Ymmärrän jos laittautuu oikeita tilaisuuksia varten, mutta eihän tuollaisissa edellä mainituissa jutuissa tarvi millään tavalla edustaa.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en omista ensimmäistäkään kosmetiikkatuotetta ja ihan nainen olen. Älä viitsi yleistää. 

Vierailija
42/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en omista ensimmäistäkään kosmetiikkatuotetta ja ihan nainen olen. Älä viitsi yleistää. 

Aijaa. Et deodoranttia? Saippuaa, shampoota, hoitoainetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei sovi meikki. En käytä lainkaan. Minulla luonnostaan mustat kulmakarvat, siniset silmät ja kullanruskea tukka. Näyttäisin meikillä kovalta. Olen paremman näköinen ilman.

Vierailija
44/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peittää alleen persoonallisuutensa. 

Vierailija
45/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille sopii kevyt meikki. Toiset ei. On kii varmasti myös kasvonpiirteistä ja omista väreistä. Itse kuulun niihin joita meikki ei kaunista, tekee vain jyhkeän ja niljakkaan näköiseksi. Olen raikkaamman näköinen ilman. 

Vierailija
46/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa kullia meikittä 😔

T: Mamma Mia

Vierailija
47/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena en tajua naisia jotka kehuskelevat etteivät käytä meikkiä. Sitten näytetään kirjavanaamaisilta itkettyneiltä siansilmiltä. Ohuet hiuksetkin on niinku ois lehmä nuolaissut.

Vierailija
48/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kevyen meikin teossa välttämättä kauaa mene. Itse teen sen pohjan silloin meikkipuuterilla jos haluaa tehdä meikin nopeasti. Siihen luomiväriä, ripsiväriä, ehkä rajaus, poskipunaa ja mahdollisesti hillittyä huulipunaa. Aika nopea homma. 

Vierailija
49/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena en tajua naisia jotka kehuskelevat etteivät käytä meikkiä. Sitten näytetään kirjavanaamaisilta itkettyneiltä siansilmiltä. Ohuet hiuksetkin on niinku ois lehmä nuolaissut.

En kyllä näytä. Mieskin sanoi että olen aamusin kauenimmillani. T. pirkko

Vierailija
50/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on huvittavaa, kun naisista puhutaan usein termillä kauniimpi sukupuoli. Naisista luomuna 90% on suoraan sanoen rumia. Miehistä nyt sentään 2-3 kymmenestä voidaan keskimäärin sanoa olevan hyvännäköisiä.

Vierailija
51/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehunut. 😁

Ei vain kiinnosta meikkaaminen. Mulla on hyvä iho. Tukka on paksu ja taipuisa.

Vierailija
52/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on hailakka väritys. Kummasti piristää ilmettä kun laittaa ripsiin ja kulmiin vähän väriä ja hiukan peittää silmänalusia, jotka näyttävät tummilta, koska verisuonet kuultavat läpi.

Joillain onnekkailla on vahvempi väritys ja luonnostaan pitkät tuuheat tummat ripset. Yleensä sellaisilla ei ole suomalaiset geenit. 

Miten niin hailakka väritys?

Vierailija
53/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on huvittavaa, kun naisista puhutaan usein termillä kauniimpi sukupuoli. Naisista luomuna 90% on suoraan sanoen rumia. Miehistä nyt sentään 2-3 kymmenestä voidaan keskimäärin sanoa olevan hyvännäköisiä.

Kyllä nuoret naiset on ihan ilman meikkiä nättejä

Vierailija
54/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan taviksia kummatkin. Kun kulkee kaupungilla ei koskaan nää ihmistä joka olisi jotenkin erityisen komea tai kaunis

Vierailija
55/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei meikkaa, monet haukkuvat. Jos ei suoraan rumaksi haukuta tms, niin vähintään päivitellään miten näytät väsyneeltä tai kysellään oletko sairas.

Vierailija
56/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on mukavaa olla meikkaamatta kotona ollessa ja sitten laittaa itseni nätiksi, kun lähden johonkin. Minulla ei mene meikkaamiseen kauan aikaa. Mies tykkää, että meikkaan. Minulla on lyhyet ripset ja vaaleat kulmakarvat, joten näytän selkeästi paremmalta pienellä ehostuksella. 

Vierailija
57/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa kullia meikittä 😔

T: Mamma Mia

Eikö naisilla olekaan jono miehiä oven takana. Karkkikauppa.

Vierailija
58/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yhteiskunta on luonut ulkonäköpaineita naisille ja tehnyt meikatuista naisista normaalin. Ilman meikkiä nainen näyttää kuin ulkoavaruudesta tulleelta alienilta

Vierailija
59/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin vähän meikkiä, kun tulin yläkerrasta alakertaan ja täällä talossa on vieraita. 

Vierailija
60/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan taviksia kummatkin. Kun kulkee kaupungilla ei koskaan nää ihmistä joka olisi jotenkin erityisen komea tai kaunis

Niinpä. Suurin osa ihmisistä näyttää tavallisen kivoilta.