Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisten pitää meikata lähes aina kun ollaan johonkin lähdössä?

Vierailija
29.12.2024 |

On se sitten ihan perus kauppareissu, tai vaikka käydään anoppilassa, jossa on käyty jo lukuisia kertoja aiemminkin, niin aina pitää käyttää aikaa meikkaamiseen ennen lähtöä. Vähintäänkin se kevyt meikki pitää pakkeloida naamaan. Onko kyse jostain itsetunto-ongelmasta vai mistä? Ymmärrän jos laittautuu oikeita tilaisuuksia varten, mutta eihän tuollaisissa edellä mainituissa jutuissa tarvi millään tavalla edustaa.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ex-akka valitti ihan kauppareissuillakin, kun en pukeudu tarpeeksi tyylikkäästi. Mielestäni oli ihan perussiistiä tavaratalo-kampetta päällä, mutta olis vissiin pitäny olla jotain Gantia tai Tommy homo Filgereitä, vai mitä niitä nyt onkaan. Akka ei itsekään ollu kaksisen näkäinen, vaikka oli minkälaista merkivaatetta päällä.

:DD tosi huvittava ulosanti vaikka vähän karkeaa ilmaisua naaraasta käytätkin

Vierailija
22/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottunut meikkaamaan, niin tuntuu alastomalta lähteä mihinkään ilman meikkejä. Olen ehkä vähän turhamainen, mutta ei meistä kukaan ole täydellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ovat epävarmoja ja haluavat näyttää paremmalta kuin oikeasti ovat. No shit. 

Vierailija
24/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ovat epävarmoja ja haluavat näyttää paremmalta kuin oikeasti ovat. No shit. 

Miten voin näyttää itseäni paremmalta? 

Vierailija
25/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi leikit tyhmempää kuin oikeasti olet? 

Vierailija
26/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitsit meikkaavan naisen? Oma on mokasi.

Jep. Jos ap:n oletettu nainen ei meikkaisi, ap valittaisi, että hän näyttää harmaalta hiirulaiselta muihin verrattuna. 

Vierailija
27/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ketään ulkopuolista liikuttaa? Kumppani on nähnyt meikillä ja meikittä kaikissa olosuhteissa, häntä ei häiritse, että käytän arjessa ripsaria ja huulipunaa. Tuntuu itse asiassa tykkäävän. Jos jotakuta muuta häiritsee, niin vaihtaa seuraa. 

Vierailija
28/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en käytä koskaan. Se on miten jokainen haluaa.

Kysy siltä naiselta, älä meiltä.

Luuletko, että akat itsetunto-ongelmaa suoraan myöntäisi?

Akat? Itsetunnon ongelma? 🙄

Sulla se ongelma on.

Vierailija
29/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin välttämään naisseuraa, jolle meikkaaminen on elämän tärkein asia. Kevyt kerros puuteria on ihan ok, mut kaikki muu on liikaa. Liiallinen meikki tekee ihmisestä nuken eli ruman!

Vierailija
30/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kelpuutan kumppanikseni vain naisen, joka näyttää hyvältä luonnollisesti eikä meikkiä edes tarvitse. Eipähän tarvitse näitäkään silloin pohtia. 

Vierailija
31/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kelpuutan kumppanikseni vain naisen, joka näyttää hyvältä luonnollisesti eikä meikkiä edes tarvitse. Eipähän tarvitse näitäkään silloin pohtia. 

Testaatko trasselilla ja liuottimella ensitaapaamisella? Useimmat miehet eivät tunnista meikkiä, eivät edes irtoripsiä ja huulitäytteitä sellaiset nähdessään. 

Vierailija
32/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testaatko trasselilla ja liuottimella ensitaapaamisella? Useimmat miehet eivät tunnista meikkiä, eivät edes irtoripsiä ja huulitäytteitä sellaiset nähdessään. 

Tunnistan toki. En ole idiootti. 

Vierailija
33/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että hän ei itsekään ole asiaa miettinyt.

Vierailija
34/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ex-akka valitti ihan kauppareissuillakin, kun en pukeudu tarpeeksi tyylikkäästi. Mielestäni oli ihan perussiistiä tavaratalo-kampetta päällä, mutta olis vissiin pitäny olla jotain Gantia tai Tommy homo Filgereitä, vai mitä niitä nyt onkaan. Akka ei itsekään ollu kaksisen näkäinen, vaikka oli minkälaista merkivaatetta päällä.

Miunkin exä oli tommonen. Mielenterveysongelmia oli hällä.

Vierailija
35/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vartenhan ne meikit on.

Vierailija
36/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyrin välttämään naisseuraa, jolle meikkaaminen on elämän tärkein asia. Kevyt kerros puuteria on ihan ok, mut kaikki muu on liikaa. Liiallinen meikki tekee ihmisestä nuken eli ruman!

Puuteria? Onko se rovasti taas lukenut maamon vanhoja Kotiliesiä ullakolla? Ei pidä kiihtyä liikaa daamien kuvien äärellä!

Vierailija
37/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se sinua haittaa. Itsellesi voit etsiä naisen joka ei meikkaa koskaan. Niitäkin on.

Vierailija
38/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Minulle on sanottu mm että: "hyvä kun et meikkaa. Ex meikkasi". Ja mä olen ihan että kyllä minä meikkaan...

Tosin irtoripsiä ja huulitäytteitä en käytä. Eikä tartte käyttää trasselia meikinpoistoon. 

Vierailija
39/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että akat itsetunto-ongelmaa suoraan myöntäisi?

Miehillä sen sijaan ei sitä itsetunto-ongelmaa tunnu olevan. Kaiken maailman persvakoäijät luulevat olevansa adoniksia.

Vierailija
40/76 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin valitetaan siitä, jos ei pidä huolta ulkonäöstään ja sitten siitä, jos pitää...

Koittakaa jo viimein päättää, kumpaa pitäisi tehdä🤦

*Todellisuudessa jokaisella itsellään on oikeus päättää, miten toimii...

Joo tuntuu, että näen aina näitä "Miksi suomalaiset naiset eivät pukeudu naisellisesti ja meikkaa nätisti", mutta ilmeisesti kuitenkin meikkaaminen on väärin.