Ex löytänyt uuden miehen, tuntuu pahalta!
Tuntuu ikävältä. Ensin petti ja jätti ja nyt uusi kumppani.
Kommentit (13)
Ainahan exät löytää uuden. Get over it.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se tuntuu pahalta? Jos hän kerran petti ja jättikin niin mitä semmoista ikävöit.
Ei pitäisi mutta silti tuntuu pahalta nähdä uuden kumppanin kanssa.
Mitäpä jos keskittyisit omaan elämääsi ja etsisit sinäkin uuden kumppanin.
Nuorempana ajattelin pelkona ,mutta nyt vanhempana.Kun kuulin erään illan jutut ,pettänyt.Vielä ollaan yhes.Joku vuosi olin itse töissä hyvin kaukana..Uumoili suhteen loppua.Onhanntämä elämä ollut melkoista, onko kulissi oikea sana...mietin millasta elämä olis ollut jonkun muun kanssa
Välttäkää menemästä samaan paikkaan samaan aikaan.
Yleensä nämä petturipuolisot ovat epävakaita henkilöitä. Joten saat olla onnellinen että pääsit eroon isosta ongelmasta.
Kun on vielä tunteita niin tietenkin sattuu. On kuitenkin todella tärkeää työskennellä sen eteen ettei tule katkeraksi, kohdata kipu ja hyväksyä se. Sinä olet tunteva ihminen ja sinuun kuuluu sattua, sitä ei voi vähätellä tai torjua.
Itse jätin mieheni 2016 ja hän on edelleen katkera ja vihainen vaikka on itsekin jo seurustellut muutaman vuoden ihan hyvän ja mukavan naisen kanssa.
Itselle koko ukolla ei ole enää mitään merkitystä kuin lasten isänä ja hämmästyttää se kostonhimoinen käytös minua kohtaan. Säälittääkin. Älä tule sellaiseksi, älä hukkaa elämääsi.
Eli exäsi pettää nyt jotakuta toista, ja se tuntuu pahalta. Mutta miksi se tuntuu pahalta? Siksikö, koska hän ei enää petä sinua, vaan jotakuta toista? Vai siksi, koska joku muu yhtä syytön kuin sinä, joutuu nyt kärsimään hänen petollisuudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei se kestä kuitenkaan
0-3 min ja purskahtaa
Pettikö uuden kanssa? Jos ei, niin miten kauan menee että pettää sitäkin? Ehkä jopa sun kanssasi.
Miksi se tuntuu pahalta? Jos hän kerran petti ja jättikin niin mitä semmoista ikävöit.