Miksi ihmeessä joku haluaa tässä tauloustilanteessa ampua rahaa taivaalle?
Ihmettelenpä vaan. Tosin koska kaupunki säästää eikä järjestä ilotulitusta niin olen ihan vaan tyytyväinen jos pääsen ilmaiseksi katsomaan. Saatan myös ostaa paketin tähtisadetikkuja.
Kommentit (34)
Jouluruuhkassa ihmisillä oli useampi ostoskärryllinen ruokaa, mutta kukaan ei laittanut ruokaa laatikkoon, josta lähetetään Ukrainan sodan keskellä eläville ihmisille apua.
Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ihmeen taloustilanteessa, suomi on ollut 20 vee samassa taloustilanteessa, eli ei kunnon talouskasvua ja lisää velanottoa
Et ole tainnut paljon seurailla Orpon hallituksen talouden alasajoa, vai?
Mitä? Ajetaanko Orpon hallituksen talous alas? Jippii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä taloustilanteessa? Oma taloustilanteeni on parempi kuin koskaan.
Et vissiin uutisia lue? Eikö kannattaisi pistää säästöön?
-ap
Eihän talous pyöri rahoja jemmaamalla. Olet ymmärtänyt kaiken aivan väärin.
Okei
-ap
Vierailija kirjoitti:
Jouluruuhkassa ihmisillä oli useampi ostoskärryllinen ruokaa, mutta kukaan ei laittanut ruokaa laatikkoon, josta lähetetään Ukrainan sodan keskellä eläville ihmisille apua.
Noloa.
Vai oisko että ei ollut varaa lahjoittaa sen jälkeen kun omat ruuat osti ja lahjat läheisille? Ei vaan ollut ylimääräistä niin, että olisi voinut auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P u t i n on seko p ä ä
Okei, mutta miten tämä liittyy ilotulitteisiin?
Otsikossa mainittiin vain rahojen ampuminen taivaalle. Pitäähän otsikossa kertoa aiheen kannalta kaikki oleelinen.
Hyvä pointti. Mun moka.
-ap
Ilmeisesti heidän taloustilanteensa on edelleen niin hyvä, että heillä on varaa.
Tai siksi, että he elvyttävät taloutta pistämällä vähät rahahsa sukan varren sijasta kiertoon. Säästäminen kun näivettää taloutta ja huonontaa työllisyystilannetta.
Se että ap:lla ei ole rahaa, ei tarkoita etteikö jollain muulla olisi. Minulla on sen verran että muutama kymppi heltiää raketteihin.
Vierailija kirjoitti:
Menee sitten edes kiinalaisilla hyvin, kun ilotulitekauppa käy. 😂
Vaikka kyllä hiljaista oli ainakin vielä oman lähimarketin myyntipisteessä. Ei yhtään ostajaa.
Kyl. Suomessa myytävät ilotulitteet on valmistettu ihan Suomessa.
Ei ne rahat taivaalle mene vaan toisen yrttäjän kassaan. Joka puolestaan ostaa niillä joltain toiselta yrittäjältä jotain jne. Rahan kuuluu kiertää, sillä tavalla kaikki pysyy hengissä eikä vain kirstun päällä istujat.
Voitaisiinko tänä vuonna ampua vassarit taivaan tuuliin?
Vierailija kirjoitti:
Ei ne rahat taivaalle mene vaan toisen yrttäjän kassaan. Joka puolestaan ostaa niillä joltain toiselta yrittäjältä jotain jne. Rahan kuuluu kiertää, sillä tavalla kaikki pysyy hengissä eikä vain kirstun päällä istujat.
On sillä silti pirukseen merkitystä, mitä sillä rahallasi ostat. Voit tehdä sillä joko hyvää, lievää harmia tai paljonkin vahinkoa.
Mulla on oikein hyvä taloustilanne.
Otsikossa mainittiin vain rahojen ampuminen taivaalle. Pitäähän otsikossa kertoa aiheen kannalta kaikki oleelinen.