Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 50v asumisoikeusasunnossa-ei jatkoon!

Vierailija
29.12.2024 |

Mies 50+ pks hakusessa Tinderissä. Ohitan heti, jos mies ei ole kyennyt hankkimaan omistusasuntoa kypsään ikään mennessä. Panee miettimään minne rahat ovat uponneet. Ulkonäössäkin voin joustaa mutta varallisuudesta en tingi! Ystävättäreni ovat samoilla linjoilla.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäret? Näin 2020-luvulla puhutaan ihan ystävistä, naisella voi olla miespuolisiakin ystäviä.

Vierailija
62/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin komea mutta persaukinen, kuin varakas mutta ei-komea.

Samaa mieltä. Komeita viiskymppisiä miehiä ei kasva ihan joka oksalla.

Sellaisen jos saisin, niin maksaisin suosiolla vaikka meidän molempien asumisen. Minulla on kyllä rahaa, mutta komea mies puuttuu.

No jos sinulla on varallisuuden lisäksi ulkonäköä ja älliä niin luulisi jonkun komean viisikymppisen tarttuvan kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä mielenkiintoista että raha ratkaisee noin paljon. 

Eikö riitä että 50 v tulee toimeen omillaan, on kiva ja mukava ja hänen kanssa on hauskaa?

Itse sinkkunaisena pidän oman asuntoni ihan itse, en aio jakaa sitä kenenkään kanssa, jos seurustelen niin omaisuudella ei ole väliä.

Vierailija
64/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen jos saisin, niin maksaisin suosiolla vaikka meidän molempien asumisen. Minulla on kyllä rahaa, mutta komea mies puuttuu.

No jos sinulla on varallisuuden lisäksi ulkonäköä ja älliä niin luulisi jonkun komean viisikymppisen tarttuvan kiinni.

Komealla ja hauskalla viisikymppisellä miehellä on yleensä riittävästi rahaa omiin tarpeisiinsa. Kannattaa suunnata katse nuorempiin komistuksiin, joilla useammin on rahasta puute.

Vierailija
65/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö riitä että 50 v tulee toimeen omillaan, on kiva ja mukava ja hänen kanssa on hauskaa?

Itse sinkkunaisena pidän oman asuntoni ihan itse, en aio jakaa sitä kenenkään kanssa, jos seurustelen niin omaisuudella ei ole väliä.

En ole vielä onnistunut seurustelemaan miehen kanssa, joka ei lopulta olisi alkanut mankumaan yhteenmuuttoa, vaikka suhteen alussa olisikin ainakin esittänyt olevansa kanssani samaa mieltä erillään asumisesta.

Vierailija
66/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komealla ja hauskalla viisikymppisellä miehellä on yleensä riittävästi rahaa omiin tarpeisiinsa. Kannattaa suunnata katse nuorempiin komistuksiin, joilla useammin on rahasta puute.

Eiköhän se komea viiskymppinen ole eronnut ja joutunut ottamaan lisälainaa asunnon hommaamiseen ainakin pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
67/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä onnistunut seurustelemaan miehen kanssa, joka ei lopulta olisi alkanut mankumaan yhteenmuuttoa, vaikka suhteen alussa olisikin ainakin esittänyt olevansa kanssani samaa mieltä erillään asumisesta.

Juu mankua voi, mutta naisen ei sentään ole pakko suostua :D

Vierailija
68/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se komea viiskymppinen ole eronnut ja joutunut ottamaan lisälainaa asunnon hommaamisee

Minä menin vuokralle eron jälkeen ja olen ottanut tavoitteeksi omaisuuteni tai maksani, kumpi loppuukaan ensin, tuhoamisen eläkeikään mennessä.  Viimevuonna meni vain 50000€ kurkusta alas.

Yksikään nainen ei tule enää koskaan minusta hyötymään.

Vierailija
69/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän rahani mielyymmin itse kuin jättäisin perinnöksi

Vierailija
70/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä mitä vikaa siinä Asossa. Ehkä elämä on potkinut miestä vähän kovalla kengällä tai palkat on olleet pienet, kuitenkin Asoon on kynnysraha maksettava. Melkein fiksuin asumismuoto lopulta. Pääsee helposti eroon. Tiesitkö, että sulla ei ole mitään automaattista perintöoikeutta edes puolisoosi? Jos on lapsia, lapset perii, jos ei ole testamenttia. Puolisolla voi olla tasinko-oikeus, jos on vähävaraisempi. Eikä mitään liittoa voi kyllä rahalle perustaa. Se ei vaan toimi. 

Asun omistusasunnossa. Aion vaihtaa Asoon, kun jään eläkkeelle. Syy: omaisuudesta on vain riesaa. Olen vierestä katsellut kun sukulaiset riitaantuu perinnönjaossa ja seurannut, miten tuskaista on kun saa perinnöksi hometalon Itä-Suomesta. Tai ei saa perintö-asunto-osaketta kaupaksi, että saisi perintöveron maksettua. (Nämä on ihan kolmelta perinnönjättäjältä ja perinnöt tulleet lähisukuun.) Juu, mä säästän mun kersat siltä...Itse sain perintöä lapsettomalta kummitädiltäni, joka asui vuokralla ja jätti mulle testamentilla joitain kymmeniä tuhansia eläkerahoista nipisteltynä. Hautajaisensa hoidin. Kämppä vaan irtisanomaan ja tyhjäksi, ja helppo perunkirjoitus kun vertaa noihin muihin "perintösotiin".

Myyn tuvan, lyön sen verran rahaa tilille että riittää kuivaamaan kyyneleet ja loput tuhlaan. 

Vierailija
71/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parempi, jos siippaehdokas on loppuelämäkseen sitoutunut elämänsä omakotitaloon? Muutatko sinne hyyryläiseksi?

Vierailija
72/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin vuokralle eron jälkeen ja olen ottanut tavoitteeksi omaisuuteni tai maksani, kumpi loppuukaan ensin, tuhoamisen eläkeikään mennessä.  Viimevuonna meni vain 50000€ kurkusta alas.

Yksikään nainen ei tule enää koskaan minusta hyötymään.

Voi voi. Oon minäkin eronnut, enkä rupea kenenkään toisen omaisuutta enää kasvattamaan. Mutta ei se tarkoita ränniä. Älä vertaa itseäsi muihin vaan entiseen itseesi. Ihan mukaviakin naisia on ja vaikka et löydä, niin etsiminenkin on kivaa!

Vierailija
73/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisikymppisen miehen (jos niin vanhan ottaisin) tulee tarjota hyvää seksiä ja silmäniloa eli komeutta. Timmi kunto ehdoton. Mulla on itsellä varallisuutta ja omistusasunto, tarvitsen enää esittelykelpoisen miehen erinäisiin tilaisuuksiin ja etenkin omaksi iloksi kotiin. Olen itsekin hyvännäköinen, siksi deittailen lähinnä itseäni nuorempia.

N48

Pituus ja paino?

Vierailija
74/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävättäret? Näin 2020-luvulla puhutaan ihan ystävistä, naisella voi olla miespuolisiakin ystäviä.

Mut miespuolisten kanssa ei suunnitella miten hyötyä miehen varallisuudesta. Näistä asioista keskustellaan nimenomaan ystävättärien kanssa.

Vierailija
75/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä mietin miksi sinun kaltainen helmi on vapaana. Itse olen jo 30 vuotta ollut naimisissa. 

Vierailija
76/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu mankua voi, mutta naisen ei sentään ole pakko suostua :D

Mulle se yhteenmuuton mankuminen on eron paikka eikä mikään naurun asia.

Vierailija
77/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se komea viiskymppinen ole eronnut

Nyt on vaikea hahmottaa, miten kaltaisestasi alkoholistista olisi koskaan kukaan nainen ainakaan hyötynyt. Ankeuttavalta taakalta vaikutat.

Vierailija
78/80 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut miespuolisten kanssa ei suunnitella miten hyötyä miehen varallisuudesta. Näistä asioista keskustellaan nimenomaan ystävättärien kanssa.

Mikä hyöty? Miehethän pistävät sekä omat ja puolison tulot menemään elektroniikkaan ja addiktioihinsa. Ja, jos ei ole puolisoa, vievät rahat äidiltänsä vaikkaväkivalloin. Sen takia heillä on maksuhäiriöitä rutkasti enemmän kuin naisilla.

Vierailija
79/80 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olette sinä ja samalla linjalla olevat ystäväsi tosi-tosi-tyhmää porukkaa. 

Vierailija
80/80 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen arvomaailma sitten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi