Mies 50v asumisoikeusasunnossa-ei jatkoon!
Mies 50+ pks hakusessa Tinderissä. Ohitan heti, jos mies ei ole kyennyt hankkimaan omistusasuntoa kypsään ikään mennessä. Panee miettimään minne rahat ovat uponneet. Ulkonäössäkin voin joustaa mutta varallisuudesta en tingi! Ystävättäreni ovat samoilla linjoilla.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso omakotitalo ja kellariin on haudattu lukuisia gold diggereitä. Tervetuloa tutustumaan.
Vuokrayksiössä omissa eritteissään likoavan incelin voimafantasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän sitä jää rahaa säästöön, kun asuu asossa. Aloittaja takaisin yhteiskuntaopin tunneille.
Mutta mitä jää perinnöksi? Vastuutonta.
Kuka valitsee kumppania perinnöt mielessä? Onko jokin suunnitelma valmiina?
Dekkareiden lukijaa kylmää tuollaiset lausunnot elävässä elämässä...
Hljattain olikin joku juttu Musta leski -nimellä tunnetusta naisesta. Australia tai Pohjois-Amerikka, en musita tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on iso omakotitalo ja kellariin on haudattu lukuisia gold diggereitä. Tervetuloa tutustumaan.
Oikein👍. Tuollaisten naisten pitää pysyä kaukana miehistä.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän sitä jää rahaa säästöön, kun asuu asossa. Aloittaja takaisin yhteiskuntaopin tunneille.
No riippuu vähän, joissain on asomaksut samaa tasoa kuin vuokrat eli törkeän kalliita. Toki se silti voi olla ihan hyvä asumismuoto.
Yksityinen vuokra-asunto voidaan aina myydä alta. Seurasin vierestä, kun mukavalle työtoverille kävi noin. Hänelle tuli monta muuttoa äkillisesti. en usko, että hän olisi kauheasti metelöinyt tms. Tuli aina töihin aikaisin aamulla kuten muutkin. Lopuksi hän osti oman asunnon miesystävänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppisen miehen (jos niin vanhan ottaisin) tulee tarjota hyvää seksiä ja silmäniloa eli komeutta. Timmi kunto ehdoton. Mulla on itsellä varallisuutta ja omistusasunto, tarvitsen enää esittelykelpoisen miehen erinäisiin tilaisuuksiin ja etenkin omaksi iloksi kotiin. Olen itsekin hyvännäköinen, siksi deittailen lähinnä itseäni nuorempia.
N48
Ei uskoisi aikuisen kirjoittamaksi moista toisen ihmisen typistämistä koristeeksi ja seksileluksi.
Pinnallinen ihminen.
Kiitos tiedosta. Elämän katsomukseni muuttui täysin tämän luettuani.
Eronneet vanhemmat ovat tyypillisiä asumisoikeusasuntojen asukkaita. Ei kannata sen takia hylätä koska hänellä saattaa olla jemmassa rahaa tai tulee saamaan kunhan exän kanssa omaisuus on jaettu.
Ryyppään, narkkaan ja käyn huorissa juuri siksi ettei kaltaisillesi naisloisille jää mitään mistä voisitte hyötyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osakkeita. Paljon järkevämpää laittaa rahat osakkeisiin kuin asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppisen miehen (jos niin vanhan ottaisin) tulee tarjota hyvää seksiä ja silmäniloa eli komeutta. Timmi kunto ehdoton. Mulla on itsellä varallisuutta ja omistusasunto, tarvitsen enää esittelykelpoisen miehen erinäisiin tilaisuuksiin ja etenkin omaksi iloksi kotiin. Olen itsekin hyvännäköinen, siksi deittailen lähinnä itseäni nuorempia.
N48
Olen 60, hoikka, hyvännäköinen ja taloudellisesti riippumaton. Naisystäväni on sinua nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmisten pitäisi kerätä perintöä puolisolleen ja tuleville sukupolville?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi jäädä perintöä?
No ainakin minä haluan jättää lapsilleni miljoonia. Niitä on sen verran, että voin siirtää vanhemmiltani tulevan miljoonaperinnön suoraan lapsilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta omaisuus ei kartu. Normaali 50v on maksanut asuntolainan jo. Hänellä on varallisuutta vähintään 200 000 euron edestä, usein enemmän, mikäli asunto on pääkaupunkiseudulla.
Mistäs tiedät mimmonen osakesalkku saattaa olla
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, lienee provo. Mikä ihmeen "keskustelu" tämä edes aiheena olisi? "Haluan vain että miehellä on varallisuutta, ei kiinnosta itse ihminen". Varsinkin kun kyseessä on 50 v. eli jotain elämänviisautta luulisi jo löytyvän. Jos kuitenkin todellinen ajatus niin onnea, kyllä tuo tyhjäpäisyys varmaan tulee jossain vaiheessa ilmi niin säästyvät miespolot huonolta suhteelta.
Näin. Ja mitäköhän ap:llä itsellään olisi suhteelle tarjottavana? Varmaan persaukinen rumilus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta omaisuus ei kartu. Normaali 50v on maksanut asuntolainan jo. Hänellä on varallisuutta vähintään 200 000 euron edestä, usein enemmän, mikäli asunto on pääkaupunkiseudulla.
Mistäs tiedät mimmonen osakesalkku saattaa olla
Todennäköisemmin se osakesalkku on sillä velattomassa asunnossa asuvalla, sillä varallisuus tuppaa kasautumaan. Itse olen hieman alle 50, pari tonnia asuntovelkaa vielä maksamatta (Helsinki) ja osakkeita noin 250 000 eurolla siihen päälle.
Viera kirjoitti:
Omistusasunnossa varallisuus on sidottu seiniin. Asossa asuva pääsee kartuttamaan varallisuutta, jota voi käyttää miten haluaa.
Omistusasujalla on usein myös säästöjä ja muuta varallisuutta, koska omistusasumisen on niin halpaa. Omistusasuntoa voi halutessaan käyttää lainan vakuutena, mikäli haluaa ostaa esimerkiksi sijoitusasunnon tai kesämökin. Toki monella 5 kymppisellä sellaiset jo onkin.
Moni aliarvioi menonsa ja yliarvioi varansa. Suomi on helfetin kallis maa.
Entä jos oma kämppä on vuokrattuna ja asuu asokämpässä toisessa kaupungissa oisko se ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N48
Olen 60, hoikka, hyvännäköinen ja taloudellisesti riippumaton. Naisystäväni on sinua nuorempi.
Ymmärrät siis itsekin hyvin, miksi N48:sta nuorempi ja timmimpi on parempi. Suosittelisit siis hänelle max. 30-vuotiasta miestä eli noin puolet sinun iästäsi?
Mulla 2v vanha ASO ja oon netonnut jo 4000 €