Onko tuo uusi BIGLOVE sarja muuta kuin PANEMISTA!
ja naisten alistamista. Ukot istuu perseelläään ja katselee naisten tissejä ja samalla kun he passaavat heitä. Miettivät uusia vaimoja ja sen miehen PERSE ON NIIN RUMA!!! joka jaksossa sitä suumataan hyi vittu. Mikä järki tossa ohjelmassa on ?? 2007 näytetään elämää kuin jostain peräkylän islamvaltiosta muutaman sadan vuoden takaa.
Kommentit (21)
Ennen muinoin oli vähän eriasia kun niin vaikka leski pääsi jatkamaan elämäänsä turvatusti.
Itsessäni ei niin masokistin vikaa.
(Ko. sarjaa en ole katsonut yhtään jaksoa.)
lähtöisin!!
He eivät elä kuin muslimit, vaan he elävät kuin MORMONIT.
Sais elää omassa taloudessa, järkätä asiat niin kuin haluais. Ukko tois tilipussin kotiin, ja kerran kolmessa päivässä sais... Mä en ole koskaan ollut YHTÄÄN mustasukkainen, joten mua ei yhtäis haittais kaksi nuorta pöhelöä teinivaimoa nurkissa, joilla vois hoidattaa omia lapsiaan.
Ajatelkaa nyt tytöt kuinka helppoa elämää!
mua vaan oksettaa se sarja varsinkaan jossei se muutu tuosta miksikään. Olis sillä ukolla edes parempi perse eikä mikään pappamalli, kun kerran sitä pitä joka jaksossa näyttää ja HETI EKANA :.
Sehän oikeasti ap:n mieltä painaa? ; )
mutta maailma on suuri ja tänne mahtuu paljon elämäntapoja, jopa vielä paljon oudompiakin kuin tuon sarjan kuvaama.
Tuollainen sarjahan, kuten monet muutkin on mielenkiintoinen keino kurkata noihin toisiin " maailmoihin" .
Oikeasti on hassua, miten paljon täälläkin pyörii väkeä, joka oikeasti kuvittelee, että maailma on mallillaan vasta sitten kun kaikki muutkin elävät omakotitalossa kahden lapsen kanssa ja tärkein huoli on, onko niille molemmille varaa ostaa Reimatecit.
Ja ap voisi hieman sivistää itseään. Moniavioisuus ei ole ainoastaan (vanha) islaminuskoon kuuluva tapa, vaan esim. mormoneilla on saanut perinteisesti olla lukuisia vaimoja. Nykyään se on lailla kiellettyä, samoin kuin muslimien moniavioisuus on kielletty monessa maassa, mutta kyllä sitä edelleen tapahtuu.
:DD jos pitää panna jaksosta toiseen niin vois valita vähän paremman perseen edes. Tässähän nyt annetaan ymmärtää että kaikilla mormooni ukoilla on hirvee perse eikä se toinenkaan ukko kovin kaksiselta näyttänyt . Mistähän se sen 4. vaimon pieras? ja millä perseellä?
onhan se aiheena mielenkiintoinen. mun käsittääkseni mormonikirkko on virallisesti sanoutunut irti moniavioisuudesta ja vain pieni osa mormoneista jatkaa tuota virallisen kirkon ei-hyväksymää linjaa vieläkin?! sarja sinänsä on pöljä, koska sii nä on yrietty tehdä vakavasta aiheesta purkkahömppää ja lopputulos on juuri sitä naimista ja miehen miellyttämistä. tuskin itse jaksan enää seurata. tuli katsottu ekat jaksot, kun se tuli Täydellisten naisten vakiopaikalle :).
Eiköhän nyt jokainen tiedä että mormoonit sikää sinne sun tänne, mutta kun pitää aina nussia pillua.
pyritty myös siihen että hahmot olisivat uskottavia, huonoine perseineen.. :DD
eilisessä päähenkilön isän lause " niinhän aina tehdään, ajetaan nuoret miehet pois, vanhat miehet saavat kaikki nuoret nätit tytöt" voi jesta!!!
Vierailija:
Eiköhän nyt jokainen tiedä että mormoonit sikää sinne sun tänne, mutta kun pitää aina nussia pillua.
Sun mielestä varmaan Kauniit ja rohkeatkin on dokumentti muotimaailman perheyrityksestä? :D
Vierailija:
sivistäjät sukeltakaan pappamalliseen peräroottoriin.
Mainonnassa sanottiin, että ensin ihmiset vihaa sarjaa, kunnes sitten rakastuvat siihen. Olen katsonut 2 jaksoa ja en vieläkään pidä siitä. Oli tapana katsoa Täydellisiä naisia, joten tottumuksesta istuin sohvalle siihen aikaan. En pidä sarjasta.
En saa mitään kosketuspintaa siihen, miksi naiset jakavat tuollaisen miehen. En jotenkin tajua yhtään. Jos nuo naiset olisivat vähemmän vihaisia/alistuneempia/reppanempia, ymmärtäisin. Mutta nyt he ovat kaikki niin moderneja, itsetietoisia, omistushaluisia.
elämäntapaan. Eilisessä jaksossa kävi selvästi ilmi, että mustasukkaisuutta ja kateutta esiintyy vaimojen kesken ja lapset häpeävät tilannetta. Eka ja toka vaimo ilmeisesti moniavioisista perheistä myös, mutta mitenkähän nuorin.
ja sarjakin on ihan raikas tuulahdus!
Canal+:lta ja kannustan oikeesti kattomaan vielä kolmannen jakson. Sarja saa syvyyttä ja moniulotteisuutta kunhan juoni pyörähtää kunnolla käyntiin.
Eka jakso on aina kaikissa sarjoissa alkuasetelman esittelyä ja siksi yleensä tylsä ja sekava. Tokassa jaksossa pitää jo selventää mielenkiintoisimpia pointteja - ja tässä sarjassa se on tietysti tuo seksipuoli kun on 3 naista ja yksi mies samassa huushollissa.
Jos huomasitte, niin eihän näissä jaksoissa ole tapahtumia kuin nimeksi, niistä vaan vihjaillaan? Seksipuoli painuu todellakin taka-alalle jatkossa, tunnepuoli korostuu. Ja se onkin mielenkiintoista...
Sarja on oikeasti jännä ja herättää aika omituisiakin ajatuksia näin vuonna 2007. Sit mua ainakin kiinnostaa nuo jenkkien " ääriuskonnolliset" ilmiöt kun ei niistä juuri valtavirtamedioissa puhuta.
ensimmäisen jakson lopussa oli että amerikassa oikeastikin arvioidaan noin 40 000 ihmisen asuvan moniavioisessa liitossa
sairastahan se on, mutta aiheena mielenkiintoinen