Suomeen perustettu Long Covidia hoitava klinikka
Vihdoinkin Suomeen perustettu klinikka, joka hoitaa Long covidia. Buranaa ja Ketipinoria määrävät 140€ 15 minuutista veloittavat puoskarit eivät tykkää, kun joku hoitaa long covidia Suomessa vihdoin. Long Covid tunnustetaan kaikkialla muualla Europpassa paitsi Suomessa sitä pidetään toiminnallisena tai mielenterveysongelmana.
Sean on sankari, kun haluaa auttaa ihmisiä, kun perusti klinikan.
"Sean Bergenheim perusti Espoon Westendiin klinikan
Entinen NHL-ammattilainen Sean Bergenheim sairastui long covidiin. Sairaus ja siitä tervehtyminen antoivat hänen elämälleen uuden suunnan."
Kommentit (34)
Ei Ruotsilla oe varaa tämmöiseen.Rahat täytyy ensi sijassa riittää palestiinaan, Ukrainaan ja Afrikkaan. Ei meistä välitetä.
Monet iäkkäät ihmiset eivät ole koskaan täysin toipuneet, vaikka sairastamansa koronainfektio ei ollut oireiltaan vaikea.
Turha väittää, että heidän heikentynyt fyysinen terveytensä ja esim. liikkumisvaikeudet olisivat mielenterveysongelma.
Olen itse "vasta" 67 v ja toista kertaa koronaan sairastuessani olin huippukunnossa. Nyt, noin 2 vuotta sairastumisesta, alan tuntea itseni suht terveeksi. Joskaan en fyysisesti enää suoriudu samoista tehtävistä kuin ennen sairastumista.
Vierailija kirjoitti:
Monet iäkkäät ihmiset eivät ole koskaan täysin toipuneet, vaikka sairastamansa koronainfektio ei ollut oireiltaan vaikea.
Turha väittää, että heidän heikentynyt fyysinen terveytensä ja esim. liikkumisvaikeudet olisivat mielenterveysongelma.
Olen itse "vasta" 67 v ja toista kertaa koronaan sairastuessani olin huippukunnossa. Nyt, noin 2 vuotta sairastumisesta, alan tuntea itseni suht terveeksi. Joskaan en fyysisesti enää suoriudu samoista tehtävistä kuin ennen sairastumista.
Samoin. Voimat menivät ja kroppa kangistui. 10 kg ylipainoa, aineenvaihduntahäiriö. Sitä vastoin kun pudotin puolet hiuksista ,ovat kasvaneet takaisin tuplana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Voimat menivät ja kroppa kangistui. 10 kg ylipainoa, aineenvaihduntahäiriö. Sitä vastoin kun pudotin puolet hiuksista ,ovat kasvaneet takaisin tuplana.
Otan osaa
Mulla maku- ja hajuaisti vääristyivät, ja menetin ruokahaluni. Tästä syystä laihduin 5 kg. Makeaa karkkia ja pullaa ei tee mieli vieläkään.
Voimattomuus, aivosumu ja kropan kankeus ovat olleet pitkän koronan ikävimmät oireet. Kehoa pyrin saamaan kuntoon esim. pilates, tasapainoharjoitteet, leppoisa ulkoliikunta jne.
Vierailija kirjoitti:
Rokoteongelma
Oikeastaan Bergenheimin koronakärsimys alkoi jo puolisen vuotta aiemmin, ensimmäisestä ja ainoasta rokoteannoksesta.
Sain rokotuksen vasempaan olkaani. Heti alkoi lihasnykiminen, ja paineen tunne lähti leviämään vasemmalle puolelle ylävartaloon, hän kuvailee.
Viikon aikana olotila paheni, ja sitten alkoivat sydänongelmat. Heräsin keskellä yötä, kun tuntui, että sydän pysähtyy.
Bergenheim etsiytyi sairaalahoitoon. Sydämen rytmi oli epänormaali, mutta merkittävämpää ongelmaa tutkimuksissa ei löytynyt.
Nuoret miehet sai sydänongelmia rokotuksesta.
Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.
Vierailija kirjoitti:
Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.
Millä tavalla korona oli/on kusetus?
Jos et itse saanut vaivoiksesi pysyvää(?) toimintakyvyn laskua, älä levitä typeryyksiäsi.
Ystäväni sairastui koronaan ja sitä myöden long covidiin maaliskuussa 2020. Kävi myös kuoleman porteille tehohoidossa. Minkähän rokotteen hän oli silloin ottanut, oi propagandan levittäjät?
Long covid = mielenterveys ongelmainen
Onnea sille joka paikan pisti pystyyn. Rahat pois tyhmiltä ja itse nauraa matkalla pankkiin 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Ylipainoa muka tuli koronasta? Nyt olen kuullut kaikki koronan oireet. 🤦🤦 peilistä se yleisin syy löytyy melkein mihin tautiin vaan
Vierailija kirjoitti:
Long covid = mielenterveys ongelmainen
Onnea sille joka paikan pisti pystyyn. Rahat pois tyhmiltä ja itse nauraa matkalla pankkiin 😂😂
Niin. On kaksi eri asiaa:
1. Myöntää koronatartunnasta johtuvat pitkäaikaisongelmat terveydessä
2. Alkaa tehdä em:lla bisnestä.
Lasten arpiset sydämet piikin aiheuttaman myokardiitin jälkeen:
https://www.youtube.com/live/ADgtl1uINWc?si=ZgpY5sqnkwms0lyN
Rokotteen aiheuttama sairastelu luokitellaan mielenterveys ongelmaksi. Mielenterveysongelmien määrä nousi huimasti kun piikitykset alkoi ;)
Lonkkari on varattu vain koronan väitetysti sairastaneille, rokotteella tai ilman.