14 v sai joululahjaksi gta-pelin
Sukulaiselta..en tiedä mitä tekisin. Lapsi vinkuu pelin perään ja itse en haluaisi antaa sitä pelata.
Kommentit (21)
Ei kai kukaan enää niin vanhaa peliä pelaa?
Meillä tuota ei pelattaisi. En ole nipo monessa asiassa, mutta selkeä ei 14-vuotialle ja kommentti vanhemmilta lahjan antajalle. Sama jos lapsi saisi lahjaksi viinipullon.
Annat sitten 4 vuoden päästä pelata
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuota ei pelattaisi. En ole nipo monessa asiassa, mutta selkeä ei 14-vuotialle ja kommentti vanhemmilta lahjan antajalle. Sama jos lapsi saisi lahjaksi viinipullon.
Kiitti vastauksesta. Lapsen mielestä olen kalkkis ja kaikki kaverit kuulemma pelaa. Mutta luettuani pelistä, niin yhtä tappamista, päihteitä ym sontaa. Eikö mitään muuta kivaa peliä ole ton ikäisille!?!
T:ap
Itse ryöstin takseja, ajoin porukan päälle ja hakkasin poliisia 8-9 vuoden iässä, mutta ei ole vielä kertaakaan tullut oikeassa elämässä kokeiltua.
Die Hard oli ikäluokiteltu viime viikolla K16 sen takia, kun sisältää tupakkatuotteita, väkivallasta ei oltu ilmoitettu.
Älä valehtele. Viimeisin GTA on jo vuosia vanha, eikä sitä nuoret ainakaan enää pelaa. Seuraava ilmestyy nykytietojen mukaan 2026 ja sitä sitten pelaavatkin kaikki.
Eihän tuo vielä mitään. Mun kaveri antoi aikoinaan 6 v poikansa pelata gta:ta. Siellä se ampui ihmisiä, kävi naisissa, ryösteli ihmisiä ja ajoi niiden yli. Oli kyllä niin idiootti kaveri muutenkin etten oo enää vuosiin jaksanut olla tekemisissä.
Ja joo, kyllä kysyin että eikö hän tiedä millaista peliä lapsensa pelaa. Tiesi...
Pelaaminen tekee tyhmäksi ja laiskaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vakavasti rinnastat pelin viinipulloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vastauksesta. Lapsen mielestä olen kalkkis ja kaikki kaverit kuulemma pelaa. Mutta luettuani pelistä, niin yhtä tappamista, päihteitä ym sontaa. Eikö mitään muuta kivaa peliä ole ton ikäisille!?!
Olen samaa mieltä kanssasi, kyllä tuon ikäisen pitäisi kiusata pedofiilejä habbohotellissa eikä pelata aikuisten pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan 14-vuotiaana oli katsottu kaikki Hollywoodin toimintaleffat, mistä jokaisessa oli tappamista, päihteitä, ym sontaa.
Vitsi?
se 14v katsoo kauhua, prnoa jne ja ei saisi pelata peliä??
Ettekö te vanhat akat ymmärrä, että videopelit ovat FANTASIAA. Ei siinä pelissä oikeasti ammuta ketään.
Ei ole vitsi. Meidän luvalla ei katso kauhua, prnoa. Itsekkin teininä tullut rikottua sääntöjä ja rajoja, mutta silti muistan aina millaisen kasvatuksen olen omilta vanhemmiltani saanut.
Kuka sille lapselle opettaa oikean ja väärän tai asettaa jotain rajoja, ellei omat vanhemmat.
Teinis ois varmaan halunnu uuden mutsin.
Ei ihme, että Suomi on täynnä kieroja ja petollisia ihmisiä. Tuollaisten kukkahattutätien lapsina oppii valehtelemaan todella hyvin.
En antaisi 14-vuotiaan pelata ainakaan ilman että on aikuinen mukana.
Pelatkaa perheenä yhdessä ja keskustelkaa, jos asia herättää pelontunteita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vitsi. Meidän luvalla ei katso kauhua, prnoa. Itsekkin teininä tullut rikottua sääntöjä ja rajoja, mutta silti muistan aina millaisen kasvatuksen olen omilta vanhemmiltani saanut.
Kuka sille lapselle opettaa oikean ja väärän tai asettaa jotain rajoja, ellei omat vanhemmat.
Luuletko sä, että se teiltä kysyy saako katsoa kauhuleffaa? Tai pronoa kun netti on auki, niin kaikki nuo tapahtuu
Suomen elokuvatarkastamosta on jo aika jättänyt