Pelkäätkö teinilaumoja?
Mä pelkään aika paljon sellaisia 13-18-vuotiaita. Vaihdan mieluummin toiselle puolen katua kuin kävelen heidän ohitseen. Erityisesti kauppakeskuksessa norkoilevat teinilaumat ahdistavat.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukavia teinejä täällä on ne mitä tiedän. Muuttakaa maalle sieltä hesoista.
Miksi sössötät hesoista? Ei tämä ongelma liity hesoihin mitenkään! En asu hesoissa, silti teinit aiheuttavat suuria ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
En pelkää teinejä. Lähinnä seurailen heitä huvittuneena. Mut oon opettanu teinejä, ehkä siks en osaa pelätä.
Mitä huvittavaa heidän seuraamisessaan on?
Olen 155cm nainen ja todellakin pelkään. Sääliksi käy teinityttöjä. Saan kuulla välillä törkeitä juttuja, mutta ne vaihtuu muuhun haukkumiseen kun huomaavat etten ole nuori.
En pelkää, olin joskus itse teini. Vietettiin aikaa kauppakeskuksissa, rappukäytävissä, koska kenellekään ei juuri voinut mennä porukassa. Minusta tuli ihan kunnollinen veronmaksaja ja mun omat teinit on nyt täysi-ikäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukavia teinejä täällä on ne mitä tiedän. Muuttakaa maalle sieltä hesoista.
Miksi sössötät hesoista? Ei tämä ongelma liity hesoihin mitenkään! En asu hesoissa, silti teinit aiheuttavat suuria ongelmia.
Bangkok Shocks, Saigon Shakes, Hesoi Rocks
Pelkäsin jo silloin kun olin itse teini ja pelkään edelleen. Mun nuoruudessani ne vain porukan tuomalla rohkeudella kiusasivat muita nuoria, mutta nykyään töniminen on sitten jo vaihtunut puukon kanssa ryöstelemiseen. En halua noiden sekopäiden seassa hengailla kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pelkää teinejä. Lähinnä seurailen heitä huvittuneena. Mut oon opettanu teinejä, ehkä siks en osaa pelätä.
Sivusta:
Ainakin itselläni se, että muistaa omaa varhais nuoruuttaan: Miten uhkarohkea sitä muka oli. Miten sanoi aina vastaan aikuisille, etenkin omille vanhemmille.
Miten vastusti kaikki kieltoja, uhmasi jopa opettajia, ja uskalsi sanoa vastaan jopa rehtorille.
Nyt jälkeen päin naurattaa nuo murrosiän uhmat ja käytös. Ja joskus nolottaakin näin aikuisena, se asiaton suunsoitto.
Joten siksi nuo teini jutut huvittaa, kun muistaa itsensä saman ikäisenä. Ja tietää, että tuo on ohimenevä ikäkausi.
Käyttävät kamaa. Ryöstelevät ihmisiä ja hakkaavat sairaalaan. Tampereella poliisikin varoittanut, ettei pitäisi liikkua yksin kaupungilla hämärän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta:
Ainakin itselläni se, että muistaa omaa varhais nuoruuttaan: Miten uhkarohkea sitä muka oli. Miten sanoi aina vastaan aikuisille, etenkin omille vanhemmille.
Miten vastusti kaikki kieltoja, uhmasi jopa opettajia, ja uskalsi sanoa vastaan jopa rehtorille.
Nyt jälkeen päin naurattaa nuo murrosiän uhmat ja käytös. Ja joskus nolottaakin näin aikuisena, se asiaton suunsoitto.
Joten siksi nuo teini jutut huvittaa, kun muistaa itsensä saman ikäisenä. Ja tietää, että tuo on ohimenevä ikäkausi.
Vai sellainen nuori sinä olet ollut. Täytyy sanoa, että itse olin sitten kovin erilainen. Ei ollut erityisesti tarvetta vastustella kieltoja eikä ihmisiä.
En, enpä pelkää.
Teineillähän on niin useita, niin erilaisia ryhmiä. Yleensä tytöt kulkee omissa joukoissaan ja pojat omissaan.
Ainakaan täällä meidän lähiössä, jossa on ylökoulu, ei ole ollut mitään ongelmia teinien kanssa.
Kaupassa heitä näkee karkki ja tuore leipä / pulla hyllyillä.
Nuo jatkuvasti kasvavat teinit ovat aina nälkäisiä. Ostavat karjalan piirakoita, pasteijoita, munkkeja.
Eikä se kyllä heidän painossaan näy, hoikkia poikia ja tyttöjä.
Eivätkä nuo koululaiset ketään häiritse, missään. Ei kauppojen pihoilla, ei bussipysäkeillä.
Päinvastoin, jotku pojat avaavat kaupan oven, rollaattorilla liikkuvalle vanhukselle.
Catch-22. Ei voi puolustautua kun joutuu herkästi itse syytteeseen. Siksi parempi kiertää.
En. Ihan mukavia teinejä täällä päin asuu. Keski-ikäiset tapaavat olla paljon töykeämpiä.
Ne etsii siel kaupas uhrei tai haluu pöllii kaupast et osa peittää kameroit. MONESTI SYÖTYJÄ TUOTTEIT JOSSAIN KAUPAN NURKAS.
Vierailija kirjoitti:
En,198cm ja 125kg M38.
Yksi napakka mickael jackson potku maksankärkeen, niin kumartelet hoosiannaa ihan kuin kuka tahansa.
Riittää ihan viiskytkiloselta antama tälli maksankärkeen tai sääriluuhun, se on menoa sanos anney Lennox Lennox loysin vaimo.
Joko ne on kiinnostunu asiakkaist tai kaupan tuotteist.
No pelkään. Ihan faktatietojenkin mukaan teinit tekevät eniten rikoksia, vielä enemmän kuin itsekseen kulkevat miehet tai maahan muutttaneet tyypit. Kaikkia näitä varon jos tulee öisellä kadulla vastaan, vaikka en yleisesti heitä karsastakaan. Ystävän teinit, ulkomailta muuttaneet työkaverit ja oma mies ovat kaikki tosi upeita tyyppejä. Itsekin olin kiltti teini. Ei se vaikuta silti siihen pelkoon joka kaupungilla herää, kaikkien uutisten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En,198cm ja 125kg M38.
Yksi napakka mickael jackson potku maksankärkeen, niin kumartelet hoosiannaa ihan kuin kuka tahansa.
Riittää ihan viiskytkiloselta antama tälli maksankärkeen tai sääriluuhun, se on menoa sanos anney Lennox Lennox loysin vaimo.
Ja puolitoistametristä puukko kädessä uhoavaa teiniä kun lataa nyrkillä turpaan niin se nukkuu ensi juhannukseen asti jos herää silloinkaan.
En. Pojuja vedän dunkkuun ja muijat otan takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat halusi eksoottisia miehiä Suomeen ja tässä on lopputulos.
Suomiakat halusi? Ei kai. Petteri Orpo (Kok.) niitä persujen avustuksella Suomeen järjesti pelkästään vuonna 2015 sellaiset määrät, ettei ollut ikinä aiemmin nähty eikä sen koomminkaan. Sama Petteri huippuosaajien perään edelleen huutelee. Ainakin puoli miljoonaa eksoottista moniosaajaa pitää kartsoille saada kuulemma.