Miksi sairastuminen on red flag treffeillä?
Eikö sitä enää uskota, että niinkin voi käydä, että nähdään toiste?
Kommentit (30)
Jos se sairastuja vilpittömästi haluaa tavata, niin kyllähän sitä voi vielä yhden mahdollisuuden antaa.
Minulle on kerran käynyt niin, että oltiin sovittu toiset treffit, jotka mies perui edellisenä päivänä flunssan takia. Viikon kuluttua kysyin häneltä, haluaisiko hän tavata huomenna perjantaina, johon hän vastasi, että on vieläkin flunssassa. Sen jälkeen hänestä ei kuulunut mitään, kunnes vuoden kuluttua hän lähetti Tinderissä viestin ja pyysi nyt uusille treffeille. Hän kertoi, että oli vuoden aikana tavannut 8 naista, mutta kun ei ollut löytänyt parempaakaan naista, niin nyt minä kelpaisin hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skeema on syntynyt heille pettymysten kautta, etteivät he usko poikkeuksia enää.
Tämä. Esim. kokemusta siitä että tindermies perui viikonlopulle sovitut treffit kipeänä oloon vedoten mutta samana päivänä tyyppi liikkui sovelluksen mukaan reilu sata kilometriä kotoaan toisaalle. En tiedä kuinka tyhmänä oikein piti minua. Kyllä se todellinen syy vaan valitettavan usein on, että onkin löytynyt kiinnostavampaa seuraa.
En mä tuota selitystä usko. Eikös se mies voisi tavata sinutkin siitä huolimatta, että on sopinut treffit toisenkin naisen kanssa? Minä ainakin olen kerran sopinut treffit eri miesten kanssa perättäisille päiville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skeema on syntynyt heille pettymysten kautta, etteivät he usko poikkeuksia enää.
Tämä. Esim. kokemusta siitä että tindermies perui viikonlopulle sovitut treffit kipeänä oloon vedoten mutta samana päivänä tyyppi liikkui sovelluksen mukaan reilu sata kilometriä kotoaan toisaalle. En tiedä kuinka tyhmänä oikein piti minua. Kyllä se todellinen syy vaan valitettavan usein on, että onkin löytynyt kiinnostavampaa seuraa.
En mä tuota selitystä usko. Eikös se mies voisi tavata sinutkin siitä huolimatta, että on sopinut treffit toisenkin naisen kanssa? Minä ainakin olen kerran sopinut treffit eri miesten kanssa perättäisille päiville.
Ei olisi voinut koska sen toisen naisen kanssa oli koko viikonlopun mittaiset treffit, ainakin jos tinderin etäisyyksiin on uskominen. Ja minun kanssani mies oli sopinut että menen viikonlopuksi hänen luokseen. Ei mitenkään olisi pystynyt toteuttamaan noita molempia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kaikki ulisee red flag sitä, red flag tätä, ettei ymmärtäväisiä deittejä enää ole.
Red Flag. Voiko typerämpää ja nolompaa sanontaa edes olla...
Tarvitsee olla hyvin minäkeskeinen urpo tai prinsessa, jos noin pienestä asiasta viheltää pelin poikki!
Jos nainen uhraa aikaansa sinuun, niin sinun pitää tulla sovitusti.
Vierailija kirjoitti:
Nooo ei se nyt automaattinen red flag ole, mutta sanotaanko että kokemuksista oppii. En usko että ihan pikku lenssun takia kukaan jättäisi kokonaan tapaamatta ja jos on oikeasti sairas, niin siitä henkilö tietää kyllä hyvissä ajoin ennen niitä sovittuja treffejä. Toi on vähän sama kun treffien jälkeen kysyt, että nähdäänkö uudestaan ja toinen vastaa jotain "nyt on töissä tosi kiire tilanne päällä, mutta sovitaan uusi tapaaminen heti kun tilanne siellä vähän rauhottuu" tai jotain vastaavaa. Kyllä sitä siinä kohtaa tietää mikä on totta ja mikä ei.
Miten sinä tiedät hyvissä ajoin etukäteen, milloin tulet olemaan "oikeasti sairas"?
Ei jumalauta tätä palstamammojen logiikkaa. Mutta siis toki se on vain hyvä asia, jos ette käy kenenkään kanssa treffeillä, kun ajatusmaailma on tuollainen.
Ei näissä asioissa tunneta armoa.
Aika paljon varmaan riippuu siitäkin miten sen perumisen tekee, mutta jos aikuinen ihminen ei ymmärrä, että oikeasti voi myös sairastua niin usko minua - sinä et halua elää tuollaisen kanssa.