Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi käyttää epassi-rahat ja mietin että uskaltaisinko kokeilla tuollaista valmennusta netissä.

Vierailija
28.12.2024 |

Onko sinulla kokemuksia vaikkapa Nanafitin valmennuksesta? 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
2/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän vielä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, kaksi vuotta ollut tyytyväisenä mukana Vahvempi sinä valmennuksessa, sitä ennen monien muiden yritysten mutta nanan tyyli sopi itselle parhaiten

Vierailija
4/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kolmonen vastauksestasi! Kerrotko lisää?

Vierailija
5/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko sillä Nanafittillä parempi kunto? Lähtötasoni on aika heikko. Haluaisin ymmärtää enemmän mitä suuhuni laitan ja  saada sellaisen kunnon, että arki tuntuisi kevyemmältä. 

ap

Vierailija
6/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan.

Vierailija
7/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firfarmiin älä ainakaan rahojasi tuhlaa. Niin löysää ja tyhjäkäyntistä mukajumppaa, että mulla lösähti kiinnostus kokonaan liikkumista kohtaan.

Vierailija
8/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta mitään nettivalmennuksia, vaan mene paikan päälle oikealle valmentajalle. Eräs tuttu osti Ilona Siekkisen valmennuksen, laihtui 10 kg mutta lihoi sitten 12 kg. Meni oikealle valmentajalle, vuoden projekti ja lähti 30 kg ja pysyi poissa.

Vierailija
9/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tarjotaan sulle valmiit noin kuukauden parin välein vaihtuvat ohjelmat kuntosalille ja kotiin, lisäksi hyvät neuvot terveellisen ruokavalion koostamisesta ja energiansaannin laskemisesta. Voi mennä joko valmiilla ruokavaliolla tai hieman laskea itse alkuun, jotta saa käsityksen siitä, mitä pitää syödä ja kuinka paljon tai sitten on olemassa ohjeet vapaampaa kämmenmalliin, jonka perusteella muodostaa ruokavalio. Lisäksi siinä on annan pitämiä luentoja mm unesta, vaihdevuosista, vuorotyöstä, mielen voimasta jne eri aiheista ja treenipankki, jossa lisänä erilaisia jumppia ja kehonhuoltoja, joita voi tehdä ekstrana tai vaikka kiirepäivänä kun tarvii lyhentää treeniä. Koko valmennus on yhdessä sovelluksessa, joka toimii joko netin kautta tai omana sovelluksena. Siellä on myös aktiivinen yhteisö, jossa kohtuullisen paljon keskustelua ja annan etätuki, jossa vastaa tosi kattavasti mieleen nouseviin kysymyksiin. Itse en ole päivääkään katunut. Ja vuosivalmennus siksi, että silloin ei haittaa jos on muutaman viikon kipeänä tai lomalla tai muutoin poissa pelistä, voi vaan taas palata uudelleen valmennuksen pariin, kun tietää heti mitä tekee seuraavaksi.

Vierailija
10/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanan idea on juuri se, että ei tarjota valmista kitudieettiä vaan opetellaan itse koostamaan ruokavalio siten, että myös valmennuksen jälkeen ilman jatkuvaa laskemista osaa laittaa lautaselleen esimerkiksi tarpeeksi proteiinia. 

Vaihtuvien, valmiiden kuntosaliohjelmien pohjalta puolestaan muodostetaan säännölliset rutiinit liikuntaan ja yksikin kerta viikossa salilla riittää peruskunnon ylläpitämiseen

Vierailija
11/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ysi siis anna kaivosalmen valmennus? Vai nanan?

Vierailija
12/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kymppi siis ostaa myös kuntosalille kortti?

Vierailija
13/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanafitistä 9 ja 10

Vierailija
14/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanafitillä on joko kuntosalille ohjelmat tai kotiin ohjelmat ilman kummempia välineitä. Molemmilla ihmiset tuntuneet saaneen tuloksia, itsellä kuntosaliohjelmat ja vuosikortti kuntosalille myös.

Vierailija
15/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile sitä Erikoisjoukot-sarjan Matias Petäistön onlinecoachingia:) On entinen erikoisjoukkojen sotilas ja vakuuttelee, että on sen verran kovaa valmennusta, että tuloksia tulee kunhan sitoutuu. Tiktok, insta. Mulla ei ole mitään tekemistä sen firman tai kundin kanssa, mutta täälläkin on puhuttu paljon Erikoisjoukoista.

Vierailija
16/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laskeskelin, että tulee kallista maksaa kuntosalikortti ja vielä nettivalmennus, jos Nanafitti pitää tehdä kuntosalilla.

ap

Vierailija
17/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 jatkaa, mutta jos en jaksa lähteä jostain syystä salille niin teenkin kotitreenin eli myös niiden yhdistely sujuu ja lisäksi kesällä on myös ulkokuntosalille omaa ohjelmaansa samassa paketissa

Vierailija
18/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkailen, että Erikoisjoukkojen valmennus ei oikein sopisi näin huonokuntoiselle.

ap

Vierailija
19/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin ensin aloittaa kotona. Olisi mukavampi jumpata kirkuvanpunaisena huonolla kunnolla kotona.

ap

Vierailija
20/37 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanafitin valmennus on noin 40 euroa/kuukausi, kuntosalikortti pyörii 20-80 euron välillä, eli alle satasen kuukausi. Itse pohdin sen niin päin, että mihin muuhun käytän 100 kuussa ilman ongelmia, mm. karkit, viini

Säännöllinen lihaskuntoharjoittelu on kuitenkin Terveyden kannalta tosi tärkeää etenkin kun ikää tulee lisää ja se antaa energiaa ja voimaa arkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi