Miksi jotkut tietyt ihmiset tekee lihapullat itse kotona?
Siis öööh, Prismasta saa valmiina lihapullia 0.99€ 360g pussi, miksi joku siis tekee lihapullat itse kotona? Pelkkä jauheliha maksaa 4€.
Kommentit (66)
Lihapullani teen itse jauhamastani lihasta, tarkkaan valitusta sellaisesta. Joskus pelkkää nautaa, joskus lammasta, ja tarvittaessa possua sekaan.
Aina ne on kaupan pullat peitonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välttääkseen jalostusjämän kuten jänteet ym muun kivan. Miksi kukaan ostaa valmispullia? Hajukin on silmiä hivelevä..
Kyllä kaupan jauhelihassakin on jänteet, rustot ja kärsät
Ap
Jauhelihan voi myös tehdä itse. Yleensä ostan valmiina mutta jos naudan paisti tai file sattuu olemaan kunnon tarjouksessa niin jauhan noin 5 kg pakastimeen.
Evp lihamestarina voin mainita että valmis lihapullat sisältävät lihaan verrattavia aineita huomattavasti
enemmän kuin kaupan jauheliha.
Tekisin itse jos lihapullia söisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko muuten maistanut kaupan valmispullia? Maistuuko hyvältä?
Syön niitä joka viikko, en huomaa eroa itsetekemään
Ap
Opettele tekemään parempaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tehty on aina itse tehty ja kun helpolla saa läjän lihapulleroita joista riittää niin miksi ei🤷🏻
Ihan samalta kaupan pullat maistuu kuin omatekemät
Ap
Monestiko olet vaivautunut itse tekemään pullasi mokomakin laiskimus?
Syö sinä incelli halpispaskaa, kun rahasi ei muuhun riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tehty on aina itse tehty ja kun helpolla saa läjän lihapulleroita joista riittää niin miksi ei🤷🏻
Ap
Monestiko olet vaivautunut itse tekemään pullasi mokomakin laiskimus?
3 kertaa ehkä, pulla ainekset maksaa 10€, kaupasta saa tuolla rahalla monta kiloa valmispullia
Ap
Ööööö, on tämä säälittävä tapaus.
Laadukkaampi liha, lihapitoisuutta pystyy säätelemään, maustaa voi oman halun mukaan ja paistaa pulliin rapean kuoren.
Vierailija kirjoitti:
Välttääkseen jalostusjämän kuten jänteet ym muun kivan. Miksi kukaan ostaa valmispullia? Hajukin on silmiä hivelevä..
Valmiissa on lähes aina soijaa ja se pierettää hitosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei syö koirakaan kaupan lihapullia eikä muitakaan valmismössöjä. Et selvästi osaa valmistaa ruokaa. Jäät paljosta paitsi. Jos äiti tekis? Meillä mummo tekee parhaat ruuat. Perustunee kokemukseen ja yksinkertaisiin aitoihin makuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko muuten maistanut kaupan valmispullia? Maistuuko hyvältä?
Syön niitä joka viikko, en huomaa eroa itsetekemään
Ap
Sulla on korona, jos et makueroa tunne.
Onhan kaupan lihapullissakin eroja. Mummon lihapullat ja pihvit on aika hyviä. Omatekoiset hyvästä jauhelihasta kuitenkin parhaita.
HK Lihapyörykät
Ainesosat
Suomalainen koneellisesti erotettu broilerin- ja porsaanliha, vesi, suomalainen porsaanliha, KORPPUjauho (VEHNÄ), suomalainen kamara, suomalainen broilerin- ja kalkkunanliha, kasvikuidut (herne, peruna), soijaproteiini, mausteet (sipuli, mustapippuri, maustepippuri, korianteri), jodioitu suola, perunatärkkelys, happamuudensäätöaineet (E262, kaliumlaktaatti), glukoosi. RUNSASPROTEIININEN. LAKTOOSITON. Voimakassuolainen. Lihaa 16 %, liha ja lihaan verrattavat valmistusaineet yhteensä 51 %.
Lihapullat
jauhelihaa+mausteita
Ap, lässyn lässyn, mikä ihmeen kyselyikä sinulla on, tyhmiä kyselet ?
Nugetit ja Konalalainen jauhelihamäski 👴🏻🥩
Teen lihapullat ikean reseptillä. Sellaisia ei kaupasta saa.
Ps. Olen mies.
Ei ole. Jos et meitä usko niin kysy kaupan tätiltä.