Tuntuuko siltä, että tämä on viimeinen joulusi?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia kaikille, olette arvokkaita ja tärkeitä. Älkää tehkö mitään pahaa itsellenne.
Kehotan kääntymään Jumalan puoleen, Hän rakastaa jokaista. Jeesus tuo rauhan ja merkityksen elämään, kaiken kaaoksen keskelle.
Kaikkea Hyvää, rukoilen puolestanne!
Häpeäisit. Ensin esität että oikeasti välität, mutta oletkin täällä vain käännyttämässä heikossa tilassa olevia hyväksikäytettäväksi lahkoosi. Hyi.
Jos vaeltaa pimeydessä, ei voi nähdä kirjoitukseni tarkoitus.
Olen itse saanut ottaa uskoa vastaan neljä vuotta sitten, kriisitilanteessa.
Kaikkea hyvää!
Toivoisin tämän joulun olevan viimeisen joulun elämässäni. Haluaisin edustaa sitä ikäluokkaa, joka ei ole nähnyt sotaa kotimaassani Suomessa. Vanhempani olivat 1930 syntyneitä ja he näkivät Venäjän hyökkäykset Suomeen lapsina ja kertoivat sodan kauhuista.
Nyt aletaan lähestyä sitä tilannetta, että taas aletaan sotimaan Venäjän kanssa. Venäjä katkoo Suomen merikaapeleita ja uhkailee tilannetta sodan partaalle. Toivon, että kuolisin ennen täysimittaista sotaa.
Aina kun menen nukkumaan on viimeinen päiväni.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla, olen vakavasti sairas, eikä lääkitys tunnu tehoavan. Olen aina rakastanut joulua, tänä vuonna en jaksanut sitä oikein laittaa ja se harmittaa, jos tämä jäi viimeiseksi joulukseni. Olisin halunnut jättää lapsille ihanan muiston, mutta jo rahanpuute teki siitä hankalaa, sairauspäiväraha on niin pieni. Oloni on vähän haikea, mutta toisaalta olen niin väsynyt, että en jaksa ajatella tulevaa.
Minä olen myös tuollaisessa totaalisen väsymyksen usvassa. Toivon ettei tarvitsisi enää kauaa kitkutella. Elämältä ja ihmisiltä en ns tarvitse enää mitään. En ole oikeastaan edes haikea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen että tämä on viimeinen jouluni.
Ehkä tulee sota, maailmanloppu tai sitten on vain minun vuoroni kuolla.
Tai sitten voisit vaan lähteä kuntosalille ja roikkua vähemmän netissä?
Kuntosali on suljettu täällä talviloma.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin tämän joulun olevan viimeisen joulun elämässäni. Haluaisin edustaa sitä ikäluokkaa, joka ei ole nähnyt sotaa kotimaassani Suomessa. Vanhempani olivat 1930 syntyneitä ja he näkivät Venäjän hyökkäykset Suomeen lapsina ja kertoivat sodan kauhuista.
Nyt aletaan lähestyä sitä tilannetta, että taas aletaan sotimaan Venäjän kanssa. Venäjä katkoo Suomen merikaapeleita ja uhkailee tilannetta sodan partaalle. Toivon, että kuolisin ennen täysimittaista sotaa.
Maailman historiassa on aika vähän ikäluokkia, jotka eivät ole kokeneet sotaa. Ruotsin historiassa niitä on useitakin.
Heja Sverige!
Kyllä pelkään että oli viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman historiassa on aika vähän ikäluokkia, jotka eivät ole kokeneet sotaa. Ruotsin historiassa niitä on useitakin.
Heja Sverige!
Rauhaa kestikin pitkään Ruotsissa, mutta nykyisin ulkomaalaistaustaiset (vaikkakin ruotsalaissyntyset) katujengit hallitsevat lähiöitä.
Tarviitaessa henkirikokset teetetään alle 15v. pojilla, koska alaikäisen tappajan tuomio on 4 vuotta koulukotia, josta puolet voi lusia ehdollisena.ensikertalaisena.
Saattaa olla, olen vakavasti sairas, eikä lääkitys tunnu tehoavan. Olen aina rakastanut joulua, tänä vuonna en jaksanut sitä oikein laittaa ja se harmittaa, jos tämä jäi viimeiseksi joulukseni. Olisin halunnut jättää lapsille ihanan muiston, mutta jo rahanpuute teki siitä hankalaa, sairauspäiväraha on niin pieni. Oloni on vähän haikea, mutta toisaalta olen niin väsynyt, että en jaksa ajatella tulevaa.