Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihan rikki

Vierailija
28.12.2024 |

Syksyn jaksoin juuri ja juuri odotellen joulua. Valmistelin joulua joka päivä parin viikon ajan. Nyt se on ohi ja tyhjyys palasi. Nukun vaan kaiken mahdollisen ajan. Valvon aamukahdeksaan ja nukun päivän. Muuta en sitten teekään. Tänään olisi pitänyt mennä suihkuun, en oo vielä jaksanut. Masennus on palannut. Mietin öisin kuolemaa. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea odottamaan kevättä. Keväällä on paljon kivoja juhlapäiviä, joihin valmistautua.

Vierailija
2/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin panna sinut lusikkaan ja korjata sut. Ei ole oikein että kaunis ihminen on rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna sinäkin saat yleishyödyllistä tekemistä. Säännöllinen rytmi ja aamuherätykset tasapainottavat mieltä ja lisäävät hyvinvointia.

Vierailija
4/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisit töihin. Inhottavaa kustantaa tuollaisten elämä, jotka ei edes viitti yrittää.

Ei minusta töihin ole eikä minua oteta töihin. Olen jo keski-ikäinen eikä cv:ssä ole mitään. Olen tk-eläkkeellä.

Vierailija
5/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menisit töihin. Inhottavaa kustantaa tuollaisten elämä, jotka ei edes viitti yrittää.

Ei minusta töihin ole eikä minua oteta töihin. Olen jo keski-ikäinen eikä cv:ssä ole mitään. Olen tk-eläkkeellä.

Olet siis turha menoerä. 

Vierailija
6/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot siis elänyt muiden kustannuksella koko elämäsi. Etkö ymmärrä edes hävetä?

Vierailija
7/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sairauksia tarvitse hävetä. 

Vierailija
8/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoistoiminnan piiriin mukaan. Mene. Tarvitaan ihmisiä. Saat nähdä muitakin. Etsi.

Voimia sinulle. Pidä hyvää huolta itsestäsi. Pakota vaikka syömään, koska muuten et vaan jaksa.

Vierailija
9/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis turha menoerä. 

Äitis oli turha, kun sinut teki🤭

Vierailija
10/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoistoiminnan piiriin mukaan. Mene. Tarvitaan ihmisiä. Saat nähdä muitakin. Etsi.

Voimia sinulle. Pidä hyvää huolta itsestäsi. Pakota vaikka syömään, koska muuten et vaan jaksa.

Tämä. Lopeta valittaminen ja ota itseäsi niskasta kiinni ja vastuu elämästäsi

Vierailija
11/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
12/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennus ei ole sairaus vaan laiskuutta ja mukavuudenhalua. 

On mulla monta muutakin sairautta.

Vierailija
13/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaudet on kätevä tekosyy paeta vastuuta ja valittaa sohvalla. 

Vierailija
14/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita herätyskello soimaan kahdeksaksi joka aamu ja nouse myös ylös. Mene ensimmäiseksi suihkuun, syö ja juo jotakin ja mene ulos. Kävele ensin vaikka talon ympäri. Kiellä itseäsi olemasta netissä tuntia enemmän päivittäin, tottele itseäsi myös. Ala miettiä, mitä semmoista tekisit, joka olisi mieluista. Tee sitä. Mieluiten ulkona. Mutta voit myös opiskella, jotakin, mahdollisuuksia on paljon. Syö ateria 13-14 aikaan ja toinen 18-20. Mene vuoteeseen puolilta öin ja vedä peitto korviin. Seuraavana päivänä toista kaikki. Jätä miettimiset, aloita tekemiset.

Vierailija
15/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaudet on kätevä tekosyy paeta vastuuta ja valittaa sohvalla. 

Idi ootte! Sairaudet estävät työnteon. Se on vaan niin.

Vierailija
16/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupea odottamaan kevättä. Keväällä on paljon kivoja juhlapäiviä, joihin valmistautua.

Heti keväällä alkaa taas kuumuuden pelko, yhtä painajaista.

Vierailija
17/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamosmasennustako? Nythän valoa kohti jo mennään. Valoisa aika  pitenee päivä päivältä.

Vierailija
18/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä mieti pätkääkään ilkeilijöitä joka/jotka ketjuusi kirjoittelevat.

Talven selkä taitettu ja kohti kesää ja lämpöä ja lumetonta mennään.

Pari kuukautta toki tässä vielä täyttä talvea mennään mutta tehdään se kaikki yhdessä.

Onko sinulla masennukseen menossa mitään, tukipalveluita, terapiaa, lääkitystä.

Ei ole pakko vastata näihin mutta auttavalla ajatuksella.

Pienin askelin, omin voimavaroin.

Vierailija
19/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan alkoa mene? 

Vierailija
20/29 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita herätyskello soimaan kahdeksaksi joka aamu ja nouse myös ylös. Mene ensimmäiseksi suihkuun, syö ja juo jotakin ja mene ulos. Kävele ensin vaikka talon ympäri. Kiellä itseäsi olemasta netissä tuntia enemmän päivittäin, tottele itseäsi myös. Ala miettiä, mitä semmoista tekisit, joka olisi mieluista. Tee sitä. Mieluiten ulkona. Mutta voit myös opiskella, jotakin, mahdollisuuksia on paljon. Syö ateria 13-14 aikaan ja toinen 18-20. Mene vuoteeseen puolilta öin ja vedä peitto korviin. Seuraavana päivänä toista kaikki. Jätä miettimiset, aloita tekemiset.

Hyvä ohje!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi