Oon ihan rikki
Syksyn jaksoin juuri ja juuri odotellen joulua. Valmistelin joulua joka päivä parin viikon ajan. Nyt se on ohi ja tyhjyys palasi. Nukun vaan kaiken mahdollisen ajan. Valvon aamukahdeksaan ja nukun päivän. Muuta en sitten teekään. Tänään olisi pitänyt mennä suihkuun, en oo vielä jaksanut. Masennus on palannut. Mietin öisin kuolemaa.
Kommentit (29)
Mitkä sairaudet sinun kohdalla estää työnteon? Lorvikatarri vai krapula?
Vierailija kirjoitti:
Entä sinun kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menisit töihin. Inhottavaa kustantaa tuollaisten elämä, jotka ei edes viitti yrittää.
Ei minusta töihin ole eikä minua oteta töihin. Olen jo keski-ikäinen eikä cv:ssä ole mitään. Olen tk-eläkkeellä.
Oot siis elänyt muiden kustannuksella koko elämäsi. Etkö ymmärrä edes hävetä?
Ei sairauksia tarvitse hävetä.
Masennus ei ole sairaus vaan laiskuutta ja mukavuudenhalua.
On mulla monta muutakin sairautta.
Sairaudet on kätevä tekosyy paeta vastuuta ja valittaa sohvalla.
Tosiaan! Kiitti vinkistä!
Muuten sama, mutta kuolemaa en mieti
Vierailija kirjoitti:
Ime parsaa, daiju
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin panna sinut lusikkaan ja korjata sut. Ei ole oikein että kaunis ihminen on rikki.
Harlekiineistako tuon otit? 😝
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin panna sinut lusikkaan ja korjata sut. Ei ole oikein että kaunis ihminen on rikki.
Entä ruma ihminen?
Itsellä olkapää rikki, leuanvedossa meni kiertäjäkalvosin varmaan. Polvessa myös kipua kyykkytreeneistä, ja mavesta alaselkäkipua. No, korjaavaa lepoa, kuntoutusliikkeitä ahkerasti, ja raaka treeni jatkuu. Muuten pää hajoo.
Avaa ikkuna ja tuuleta. Hengitä raikasta ilmaa. Osaathan hengittää muuten kuin pinnallisesti?