Mihin näistä Helsingin alueista muuttaisin: Haaga, Pasila, Konala vai Ruskeasuo?
Kommentit (117)
Ruoskeasuo sijaitsee kyllä hyvässä paikassa. 50-luvun taloja sielläkin ?
Miksi helkkarissa kukaan haluaa muuttaa Helsinkiin...onneksi pääsin pois sieltä ennen pahinta romahdusta. Puistattaa nykyään edes käydä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Haaga on muuten kiva, mutta rakennukset ovat vanhoja, kylmiä ja likaisia. Äänieristys nolla ja ilmansaasteet kuten Ruskeasuolla. Infra vanhaa.
mitä ilmansaasteita siellä on?
Jos saisin valita, niin noista joko Länsi-Pasila tai Etelä-Haaga.
Haagassa Syk, mikä kerää paljon kv vakoojia ja heidän lapsiaan ja heidän vakoojiaan. Ruma ja likainen koulu muuten ja ilmapiiri ei niin mukava, ei ole maineensa veroinen.
Ruskeasuo tai Etelä-Haaga. Ruskeasuolta on hieman paremmat yhteydet keskustaan (tosi hyvin pääsee Vihdintieltäkin) ja kävelymatkan päässä Pasilan asemasta jos junamatkoja käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Haaga on muuten kiva, mutta rakennukset ovat vanhoja, kylmiä ja likaisia. Äänieristys nolla ja ilmansaasteet kuten Ruskeasuolla. Infra vanhaa.
Ihan asunto kohtaista, itse asun 50-luvulla rakennetussa talossa Haagassa eikä kuulu naapureista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Haagassa Syk, mikä kerää paljon kv vakoojia ja heidän lapsiaan ja heidän vakoojiaan. Ruma ja likainen koulu muuten ja ilmapiiri ei niin mukava, ei ole maineensa veroinen.
Alueella myös muita kv kouluja ja kerää paljon kv vakoojia, hakkereita, diplomaatteja, heidän lapsiaan ja sen semmoisia. Sama myös Pasilan kanssa, satavarmasti joutuu tikunnokkaan ja vakoilun kohteeksi, taviksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan Konala, siellä ei ole juna asemaa ja bussilla kestää kauan mennä keskustaan + Vihdintien melut.
Ja Konalan jauhelihamies asuu siellä! 🥳
Näinhän se menee 👴🏻👍🏻
Haagassa monen porraskäytävän nimitauluissa on vain suomen- ja ruotsinkielisiä sukunimiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan asunto kohtaista, itse asun 50-luvulla rakennetussa talossa Haagassa eikä kuulu naapureista mitään.
50-luvun talossa kuuluu ihan naapurin kännykän värinätkin. Naapureihin lappaa porukkaa ulos ja sisään ja kovaan ääneen juttelevat ja kanna,,bispäissään sekoilevat. Kylmät asunnot, lähes jäätyy kuoliaaksi. Poliisiautoja ja hämäräjengiä riittää. Toisinaan poliisit seuraa poliisiautoillaan huvin vuoksi kun kävelee kauppaan ja takaisin. Ei kiva. Tuntuu häirinnältä ja ahdistelulta.
Haaga ja Rusa hyvät ja siistit. Nuo muut slummeja
Ruskeasuo on 1 km lähempänä keskustaa ja aivan ihanan rauhallinen paikka. Keskuspuiston kainalossa. Jännä kyllä kiinteisönvälittäjät hinnoittelee samalla tavoin jos Manskun vieressä tai keskuspuiston vieressä mutta ne metsänreuna-asunnot ei vaan koskaan tule markkinoille, ne menee kun kerrot naapurille että harkitset myydä. Kohta joku soittaa.
Pieniä asuntoja on paljon mutta perhekokoisia ei. Taitaa olla sama juttu Haagassa mutta siellä lienee kolmioita enemmän.
Mä voisin muuttaa takas konalaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko jauhelihamiehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko jauhelihamiehen?
En tunne. Siitä on kaun kun asuin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Asun Haagassa ja tämä on todella kivaa aluetta. Viihtyisin varmaan myös Ruskeasuolla kunhan asunto ei ole ihan Manskun vieressä.
Pohjois-Haaga, Etelä-Haaga? En oo pitkään aikaan siellä suunnlla liikkunut, mites palvelut E-Haagassa, kaupat? P-Haagassahan on se pikku ostari, liekö se vielä kovin rauhatonta räkäbaareineen?