Mihin näistä Helsingin alueista muuttaisin: Haaga, Pasila, Konala vai Ruskeasuo?
Kommentit (117)
Jos noista pitää valita niin Haaga
Vierailija kirjoitti:
Tiedustelit tätä samaa monta vuotta sitten.
En ole ikinä täältä kysynyt tästä asiasta
Ap
Ei ainakaan Konala, siellä ei ole juna asemaa ja bussilla kestää kauan mennä keskustaan + Vihdintien melut.
Asun Haagassa ja tämä on todella kivaa aluetta. Viihtyisin varmaan myös Ruskeasuolla kunhan asunto ei ole ihan Manskun vieressä.
Pasila on aivan hirveä. Pelkkiä valtion virastotaloja.
Pasila on paras sijainti mutta siellä on vain rumia rakennuksia ja melua.
Itse olen asunut Länsi-Pasilassa (Huom! Täysin eri kuin itä!) ja Ruskeasuolla.
Molemmat viihtyisiä ja rauhallisia alueita. Idyllisiä ja hiljaisia, mutta hyvät ja nopeat kulkuyhteydet keskustaan.
Muista ei osaa mainita, kuin että Konala on kaukana kaikesta.
Ruskeasuo voi olla todella kiva. Itse valitsisin sen, en Haagaa. Tietenkin tarkka sijainti vaikuttaa, onko kiva piha, jopa viehättävä puutalo, mikä?
Haagassa on kauniita 50-luvun kerrostaloja.
Jos et halua työskennellä valtiolla niin ei kannata muuttaa Pasilaan=)
Pasila ja Rusa. Kahteen muuhun en muuttaisi vapaaehtoisesti.
Konalassa on idyllinen rintamamiestalo alue, jos sellainen kiinnostaa. Muuten Haagasta vanha kerrostalo asunto erillisellä keittiöllä.
Haaga on viihtyisä ja rauhallinen vanha vehreä lähiö. Paljon 50-luvun kerrostaloja joissa hyvät kestävät tiilirungot ja hyvät pohjaratkaisut ja isoksi kasvaneita puita. Joitakin alueelle vetää Suomalainen Yhteiskoulu, jonne tosin pyritään.
Haaga on viehättävä, pidän myös Ruskeasuosta.
Jos päädyt Konalaan, pidä silmällä K-marketissa vaeltavaa, 195/90 miestä, joka ostaa helvetisti jauhelihaa. On tosin paskahuussi ilman palstakuuluisuuttakin.
Vierailija kirjoitti:
Pasila on aivan hirveä. Pelkkiä valtion virastotaloja.
Itä-Pasila. Se on se harmaa neukku-kuutioalue ja virastohelvetti.
Länsipasilassa on uudiskohteita ja vanhemmat rakennukset viehättäviä punatiilitaloja. Poliisiasema pitää huolen että häiriköintiä tai katujengejä ei näy missään ja Keskuspuiston vehreys kulkee koko alueen mitalta vierestä.
Tiedustelit tätä samaa monta vuotta sitten.