Apua tarviin äkkiä työpaikan kun oon saamassa karenssin!
Mistä löytyy??? Hakualue helsinki-tampere-lahti ja tämän triangelin sisäpuolinen alue myös.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Miksi saat karenssin?
En ilmoittanut hakemiani työpaikkoja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Opettajan/ohjaajan sijaisuus.
Erityisopen siaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi saat karenssin?
Ap
Ensimmäisestä laiminlyönnistä seuraa muistutus, ei mitään muuta seuraamusta. Oletko siis jättänyt ilmoittamatta useammin kuin kerran?
Olisi Vantaalla tiedossa remonttihommia,mutta en voi antaa täällä yhteystietoja. Jos sulle annetaan kaksio joka pitäisi pinta remontoida niin suoriudutko siitä itsenäisesti? Jos pikaisia keikkoja haluat ja asut pk-seutu niin Uuras siivous y-säätiöltä. Soita sinne.
-Kylmät kädet Oy
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi eikös henkilökohtaisen avustajan työssä ajokortti ole aika pakollinen?
Ei tarvita ajokorttia. Usein jos on myönnetty hk apu niin asiakkaalla on myös kuljetuspalvelu käytössä, eli taksilla kuljetaan.
Voiko tulla jotain ongelmia vastaan, jos avustajalla ei ole ajokorttia ollenkaan olemassa? Siis ei ole koskaan ajanut. Vai palveleeko siinä tilanteessa se kuljetusapu tai hoivataksi? En minä ainakaan avustajana alkaisi taksia kellekään maksamaan, ajatella jos ne olisivat viimeiset rahat joilla pitäisi ostaa ruokaa. Pulassa olisin.
Asiakas/avustaja soittaa taksin. En muista maksaako hva vai vampa taksin, lasku menee asiakkaalle.
Työntekijä ei maksa mitään.
Eli onko niillä avustettavilla jokin kortti jonka näyttävät taksikuskille, ja lasku tulee perästä? Olen kuullut hoivataksista, joka maksaa jotain 3,20 e.
Kuljetuspalvelukeskus näkee omalta koneeltaan kenellä on oikeus käyttää. Ennen oli kortti joka näytettiin kuskille.
Jos olet terve niin on paljon töitä vuokra firmoissa. Muuttoapua, lumitöitä, renkaanvaihtoja, salaatinpakkaamista, siivoamista, kaupassa hyllyttämistä, raksasiivousta, tiskaamista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi saat karenssin?
Ap
Ensimmäisestä laiminlyönnistä seuraa muistutus, ei mitään muuta seuraamusta. Oletko siis jättänyt ilmoittamatta useammin kuin kerran?
Tuossa kirjeessä lukee kaksi päivämäärää. Ja lisäksi olin unohtanut kuitata lukeneeni jonkun tekstin työnhakijan velvollisuuksista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olet terve niin on paljon töitä vuokra firmoissa. Muuttoapua, lumitöitä, renkaanvaihtoja, salaatinpakkaamista, siivoamista, kaupassa hyllyttämistä, raksasiivousta, tiskaamista...
En ole terve ja se tässä onkin ongelma. Lääkäri kirjoitti vuodeksi sairauslomaa ja silti mun pitää hyppiä te-palveluiden pillin tahdissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuu pesee mun selkää euron tunti
Ja mun alapäätä, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Taas tämä yhden lauseen jankkaaja, keksi jo jotain uutta!
Eli onko niillä avustettavilla jokin kortti jonka näyttävät taksikuskille, ja lasku tulee perästä? Olen kuullut hoivataksista, joka maksaa jotain 3,20 e.
No ei kai sinun siitä tarvi välittää, itsehän he sen hoitavat joka tapauksessa. Sinä olet vain avustaja, sinä et hoida heidän kuljetuksiaan sen enempää kuin raha-asioitaankaan.