Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua tarviin äkkiä työpaikan kun oon saamassa karenssin!

Vierailija
28.12.2024 |

Mistä löytyy??? Hakualue helsinki-tampere-lahti ja tämän triangelin sisäpuolinen alue myös.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kadulle

Vierailija
22/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtaisista avustajista on pulaa. 

Nämä ei taida olla kokoaikaisia töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päiväkoti, sijaisia tarvitaan koko ajan.

Otetaanko sinne kuka vaan? Olen ollut joskus päiväkodissa harjoittelussa ja muut työntekijät inhosivat minua, kun en osannut juoruta heidän kanssaan.

Ap

Päiväkodit ja juoruakat... yäk. En itsekään menisi. 

Vierailija
24/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin. 

Vierailija
25/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee Kiinaan vaimoksi. Tai jos oot mies niin ei se haittaa. Kaikki käy.

Vierailija
26/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mä en kyllä pysty, jos avustamiseen liittyy jotain eritteitä tai elimiä. Alan oksentaa.

Ap

MIkäli olen oikein ymmärtänyt, niin tämä työ ei ole varsinaisia hoitotoimenpiteitä, vaan lähinnä sellaista, että avustat joka asiasta valittavaa pappaa kauppa-asioinnissa, tai syötät kylttyyritädille skagenia Stockan kahvilassa.

Kierrätyskeskukset vissiin hakevat nyt työntekijöitä, voisi olla henkisesti vähemmän kuormittavaa, kuin avustajan työt.

Vierailija
27/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotisiivoojaksi harjoittelijapalkalla ja omalla autolla. 

Vierailija
28/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän mä en kyllä pysty, jos avustamiseen liittyy jotain eritteitä tai elimiä. Alan oksentaa.

Ap

Sama juttu. Eritteet, yäk.

29/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä olisi töitä, mutta emme palkkaa yksikätisiä. Jos olet valmis jättämään puhelimen kotiin ja keskittymään työhön..tervetuloa.

Palkkaatko puolitoistakätisen?

Nimim. dysmelia

Vierailija
30/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotisiivoojaksi harjoittelijapalkalla ja omalla autolla. 

Autoa ei ole.

Ap

Vierailija
31/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

MIkäli olen oikein ymmärtänyt, niin tämä työ ei ole varsinaisia hoitotoimenpiteitä, vaan lähinnä sellaista, että avustat joka asiasta valittavaa pappaa kauppa-asioinnissa, tai syötät kylttyyritädille skagenia Stockan kahvilassa.

Kierrätyskeskukset vissiin hakevat nyt työntekijöitä, voisi olla henkisesti vähemmän kuormittavaa, kuin avustajan työt.

Riippuu ihan avustettavasta. Jotkut tarvitsevat myös vessa- ja pesuapua.

32/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Riippuu paikasta. Löytyy myös vapaa-ajan avustettavia, joiden kanssa käydään esim elokuvissa, jääkiekkopelissä, asiakkaan kavereitten kanssa jossakin.

Vierailija
33/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Riippuu ihan avustettavasta. Jotkut tarvitsevat myös vessa- ja pesuapua.

Ei ikinä ainakaan minusta olisi sellaiseen työhön. Sitä paitsi eikös henkilökohtaisen avustajan työssä ajokortti ole aika pakollinen? 

34/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ole varsinaista hoitotyötä, mutta avustetaan jokapäiväisissä toiminnoissa. Jollain asiakkaalla voi olla esim suihkussa tai vessassa avustamista.

35/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi eikös henkilökohtaisen avustajan työssä ajokortti ole aika pakollinen? 

Ei tarvita ajokorttia. Usein jos on myönnetty hk apu niin asiakkaalla on myös kuljetuspalvelu käytössä, eli taksilla kuljetaan.

Vierailija
36/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Sitä paitsi eikös henkilökohtaisen avustajan työssä ajokortti ole aika pakollinen? 

Ei tarvita ajokorttia. Usein jos on myönnetty hk apu niin asiakkaalla on myös kuljetuspalvelu käytössä, eli taksilla kuljetaan.

Voiko tulla jotain ongelmia vastaan, jos avustajalla ei ole ajokorttia ollenkaan olemassa? Siis ei ole koskaan ajanut. Vai palveleeko siinä tilanteessa se kuljetusapu tai hoivataksi? En minä ainakaan avustajana alkaisi taksia kellekään maksamaan, ajatella jos ne olisivat viimeiset rahat joilla pitäisi ostaa ruokaa. Pulassa olisin. 

37/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Voiko tulla jotain ongelmia vastaan, jos avustajalla ei ole ajokorttia ollenkaan olemassa? Siis ei ole koskaan ajanut. Vai palveleeko siinä tilanteessa se kuljetusapu tai hoivataksi? En minä ainakaan avustajana alkaisi taksia kellekään maksamaan, ajatella jos ne olisivat viimeiset rahat joilla pitäisi ostaa ruokaa. Pulassa olisin. 

Asiakas/avustaja soittaa taksin. En muista maksaako hva vai vampa taksin, lasku menee asiakkaalle.

Työntekijä ei maksa mitään.

Vierailija
38/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saat karenssin?

Vierailija
39/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkina tori, duunotori jne

Vierailija
40/54 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siriina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siriina kirjoitti:

Asiakas/avustaja soittaa taksin. En muista maksaako hva vai vampa taksin, lasku menee asiakkaalle.

Työntekijä ei maksa mitään.

Eli onko niillä avustettavilla jokin kortti jonka näyttävät taksikuskille, ja lasku tulee perästä? Olen kuullut hoivataksista, joka maksaa jotain 3,20 e. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan