Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin teillä siivotaan joulu pois?

Vierailija
28.12.2024 |

Heti joulun jälkeen, loppiaisena, Nuutin päivänä vai joku muu päivä? Lapsuuden kodissa joulu siivottiin loppiaisena, mutta nyt aikuisena olen pitänyt Nuutin päivään asti. 

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin siivonnut jo, mutta miehen mielestä vasta loppiaisena. En nyt jaksa alkaa tapella pikkuasioista niin olkoon sitten loppiaiseen.

Vierailija
22/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemänkymmennenkahdennenkuudennen jälkeen lauantain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmikuussa. Asun yksin, masentaa, kuusesta, valoista ym. koristeista saa edes vähän iloa.

Hehe, miksi te mt-ongelmaiset akat AINA keräättekin asuntomme täyteen joulukrääsää 🤣

Vierailija
24/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään keräsin tonttukoristeet pois, kuusi ja muut saa olla ainakin loppiaiseen. 

Vierailija
25/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus Nuutinpäivän jälkeen, riippuu kuinka kauan kuusi on hyvässä kunnossa, ja fiiliksistä tietty.

Vierailija
26/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helmikuussa. Asun yksin, masentaa, kuusesta, valoista ym. koristeista saa edes vähän iloa.

Hehe, miksi te mt-ongelmaiset akat AINA keräättekin asuntomme täyteen joulukrääsää 🤣

Eikö se ole hyvä, että edes jostain löytää iloa arkeen? 

Vierailija
27/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin siivonnut jo, mutta miehen mielestä vasta loppiaisena. En nyt jaksa alkaa tapella pikkuasioista niin olkoon sitten loppiaiseen.

Miksi haluat siivota joulun pois kesken joulun?

Vierailija
28/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuttina korjaan kuusen ja koristeet pois. Jouluvalot tuovat ihanaa tunnelmaa, vaikka varsinainen Joulu onkin jo juhlittu.

Vierailija
29/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutinpäivänä siivoan joulun pois. Osa koristeista saattaa lähteä jo loppiaisena säilöön. Joulua laitan esille ekasta adventista alkaen. Tykkään joulusta ja siksi koristelen. Nopeaa on koristelu, kun koristeet on tietyissä laatikoissa valmiina ja aika vakiintuneet paikat niillä. Nopeaa on myös niiden säilöönlaitto. 

Vierailija
30/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapsana. Silloinhan joulu on ohi.

Vierailija
31/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vaimon krapula hellittää...

Vierailija
32/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään otin kuusen ja tontut pois. Maanantaina alkaa työputki,sit ei jaksa. Joskus on ollu uudenvuoden yli. Valot vielä jätän.

Vierailija
33/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutin päivänä. Ja Jouluruokia syömme vielä loppiaisena tai karjalanpaistia ja laatikoita, ohraryniuunipuuroa. 

Vierailija
34/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramin perusteella jotkut laittoi joulutavarat pois jo joulupäivänä alkuillasta. "Ihanan avaraa ja siistiä kun joulu on siivottu pois!" En vaan pysty ymmärtämään miksi kaikki pitäis tapahtua etuajassa, joulu juhlitaan marraskuussa ja oikeana jouluna siivotaan se pois ja aletaan jo odottaa jotain seuraavaa. Aina miettinyt että juhliiko nää samat ihmiset ystävänpäivää tammikuussa, pääsiäistä helmikuussa ja juhannuksen toukokuussa? Mikä ihme idea? 

Itse olen NYT joululomalla, ihailen kuusta ja koristeita kaiken joulun ruuanlaiton ja hössötyksen jälkeen.

Vierailija
35/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivosin tänään. Nyt odotan uutta vuotta.

Sama homma, suurin osa koristeista lähti tänään.

Vierailija
36/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lähtee loppiaisena, mutta tänä vuonna myöhemmin. Olen reissussa loppiaisen viikon niin saa sen aikaa ilahduttaa myös muita. :) kuusi on sijoitettu ikkunan eteen ja on todella kaunis sellainen. 

Vierailija
37/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppiaisena.

38/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä loppiaisena, mutta ehkä annan kynttelikön jäädä ikkunasyvennykseen vähän pidemmäksi aikaa, kun se luo niin mukavan tunnelman.

Vierailija
39/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuun lopulla yleensä. 

Vierailija
40/41 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.1