Onko mielestäsi tylyä? Red flag?
Sisaruksen kumppani kantaa sinun lahjakassiasi (kaikilla kädet täynnä jotain) ja lahjakassissa on lahjat SINULLE. ja vain sinulle. Sanot, että tuo kassi ei tule kestämään. Siellä oli jotain rikki menevääkin seassa. Nyt en enää muista että mitä. Sitten kumppanityyppi sanoo vain, että no sitten se ei kestä. Huomasin myöhemmin, että kassi oli mennyt rikki, aivan kuten ennustin. En tiedä miksi saan jotenkin ristiriitaisia viboja tyypistä. Välillä oikein mukava, ja sitten yhtäkkiä sanoo jotain yllättävän tympeää... Ottaen huomioon, että hädin tuskin tunnemme toisiamme. Minulle tulee vähän epämiellyttävä fiilis sellaisesta, mutta sisarus ei ole moksiskaan.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Täh
Niin. Ihmettelen välillä hänen tympeitä vastauksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun miettii, että kumppanityyppi olisi voinut:
Tarjota minulle kassia kannettavaksi, ettei hän vain hajota mitään.
Sanoa, että toivotaan ettei mene rikki, yritän kantaa varovasti.
Tmv. Mutta että toteaa vain, että no sitten se menee rikki, ei voi mitään. Mielestäni tuo on aika tympeästi sanottu. Kyseessä oli minun lahjani, ei hänen.
Suhtautui välinpitämättömästi siihen, että omaisuuttasi hajoaisi.
Entä sitten, mitä väliä jos yks lahjakassi hajoaa.
Ei kuulosta kovin hyvin toisia huomioivalta ihmiseltä. Mut tilannetekijät, esim. valtava kakkahätä tai kovat ilmavaivat voivat joskus tympeää käytöstä selittää. Ehkä ajattelisin hänellä olleen hädän ja antaisin vielä mahdollisuuden. T. Kyökkipsykonomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tmv. Mutta että toteaa vain, että no sitten se menee rikki, ei voi mitään. Mielestäni tuo on aika tympeästi sanottu. Kyseessä oli minun lahjani, ei hänen.
Niin, ja sitä juuri ihmettelen. Että miksi ihmeessä pitää vastata niin tylysti. On jotenkin hämmentävää, kun välillä hän on niin mukava ja sitten yhtäkkiä sanoo jotain tuollaista.
No on kyllä tylyä!! Itse en kehtaisi kohdella noin huolimattomasti kuin korkeintaan omaa omaisuuttani, enkä töksäyttäisi noin edes läheiselle perheenjäsenelle (jotka ovat joskus kuulleet ne pahimmat teini-iän ärräpäät).
Tuo on täysin "vtutuksessa vihamiehelle" osoitettua tekstiä. Joskus on tullut törmättyä vastaaviin passiivis-aggressiivisiin tölväyttelijöihin työpaikalla, ja voinette arvata millainen sen duunipaikan yleisilmapiiri on ollut...
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kovin hyvin toisia huomioivalta ihmiseltä. Mut tilannetekijät, esim. valtava kakkahätä tai kovat ilmavaivat voivat joskus tympeää käytöstä selittää. Ehkä ajattelisin hänellä olleen hädän ja antaisin vielä mahdollisuuden. T. Kyökkipsykonomi.
Itse en anna enää toisia mahdollisuuksia. Naiset tekee sitä aivan liikaa, ja lopputuloksena viettävät vuosikausia elämästään itsekeskeisten kuspäämiesten palvelijoina.
Vuoden 2025 lupaus: Ei Toista Mahdollisuutta!
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä tylyä!! Itse en kehtaisi kohdella noin huolimattomasti kuin korkeintaan omaa omaisuuttani, enkä töksäyttäisi noin edes läheiselle perheenjäsenelle (jotka ovat joskus kuulleet ne pahimmat teini-iän ärräpäät).
Tuo on täysin "vtutuksessa vihamiehelle" osoitettua tekstiä. Joskus on tullut törmättyä vastaaviin passiivis-aggressiivisiin tölväyttelijöihin työpaikalla, ja voinette arvata millainen sen duunipaikan yleisilmapiiri on ollut...
Sitähän minäkin... Siinä hetkessä ihmettelin, kun sisarus ei reagoinut mitenkään ja itselleni tuli tosi huono fiilis. Yritin sitten lakaista sen fiiliksen maton alle, mutta kun näin tuon rikkoutuneen kassin niin tuli taas mieleen. Muille sanon vain, että opetelkaa lukemaan. En ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan mistään minun kumppanistani, huohhh.
Olisi mielenkiintoista tietää miten hän olisi reagoinut, jos olisi rikkonut tuon yhden esineen. Olisiko sanonut vain, että no näin nyt kävi, ei voi mitään. Pahoinpa pelkään, että juuri niin hän olisi sanonut...
Sinulla on oma heikko lahjakassi, etkä kanna sitä itse? Jonkun muun pitää siitä huolehtia? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmiset huolehtivat itse omaisuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää miten hän olisi reagoinut, jos olisi rikkonut tuon yhden esineen. Olisiko sanonut vain, että no näin nyt kävi, ei voi mitään. Pahoinpa pelkään, että juuri niin hän olisi sanonut...
Seuraavan kerran hän ei kanna omaisuuttasi, vaan joudut sen tekemään ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ihmiset huolehtivat itse omaisuudestaan.
edelleen kaikilla oli kädet täynnä ja hän olisi voinut tarjota kassia minulle. Tai sanoa, että yrittää kantaa sen varovasti.
Hän koki epäreiluutta siitä, että hän ei saanutkaan kävellä tyhjin käsin ainoana, porukasta, mihin hänellä mielestään oli oikeus, joten hän kiukutteli.