Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lennosta uuteen perheeseen

Vierailija
28.12.2024 |

Näin päättyi 30v parisuhde. Vaikuttavat onnellisilta. Muutti suoraa kotoa uuteen perheeseensä. En ikävöi miestä mutta kadehdin että hän on noin onnellinen kun oma elämä on pelkkä selviytymistaistelu.

Muita joille käynyt samoin?

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi juuri noin. Siellä mies nyt iloisena elää uutta onneaan, itse koitan taloudellisesti selvitä. Miestä en kyllä kaipaa, hyvä kun lähti. Eikä kaipaa edes lapset.

Vierailija
62/117 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LouLou kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-mieheni ilmoitti erosta ja muutti suoraan naisen luo. Toivon vaan että mies olisi aiemmin puhunut eikä esittänyt onnellista. Selän takana puuhailu ja pettäminen oli pahinta. 

Mä tiedän tosi tarinan, että nainen oli raskaana ja odotti perheen kolmatta lasta. 2vko ennen laskettua aikaa mies tuli töistä kotiin ja ilmoitti, että hän muuttaa yhteen uuden tyttöystävän luokse ja hakee avioeroa. Tämä oli tullut naiselle yllätyksenä kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Mä tiedän ihan samanlaisen tapauksen. Lapsilukukin sama. Tosin siinä tapauksessa mies oli uuden tyttöystävänsä kanssa, ja siis asui uuden tyttiksensä kanssa vain vauvavuoden ajan. Vauvavuoden jälkeen palasi takaisin (ex-)vaimonsa ja lastensa luo, ja jätti tyttöystävänsä. Aika sika mieheksi, että vain siis hurvitteli vauvavuoden uuden tyttiks

Hullu ex kun otti miehen takaisin. Ei tuo selity millään taloudellisella riippuvuudella, olisihan hän elarit saanut . Läheisriippuvainen hän voi ollakin.  

En ikinä alentuisi ottamaan exää takaisin. Etenkään tuollaisen käytöksen jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli eron jälkeen kiire naimisiin. Muuten hyvä, mut jonkun ajan päästä jo treffipalstalla kalastelemassa :D

Vierailija
64/117 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nainen sai perheenhylkääjämiehen. Jos luulee, että mies yhdessä yössä yrittämättä muuttuu kunnolliseksi niin nauttikoon harhastaan nyt kun sitä vielä kestää.

Vierailija
65/117 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä onnellisiakin vaihtajia on. Se vaan on jätetyn kiva selitellä asiat muuksi.

On varmasti, mutta tuskin tuollaisessa, jossa suoraan muutetaan vieraaseen perheeseen ja yritetään sirkushuveilla lahjoa omat lapset mukaan hurmioon. Ihmiset eivät ole temusta tilattavaa kertakäyttötavaraa. Ainakaan jos haluaa välttää kasvavien lasten traumoja. Huomaat sen varmaan omista lapsistasi, kun alkavat oireilla tulokkaiden viemästä tilasta ja huomiosta.

Kyseessä ei välttämättä ole kovinkaan vieras perhe. Lähipiirissä on tapaus, jossa mies muutti suoraan eron jälkeen "vieraaseen" perheeseen. Todellisuudessa takaa paljastui reilun viiden vuoden salasuhde, oli jopa reissannut paljon tuon uuden perheensä kanssa, kotona naamioinut menot työmatkoiksi.

Uskomatonta. Miten nää tyypit pystyy tuollaiseen kaksoiselämään? Ei ole polla ihan kunnossa.

Vierailija
66/117 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia on aika moni. Naisetkin. Ei pystytä olla yhtään yksin. Ja kun se alun huuma on ohi jommallakummalla, alkaa taas uuden etsintä. 

Vierailija
67/117 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä kuulla näitä kuinka myöhemmin pyrkivät takaisin exän luo tai joku ottaakin. Olen ajatellut että tämä on urbaani legenda, mutta onko tämä kovinkin todellista? En nimittäin itse usko että mies ikimaailmassa moista enää ehdottaisi saati että kuvittelisi että olisimme yhdessä. Eihän ihmiset kai eroa jos hyvin menee, miksi siis palata?

Vierailija
68/117 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten ihmetellään miksei naiset halua lapsia, kun mies voi hylätä millon vaan ja vaihtaa lennosta koko perheen.

Kun nyt ensin ymmärrät, että miehiä on kovin monenlaisia, kuten myös naisia. Mitähän ihmettä pikanyxän päässä pyörii? 

Onhan mies voinut salaa olla vaikka vuosia nyxän ja exän kanssa suhteessa. Nyxän lapsikin saattaa olla yhteinen. Monenlaisia ja kaikenlaisia huaneita riittää maailmassa.

Väitätkö että tällaiset ihmiset ovat ihan normaaleita? 

Vierailija
69/117 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä alkuhuuma päällä, kohta arki koittaa niin näkee onnen tason 

Klassinen katkerien eronneiden naisten mantra. Sitten salaa kuitenkin itkeskellään yksinäisyyden hetkinä ja mietitään että olisiko kannattanut voimaantua vähemmän ja edes yrittää nähdä asioita joskus miehenkin näkökulmasta.

En näe tuossa mitään katkeraa. Sitähän se ihastus ja alkuhuuma on, että nähdään se ihastuksen kohde ylivoimaisena, mutta se alkuhuuma laskee aikanaan, ja arki astuu mukaan.

Ja miksi pitäisi itkeskellä salaa? Tervettä on käsitellä ero, näin tein itsekin. Sitten voi paremmilta kantimilta miettiä elämää eteenpäin. Eron jälkeen itse olen tosin keskittynyt elämän niihin osiin, joihin voi itse vaikuttaa. Parisuhteisiin ja yhteiselämään en enää usko sen vertaa, että lähtisin elämää kenenkään kanssa yhdistämään. Kun elää itsekseen ja joskus ehkä korkeintaan joku kevytsuhde, niin koko elämäsi ei mene uusiksi toisen lähtiessä avioliittolupauksien jälkeen jonkun uuden ihastuksen perässä.

Vierailija
70/117 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittämätöntä kuulla näitä kuinka myöhemmin pyrkivät takaisin exän luo tai joku ottaakin. Olen ajatellut että tämä on urbaani legenda, mutta onko tämä kovinkin todellista? En nimittäin itse usko että mies ikimaailmassa moista enää ehdottaisi saati että kuvittelisi että olisimme yhdessä. Eihän ihmiset kai eroa jos hyvin menee, miksi siis palata?

Olen ihmetellyt samaa. Eikö ero ole ero? Ja jos vielä lähtee toisen matkaan ja kaikki on ihanaa? Silloisessa liitossa tuskin oli koska miksi olisi lähtenyt? Miksi kukaan pyytelisi hetken päästä takaisin? :D

Vierailija
71/117 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten pomppaa taas uuden naisen luo kuin vieteriukko 👍

Vierailija
72/117 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Vaihtamalla paranee varsinkin jos uusi nainen on nuori ja kaunis. Yleensä ne on, siksihän mies puolisoa vaihtaakin kun entinen kulahtaa ja lihoo.

Vierailija
73/117 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuollainen lennosta vaihto ole mitään tervettä täysipäisen ihmisen toimintaa. Kuka tuollaiseen toisaalta edes suostuu? Joku erojamppa suoraan asumaan jonkun toisen kotiin. 

Uusi muija tarvitsee autokuskin ja arje pyöritys apua. Pilulla saa sellaisen mutta ei kovin kauaksi aikaa.

On kyllä reppana mies. Häpeäisin itse jos olisi tuollaisen tehnyt

m57

Vierailija
74/117 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuollainen lennosta vaihto ole mitään tervettä täysipäisen ihmisen toimintaa. Kuka tuollaiseen toisaalta edes suostuu? Joku erojamppa suoraan asumaan jonkun toisen kotiin. 

On naisia joille tällainen pelimies kelpaa. Pelimiehen kamat putkikassissa valmiina siirtymään taas uuteen kohteeseen ou yeah 😎

Vierailija
75/117 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan miehillä on lähes aina uusi suhde jo ns. päällä, kun tulee ero.

Vierailija
76/117 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Vaihtamalla paranee varsinkin jos uusi nainen on nuori ja kaunis. Yleensä ne on, siksihän mies puolisoa vaihtaakin kun entinen kulahtaa ja lihoo.

Okei. Eli jos naisena aloitan parisuhteen, niin kannattanee pitää yllä vähintään muutamaa salasuhdetta samalla? Kun ei varmaan ole itsekään järkeä kovinkaan sitoutua?

Vierailija
77/117 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassinen katkerien eronneiden naisten mantra. Sitten salaa kuitenkin itkeskellään yksinäisyyden hetkinä ja mietitään että olisiko kannattanut voimaantua vähemmän ja edes yrittää nähdä asioita joskus miehenkin näkökulmasta.

En näe tuossa mitään katkeraa. Sitähän se ihastus ja alkuhuuma on, että nähdään se ihastuksen kohde ylivoimaisena, mutta se alkuhuuma laskee aikanaan, ja arki astuu mukaan.

Ja miksi pitäisi itkeskellä salaa? Tervettä on käsitellä ero, näin tein itsekin. Sitten voi paremmilta kantimilta miettiä elämää eteenpäin. Eron jälkeen itse olen tosin keskittynyt elämän niihin osiin, joihin voi itse vaikuttaa. Parisuhteisiin ja yhteiselämään en enää usko sen vertaa, että lähtisin elämää k

Itse mietin samaa, kun mies lähti suoraan uuteen perheeseen. Itse olin ihan ok eron suhteen, mutta silti ero toi moninaisia tunteita. Miestä en kaivannut, mutta perheen rikkoutuminen, taloudelliset haasteet, lasten kulkeminen perheissä heidän tunteet, miehen suvusta luopuminen kun minut vain samantien korvattiin uudella naisella jne. Kyllä siinä tuli välillä itkettyäkin ja tuntui yksinäiseltä. En ole menettänyt luottamusta miehiin enkä kehenkään, mutta itse en myöskään ole muuttamassa kenenkään kanssa. Mies ei ole varmaan koskaan suonut ajatustakaan eroprosessoinnille vaan niin kiire oli rakentaa uusi koti ja uusi suurperhe. En ole katkera ainakaan muutoin kuin siitä, että olisi mies voinut rauhallisemmin hoitaa tuon uuden elämän, mutta näillä mennään.

Vierailija
78/117 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä etsi heti uuden, kun ei halunnut jäädä yksin. Meni nopeasti uusiin naimisiin ja näyttää tosi onnelliselta. Hän on laihtunut ja näyttää ulkoisestikin voivan tosi hyvin ja myös kasvoista loistaa onni. 

Vierailija
79/117 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt samaa. Eikö ero ole ero? Ja jos vielä lähtee toisen matkaan ja kaikki on ihanaa? Silloisessa liitossa tuskin oli koska miksi olisi lähtenyt? Miksi kukaan pyytelisi hetken päästä takaisin? :D

Tämä. Jos lähdet IHANAN uuden matkaan niin et kai oikeasti pyri exän luo enää takaisin? Kuka tuollaisen miehen huolii edes?

Vierailija
80/117 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kettuillakseen esittää kaiken olevan huippuhyvin. Hehkuttajilla usein menee oikeasti huonosti. Jos on tyytyväinen elämäänsä niin ei siihen tarvitse keneltäkään hyväksyntää hehkuttamalla hakea.

Some on täynnä hienoutta heidän elämästä, vuosikausiin ei ollut mitään. Kyllä hän tyytyväiseltä vaikuttaa, lapsiakin pyytää usein ja tuntuu tekevän kaikkea mitä ei koskaan ennen tehnyt.

Some täynnä... Sinne nimenomaan pusketaan tuollaista materiaalia silloin kuin ollaan epävarmoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän